کدخبر: 5588

اخبارهنرمندان| اخبار بازیگران سینما|حواشی بازیگران

رابطه یواشکی سحر قریشی با خواننده معروف لو رفت| عکس دیده نشده

سحر قریشی بازیگر جذاب اما حاشیه دار ایرانی است که این بار حرف و حدیث هایی از رابطه اش با امیر مقاره خواننده ماکان بند به گوش میرسد.

سحر قریشی بازیگر معروف و خوش چهره ایرانی است. سحر قریشی افغانی تبار است.سحر قریشی بازیگر پرحاشیه سینماست. سحرقریشی متولد دهه 60 است.در ادامه به بیوگرافی سحر قریشی می پردازیم.

بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی

سحر قریشی (زادهٔ ۶ دی ۱۳۶۶) بازیگر ایرانی است. قریشی حرفه بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم لج و لجبازی آغاز کرد و سپس در همان سال برای ایفای نقش یلدا در مجموعهٔ تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

 

شهرت سحر قریشی در دلنوازان

سحر قریشی

 البته در این سریال قرار بود افسانه پاکرو حضور داشته باشد که نقش یلدا را بازی کند اما شانس و اقبال با سحر خانم همراه بود و همین مجموعه او را بالا برد. پس از آن دیگر خانم خانما از خود بی خود شد و از همسرش جدا شد. حالا دیگر هم در سینما و هم در اینستاگرام شاخ شده و در هر پروژه ای که حضور داشته باشد پولساز ترین می شود!

 

رابطه سحر قریشی با امیر مقاره چجوریاست؟!

سحر و امیر

اما از دیگر مواردی که از نگاه کاربران فضای مجازی دور نماند لباس های ست سحر قریشی با امیر مقاره خواننده ماکان بند است که این روز ها هم در سریال شبکه خانگی "جزیره" ایفای نقش دارد. در این عکس ها امیر مقاره و سحر قریشی لباس های ست و یکدستی از مارک های خاص خریدند که نمی تواند این همه تشابه در پوشش اتفاقی باشد. در ادامه تعدادی از تصلویر این دو را خواهید دید که در کلاه و عینک ست هستند، آن هم چند بار!

امیر مقاره

این حرکت قبلا هم بین نوید محمدزاده و فرشته حسینی اتفاق افتاده بود که بعد هم به دوستی و ازدواج ختم شد و همه چیز بر ملا شد. حالا بسیاری از کاربران در انتظار خبر دوستی و یا ازدواج این دو سلبریتی نیز هستند که البته با سابقه ای که سحر خانم تو روابطش داره بعیده که به ازدواج ختم شه!

ناگفته نماند سحر قریشی 8 سال از این خواننده جوان بزرگتر هم می باشد.

سحر قریشی

سحر قریشی

ارسال نظر: