کدخبر: 14704

سام درخشانی| سام درخشانی عکس|سام درخشانی بیوگرافی

سام درخشانی دوباره پدر شد| تصویر زیبا از سومین فرزند سام درخشانی

عکس جدید سام درخشانی در استخر شایعاتی به راه انداخت.

 سام درخشانی، بازیگر سینما و تلویزیون شب گذشته، چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت مهمان برنامه «خندوانه» با اجرای رامبد جوان شد. سام درخشانی در بخشی از این برنامه با اعلام خبر ازدواج پژمان جمشیدی، چنین گفت: «خیلی دوست دارم به زودی زندگی زناشویی پژمان جمشیدی را ببینم که ان‌شاالله این اتفاق قرار است به زودی رخ دهد و دوست دارم بچه‌هایش را ببینم و بچه‌هایمان با هم همبازی شوند و ببینم این کل‌کل بین من و پژمان بین آن‌ها هم شکل می‌گیرد یا نه.» رامبد جوان هم در پاسخ گفت فکر می‌کند این کل‌کل به نسل بعدی پزمان جمشیدی و سام درخشانی هم منتقل خواهد شد. همسر سام درخشانی عسل امیرپور هست. سام درخشانی 31 تیر 1354 در تهران به دنیا آمده.سام درخشانی فعالیت خود را از سال 1378 شروع کرد. سام درخشانی عکسی از خانواده اش در پیست اسکی منتشر کرد.سام درخشانی ازدواج کرده و دو بچه دارد یک دختر یک پسر وی در مصاحبه ای تلویزیونی از دوتابعیتی بودن خودش خبر داد و این را هدیه ای برای فرزندانش معرفی کرد.

سام درخشانی

زندگی شخصی سام درخشانی

سام درخشانی

​سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 31 تیر سال 1354 در خیابان ولیعصر تهران متولد شد و بزرگ شده همان منطقه است.
 این هنرمند کشورمان در خانواده ای پنج نفره به دنیا آمد و پسر بزرگ خانواده است و یک خواهر کوچکتر به نام پانته آ و یک برادر به نام شهریار دارد. پرویز درخشانی پدر سام درخشانی یازدهم مردادماه سال 92 بر اثر سکته مغزی درگذشت و این ماجرا یکی از تلخ ترین اتفاقات زندگی این هنرمند کشورمان بود.

سام درخشانی دیپلم رشته تجربی دارد و با وجود قبولی در دانشگاه در رشته تئاتر از ادامه تحصیل انصراف داد.سام درخشانی رابطه بسیار خوبی با بسیاری از هنرمندان دارد اما رفاقت دیرینه او با کامبیز دیرباز و پژمان بازغی زبانزد همه اهالی دنیای هنر و طرفداران او است.

سام درخشانی علاقه زیادی به ورزش فوتبال دارد و از طرفداران دوآتیشه تیم فوتبال استقلال تهران است.

ازدواج سام درخشانی و عسل امیرپور

سام درخشانی

مادر سام درخشانی هنرمند پرطرفدار کشورمان در یک مصاحبه از آرزویش برای ازدواج پسرش سام صحبت کرده بود و این خواسته بالاخره در مهرماه سال 94 به ثمر نشست.

سام درخشانی 26 خرداد ماه سال 1394 خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد و عسل امیرپور همسر آقای بازیگر است.

آشنایی سام درخشانی و همسرش

سام درخشانی

 

​ماجرای آشنایی سام درخشانی و همسرش عسل امیرپور از یک میهمانی خانوادگی آغاز شد که بعد از مدتی رفت و آمد منجر به شناخته بیشتر و در نهایت ازدواج آقای بازیگر گردید.

عسل امیرپور همسر سام درخشانی لیسانس بازیگری دارد و یا یک مراسم ساده زندگی مشترکش را در کنار سام درخشانی آغاز کرد و در اغلب مراسم های ویژه هنری در کنار همسرش حضور دارد و این زوج زندگی عاشقانه ای در کنار هم دارند.سام درخشانی یک دختر و پسر به نام های برکه و برسام دارد.

سام درخشانی دو سال بعد از ازدواجش برای اولین بار در 22 آذرماه سال 1396 پدر شد و دخترش برکه به دنیا آمد.

 

سام درخشانی را اغلب مخاطبان دنیای هنر با سریال های تلویزیونی و نقش های ماندگارش در تلویزیون می شناسند که در ادامه به برخی از آنها اشاره میکنیم. سریال نابرده رنج به کارگردانی علیرضا بذرافشان سال 1390 در شبکه سه سیما روی آنتن رفت و روایتگر داستانی از سالهای دهه شصت و زمان جنگ بود. سام درخشانی و کامبیز دیرباز دو شخصیت اصلی قصه این سریال با نام های عماد و اسد را تشکیل میدادند.سام درخشانی در سال 1392 در سریال پژمان به کارگردانی سروش صحت به ایفای نقش پرداخت و این سریال پیرامون زندگی پژمان جمشیدی ستاره فوتبال ایران بود.

 

این هنرمند کشورمان در سریال پژمان بازیگر نقش وحید مدیر برنامه های پژمان بود و با بازیگرانی چون پژمان جمشیدی، بهاره رهنما، بیژن بنفشه خواه، شقایق دهقان، ویدا جوان و... همبازی بود.سریال آوای باران به کارگردانی حسین سهیلی زاده سال 1392 روی آنتن شبکه سه سیما رفت و بازی متفاوت سام درخشانی در این سریال و در کنار الهام چرخنده او را مورد توجه بسیاری از مردم قرار داد و بر شهرتش افزود.

سریال گسل به کارگردانی علیرضا بذرافشان سال 1396 روی آنتن شبکه یک سیما رفت و سام درخشانی یکی از نقش های ماندگارش را در این سریال ایفا کرد.سام درخشانی در این سریال بازیگر نقش ارشیا مبتنی محافظ وزیر منابع و انرژی است و بازی در این سریال یکی از نقش آفرینی های متفاوت سام درخشانی محسوب میشود.

دنیای بازیگری سام درخشانی

سام درخشانیسام درخشانی حضور در دنیای هنر را از با گذراندن یک دوره بازیگری در کلاس های استاد سمندریان آغاز کرد و اولین بار با مجموعه تلویزیونی شب زدگان در سال 1378 به دنیای بازیگری قدم نهاد و بعد از آن در سریال هایی چون بهشت آبی، مجموعه همسفر، خانه پدری، دلباخته، سالهای برف و بنفشه، ما چند نفر، روزهای زیبا، نابرده رنج و... به ایفای نقش پرداخت.

ارسال نظر: