کدخبر: 12229

رضا رویگری به منزل جدید رسید| رضا رویگری در چه حالیست؟

باتوجه به تأکید وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی برای پیگیری وضعیت این هنرمند و کمک‌های صندوق اعتباری هنر و همراهی سازمان صدا و سیما و تمامی دوستداران و دغدغه‌مندان هنرمندان کشور آقای رویگری در شرایط مطلوبی قرار گرفتند.

 نیکنام حسینی‌پور گفت: حفظ کرامت هنرمندان، مهمترین سیاست تمامی نهادهای دست‌اندرکار فرهنگ و هنر کشور است. تصویری از رضا رویگری بازیگر مطرح ایرانی که به تازگی از کهریزک به خانه جدیدی که برای او تهیه شده در خانه جدیدش منتشر شد.

نیکنام حسینی‌پور مشاور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در این دیدار با ابراز خرسندی از بهبود نسبی وضعیت روحی و جسمی این هنرمند پیشکسوت گفت: باتوجه به تأکید وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی برای پیگیری وضعیت این هنرمند و کمک‌های صندوق اعتباری هنر و همراهی سازمان صدا و سیما و تمامی دوستداران و دغدغه‌مندان هنرمندان کشور آقای رویگری در شرایط مطلوبی قرار گرفتند.

وی در ادامه افزود: حفظ کرامت هنرمندان، مهمترین سیاست تمامی نهادهای دست‌اندرکار فرهنگ و هنر کشور است. صندوق اعتباری هنر نیز در کنار دیگر نهادهای مسئول و دوستداران هنرمندان تلاش می‌کند تا مشکلات این هنرمند مرتفع شود و بار دیگر شاهد حضور وی در عرصه‌های فرهنگ و هنر باشیم.

کریمی معاون اعضای صندوق نیز با اشاره به دیدار مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با رویگری در آسایشگاه سالمندان کهریزک گفت: مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به عنوان نماینده ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیر وضعیت این هنرمند شدند و با توجه به استقرار آقای رویگری در منزل و نیاز به خدمات پزشکی، پرستاری و مراقبت‌های لازم، آمادگی همه جانبه صندوق اعتباری هنر برای کمک در هزینه‌های درمانی و پرستاری این هنرمند پیشکسوت را اعلام کردند.

او خاطرنشان کرد: وظیفه ما در صندوق اعتباری هنر حمایت از تمامی اصحاب فرهنگ و هنر کشور است. در چند ساله اخیر نیز از سوی صندوق پیگیر مشکلات آقای رضا رویگری بودیم و در حد توان و مقدورات از ایشان حمایت کردیم واین کمک‌ها همچنان هم ادامه خواهد داشت. پس از این نیز در کنار این هنرمندیم تا مشکلات جسمی و روحی ایشان به مرور بهبود یابد.

ارسال نظر: