کدخبر: 250

استقلال هیجانی باز می کند!+ جزئیات خبر

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت احساسی بازی می‌کنند.

 

بهروش پرورش‌خواه، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، درباره تساوی آبی‌پوشان پایتخت مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ در نیمه اول، بازی بیشتر در میانه میدان بود و به غیر از یک شوت خوب که رضاوند و ضربه‌ای که مهدی قایدی به تیرک زد، موقعیت گل قابل توجهی در این بازی ندیدیم و تنها گلی که دریافت کردیم، باعث شد بازنده از زمین خارج شویم. به نظر من هر دروازه‌بانی اشتباه می‌کند و اشتباه حسینی پیش آمده است. ما اگر انتقادی می‌کنیم به خاطر این است که دلمان برای استقلال می‌سوزد.

او ادامه داد:‌ استقلال در این بازی با ۵ هافبک بازی کرد اما نتوانستند میانه میدان را در اختیار بگیرند. هافبک‌ها باید خلاقیت لازم را داشته باشند تا تیم بتواند کیفیت بهتری از خودش ارائه دهد. در نیمه دوم چون استقلال عقب بود، به نیمه زمین حریف پیش رفت و موقعیت‌های قابل توجهی نیز ایجاد کرد و در نهایت به گل رسید.

پرورش‌خواه خاطرنشان کرد: شما اگر لیگ برتر ما را نگاه کنید، می‌فهمید، تیم‌های بالای جدول حتی اگر در چند بازی نتوانند نتیجه لازم را کسب کنند، بازهم در کورس بالای جدول قرار دارند. این نشان می‌دهد لیگ برتر ما ضعیف است. ما اگر از استقلال انتقاد می‌کنیم، نباید آن‌ها ناراحت شوند و مطرح کردن این مسائل از روی دلسوزی است. رشد استقلال ضعیف بوده است و امیدوارم در روزهای آینده استقلال پیشرفت بهتری داشته باشد.

157735879

او تاکید کرد:‌ ما کار و تاکتیک خاصی از استقلال نمی‌بینیم. نفت مسجد سلیمان مقابل استقلال خیلی خوب بازی کرد اما انتظار ما از استقلال خیلی بیشتر از این حرف‌ها است. استقلال احساسی بازی می‌کند، تیم وقتی گل خورد، تازه فهمید در بازی عقب افتاده است. در تیم هیچکس وظیفه خود را نمی‌داند و برنامه حمله و دفاع کردن تیم مشخص نیست.

پرورش‌خواه خاطرنشان کرد:‌ واقعیت این است ما هماهنگی خوبی از استقلال نمی‌بینیم. باید کادر فنی انتقادپذیر باشد و باید به دنبال نقاط ضعف و قوت خود باشند. در اول هفته تا به اینجای کار، ترکیب تیم بارها عوض شده است. این تغییر ترکیب برای استقلال خوب نیست و نفرات اصلی بعد از ۱۳ هفته باید مشخص باشند اما هنوز این سردرگمی هنوز در استقلال وجود دارد. امیدوارم دلایل این اتفاق به خاطر مصدومیت و این مسائل باشد اما اگر دلایل دیگری مطرح باشد، مقداری شرایط را برای استقلال نامطلوب می‌کند.

ارسال نظر: