کدخبر: 475

اسپانیا خواستار سردار آزمون شد +جزئیات مهم

باشگاه سویا اسپانیا به طور رسمی برای بخدمت گیری سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه زنیت روسیه اعلام آمادگی کرده است.​

سایت اسپانیایی «اِل گل دیجیتال» نوشت که این باشگاه اسپانیایی برای به خدمت گرفتن مهاجم ایرانی زنیت سن‌پترزبورگ رسماً دست به کار شده است. طبق این گزارش مونچی مدیر ورزشی سویا جلسه‌ای با مدیر برنامه‌های آزمون ۲۶ ساله داشته و در خصوص علاقه این باشگاه اسپانیایی و البته علاقه شخصی خودش به عملی شدن انتقال این مهاجم ایرانی به رامون سانچس پیسخوان بحث و تبادل نظر کرده است. این نخستین مذاکره رسمی طرفین بوده است.

سردار آزمون تا ژوئن ۲۰۲۲ با باشگاه زنیت روسیه قرارداد دارد و در صورتی که مدیر برنامه سردار آزمون و این بازیکن به حضور در تیم سویا راضی شوند این باشگاه به طور رسمی با باشگاه زنیت وارد مذاکره خواهد شد. سخت است تصور کنیم این جابه‌جایی در تعطیلات زمستانی صورت بگیرد اما در شرایطی که همه چیز خوب پیش رود ابتدای فصل ممکن است شاهد کوچ سردار آزمون به تیم سویا باشیم. این سیاست جالب باشگاه اروپایی است که ابتدا با بازیکن طرف قرارداد صحبت می‌کنند تا در صورت رضایت به حضور با باشگاه او وارد مذاکره شوند. سایت اسپانیایی مورد اشاره در مورد واکنش مدیر برنامه‌های سردار به پیشنهاد باشگاه سویا چیزی ننوشته است.

سردار آزمون

سردار آزمون از ابتدای حضور در فوتبال اروپا در تیم‌های روسی بازی کرده و درحال‌حاضر هم با ۱۱ گل زده در زنیت مدعی کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر روسیه است. او فصل گذشته هم به این عنوان دست پیدا کرده بود. سردار نه تنها به خاطر گل هایش در لیگ برتر روسیه بلکه به خاطر بازی هایش در لیگ قهرمانان و گلزنی در این رقابت‌ها از جمله به تیم بایرن مونیخ بازیکن شناخته شده‌ای بشمار می‌رود. ضمن اینکه یکی از مهره‌های کلیدی تیم ملی است که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حضور داشته است.

سردار آزمون و سویا؛ شاید در آینده‌ای نزدیک قرارداد همکاری بین طرفین امضاء شود.

ارسال نظر: