کدخبر: 12889

آخرین فیلم از حامد سلطانی و خانواده اش قبل از تصادف| حامد سلطانی مجری معروف سلام فرمانده در چه حالیست؟

آخرین ویدیو از خانواده حامد سلطانی مجری تلویزیون ملی درکنار خانوادهاش، یک ساعت قبل از تصادف ناگوار و از دست دادن عزیزانش را در ادامه ببینید.

آخرین ویدیو از خانواده حامد سلطانی مجری تلویزیون ملی درکنار خانوادهاش، یک ساعت قبل از تصادف ناگوار و از دست دادن عزیزانش را در ادامه ببینید. مجری تلویزیون داغدار شد.تصادف مرگبار مجری تلویزیون حادثه آفرید. مجری تلویزیون همسر خود را ازدست داد. پسر یک و نیم ساله مجری تلویزیون نیز فوت کرد. آخرین ویدیو از خانواده حامد سلطانی مجری تلویزیون ملی درکنار خانوادهاش، یک ساعت قبل از تصادف ناگوار و از دست دادن عزیزانش را در ادامه ببینید.

حامد سلطانی

 

پلیس راهو : سحرگاه پنجشنبه واژگونى خودروى ام وى ام در محور خور_طبس به پلیس راه استان اصفهان گزارش شد که با حضور ماموران در محل مشخص شد ، بر اثر واژگونى خودرو  همسر و پسر خردسال مجرى شبکه سه فوت کردند. کارشناسان با بررسى صحنه سانحه و رد لاستیک بر روى شانه خاکى جاده ، بی مبالاتی از جانب سازمان استاندارد کشور به علت عدم رعایت نظامات دولتی و بی توجهی و بی اهمیتی به ایمنی راننده و سرنشینان و تایید ورود و ساخت خودرو فاقد کیفیت و بی مبالاتی و عدم رعایت نظامات دولتی از جانب شرکت و یا کارخانه سازنده خودرو به دلیل باز نشدن ایربگ های خودرو و بی احتیاطی از جانب راننده خودرو بعلت عدم توجه کافی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگى را علت این سانحه اعلام کردند.

مراسم خاکسپاری مرحومه فائزه صفری و پسر خردسالش (همسر و فرزند حامد سلطانی مجری تلویزیون ملی) در بهشت متقین بیرجند برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر محمد مهدی سلطانی و فائزه صفری، پسر و همسر حامد سلطانی مجری صدا و سیما و عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با حضور پرشور مردم، فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی، هیئت‌های مذهبی‌ و خادمان آستان قدس رضوی برگزار شد.

این مراسم که در بهشت متقین بیرجند برگزار و با حضور خیل عظیمی از مردم این شهر همراه بود، مداحان به ذکر مصیبت و مداحی پرداختند.

تصویری از حامد سلطانی، مجری برنامه اعجوبه‌ها پس از تصادف در اصفهان را مشاهده کنید. این حادثه روز گذشته رخ داد و در جریان آن همسر و پسر یک سال و نیم حامد سلطانی جان خود را از دستدادند. همچنین دختر ۸ ساله‌اش دچار شکستگی شده و خود او جراحت پیدا کرده است که هم‌اکنون دربیمارستان بستری‌اند.

حامد سلطانی

ارسال نظر: