کدخبر: 13919

تخفیف قیمت پراید به مناسبت عید قربان| قیمت پراید 17 تیر 1401

پراید ۱۱۱ به 204 میلیون تومان رسید؛پراید ۱۳۱ نیز با قیمت 175 میلیون تومان عرضه می‌شود.

امروز (جمعه 17 تیر ماه 1401) قیمت پراید در بازار اعلام شد.قیمت پراید در روزهای اخیر با کمی کاهش قیمت روبرو شد؛ هر چند که واردات خودرو به کشور، آزاد شده ولی قیمت پراید چندان تغییری نکرده است. در روزهای اخیر قیمت پراید با روندی صعودی روبرو بود و قیمت پراید به بالای 200 میلیون تومان رسیده است. طبق مشاهدات از قیمت امروز پراید، معامله‌کنندگان قیمت  قیمت پراید ۱۱۱ امروز جمعه 17 تیر 1401 نسبت به روز گذشته کاهش یک میلیونی داشت و به 204 میلیون تومان رسید. 

پراید ۱۱۱ به 204 میلیون تومان رسید.پراید ۱۳۱ نیز با قیمت 175 میلیون تومان عرضه می‌شود.

دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ سه میلیون تومان نسبت به روز گذشته افزایش قیمت داشت. این خودرو هم‌اکنون در قیمت ۵۰۶ میلیون تومان در بازار خودرو کشور موجود است. اما دنا معمولی ۱۴۰۱ با پنج میلیون تومان افزایش نسبت به دیروز، به ۴۰۴ میلیون تومان رسید.

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از ریزش گسترده قیمت‌ها از آخرین روز هفته گذشته تا امروز در بازار است؛ خودرو پراید ۱۱۱ از 203 میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به  205 میلیون تومان رسیده است و پراید ۱۳۱ نیز در این مدت یک میلیون تومان ارزان شده است و 174 میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای پژو نیز امروز ارزان شدند به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۲۹۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۲۸۶ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۵ میلیون تومان ارزان شده است و قیمت آن نیز به ۲۹۸ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۳۱۳ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۳۰۵ میلیون تومان رسیده است و تیپ ۵ این خودرو نیز از ۳۵۶ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۳۵۰ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای تیبا نیز این کاهش قیمت‌ها مشهود است به طوری که تیبا ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۲۰۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۱۹۸ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۳ میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۲۰۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای رانا نیز در این مدت از کاهش قیمت‌ها در امان نبوده‌اند به طوری که رانا پلاس مدل ۱۴۰۱ از ۳۰۲ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۲۹۹ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۲۹۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت سیتروئن با رینگ فرانسوری  در بازار امروز حوالی یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان اعلام شده است.  معامله‌کنندگان قیمت ساینا پلاس دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ را حوالی ۲۲۰ میلیون تومان اعلام کردند که طی یک هفته اخیر ۴میلیون گران شده است.

برلیانس H۳۳۰‌، ۱.۶۵ اتوماتیک حدود ۵۳۵ میلیون تومان قیمت خورده است. قیمت تیبا صندوق دار پلاس  ۱۴۰۰ به حوالی ۱۸۵میلیون رسید. آریو، ۱.۶ لیتر اتوماتیک نیز به ۳۹۰میلیون رسید که به معنای افزایش ۱۵میلیونی طی هفته اخیر است.

ارسال نظر: