کدخبر: 13476

قیمت مرغ | قیمت مرغ تازه | قیمت ران مرغ

قیمت مرغ سربه فلک کشید| قیمت مرغ 1 تیر 1401| قیمت مرغ فراری شد

بر اساس مشاهدات میدانی از خرده‌فروشی‌های سطح شهر تهران قیمت هر کیلو مرغ گرم کامل به حدود ۵۵ تا ۵۶ هزار تومان رسیده است.

مشاهدات میدانی از خرده‌فروشی‌های سطح شهر تهران قیمت هر کیلو مرغ گرم کامل به حدود ۵۵ تا ۵۶ هزار تومان رسیده است. این در حالیست که حدود یک هفته پیش قیمت آن در بازه ۴۶ تا ۴۸ هزار تومان بود. یکی از نرخ هایی که برای مردم دارای اهمیت بوده، قیمت مرغ و تخم مرغ است. قیمت مرغ و تخم مرغ به طرز باورنکردنی افزایش پیدا کرد.اتاق اصناف ایران در اطلاعیه قیمت مرغ و تخم مرغ را اعلام کرد. حدود ۳۶ پس از آنکه وزیر کشور از افزایش قیمت مرغ، تخم مرغ، لبنیات و روغن خبر داد، قیمت جدید این چهار گروه کالای اساسی اعلام شد.

بر اساس مشاهدات میدانی از خرده‌فروشی‌های سطح شهر تهران قیمت هر کیلو مرغ گرم کامل به حدود ۵۵ تا ۵۶ هزار تومان رسیده است. این در حالیست که حدود یک هفته پیش قیمت آن در بازه ۴۶ تا ۴۸ هزار تومان بود. مهدی یوسف‌خانی، رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران  در این باره گفت: قیمت مرغ از ابتدای هفته افزایش یافته و به کیلویی حدود ۵۵ هزار تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه مرغ به اندازه نیاز وجود دارد و هیچ کمبودی در بازار نیست، گفت: با وجود این افزایش قیمت اما هنوز مرغ به قیمت مصوب آن یعنی ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان نرسیده و حدود ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان کمتر است و باید به قیمت مصوب برسد.

مرغ کامل تازه، بسته‌بندی کیسه‌ای (پوشش کیسه نایلونی) ۵۵,۵۰۰

ران مرغ بدون پوست، بدون دنبالچه چربی سر ساق ۶۳,۵۰۰

مغز ران بدون پوست، بدون استخوان ۶۸,۵۰۰

ساق مرغ بدون پوست و سر ساق ۷۶,۰۰۰

سینه مرغ بدون پوست، شش، گردن، بال ۷۸,۴۰۰

سینه مرغ بدون پوست، شش، گردن، بال، بازو ۷۶,۵۰۰

ران و سینه بدون پوست، بدون دنبالچه شش، گردن، بال ۷۰,۰۰۰

فیله مرغ ۹۹,۷۰۰

عرضه مرغ نیمایی از هفته جاری

قیمت مرغ

در حالی که قرار بود از شنبه هفته جاری مرغ نیمایی وارد بازار شود، اما خبری از این اتفاق نشد. بر این اساس مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران در گفتگو با تجارت‌نیوز زمان عرضه مرغ نیمایی را اعلام کرد.

حبیب‌ اسدا…نژاد تشریح کرد: جوجه‌ریزی بعد از ۲۱ اردیبهشت‌ماه با ارز نیمایی صورت گرفت. بنابراین مرغ زنده و گوشت مرغی که از یک هفته دیگر وارد بازار می‌شود، با ارز نیمایی باید محاسبه شود. هر کیلو مرغ تنظیم بازاری که تا روز شنبه کیلویی ۴۱.۵۹۰ تومان به فروش می‌رسید از روز دوشنبه با ۶.۳۰۰ تومان افزایش به کیلویی ۴۷.۸۹۰ تومان رسید.

در هفته‌های اخیر قیمت دولتی مرغ در میادین تغییراتی در حدود ۷ هزار تومان را تجربه کرده و بین کیلویی ۴۰ تا ۴۷ هزار تومان نوسان داشته است. بر اساس این گزارش تغییر قیمت تنها مربوط به مرغ تنظیم بازاری بوده و بسته‌بندی‌ها همچنان با قیمت‌های پیشین عرضه می‌شوند.

ارسال نظر: