کدخبر: 15044

مهدی قایدی | اخبار استقلال | اخبار ورزشی

مهدی قایدی تصادف کرد | ماشین مهدی قایدی له شده | مهدی قایدی در چه حالیست؟

مهدی قایدی در گذشته تصادف سختی داشته که این تصادف هم موجب مرگ دوستش و هم موجب آشنایی با ستاره معصومی شده است.

مهدی قایدی تصادف سختی داشته و موجب مرگ دوستش شده است، تصادف مهدی قایدی همه را به حیرت انداخت که چگونه از این تصاذف جان سالم به در برده است.مهدی قایدی یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد که بصورت جدی سال 1387 وقتی 10 ساله بود از پایه های تیم فوتبال ایرانشهر بوشهر به میدان رفت.  مهدی قایدی فوتبال خود را از تیم‌های پایه باشگاه ایران جوان بوشهر آغاز کرد. مهدی قایدی متولد ۱۴ آذر ۱۳۷۷ بازیکن فوتبال اهل ایران است. مهدی قایدی با دختری به اسم ستاره ازدواج کرده است.

تصادف مهدی قایدی

مهدی قایدی

ناگفته‌های تصادف مهدی قائدی , در هفته‌ای که گذشت، اخبار و شایعات زیادی در رابطه با علل تصادف بامداد دوشنبه گذشته مهدی قائدی که منجر به درگذشت احمدرضا شاکر شد، در شبکه‌های اجتماعی و خبرگزاری‌های رسمی منتشر شد. حسین باقری، دایی احمدرضا شاکر در گفت‌وگو با ایسنا درباره ماجرای این تصادف و سهل‌انگاری‌ها و کوتاهی‌هایی که در مورد احمدرضا شاکر اتفاق افتاده است، سخن گفت.

او در ابتدا گفت: احمدرضا شاکر دوست و همسایه مهدی قائدی بود. احمدرضا قصد گرفتن گواهی‌نامه داشت و گفت که چون در تهران سخت‌گیری می‌شود، در بوشهر برای گرفتن گواهینامه اقدام کند. در چند وقتی که بوشهر بود، مهدی قائدی برای پیگیری کارهای دانشگاهش به بوشهر می‌آید.در دو روزی که با هم بودند، شب با هم به مهمانی دوست مهدی قائدی، امین حسن‌پور می‌روند. زمان برگشتن با اتومبیل MVM که برای دوست مهدی قائدی بوده بازمی‌گشتند. مهدی به عنوان راننده در ماشین حضور داشت و احمدرضا هم صندلی عقب نشسته بود. قائدی زمانی که در بلوار امام علی بودند بر اثر بی‌احتیاطی و عدم توانایی در کنترل اتومبیل دچار سانحه شدند که همه سرنشینان به بیرون پرتاب شدند. در صورت جلسه و کروکی که از راهنمایی و رانندگی گرفته شده و بازجویی‌هایی که صورت گرفته این اتفاقات ثبت شده است.

باقری درباره شایعاتی مبنی شرایط مهدی قائدی در هنگام رانندگی، اظهار کرد: به من هم این مساله را گفتند اما من سندیتی مبنی بر تایید آن ندیدم. شاید از جنبه‌های مختلف صلاح دیدند این موضوع را اعلام نکنند ولی یک چنین چیزهایی بوده است. البته من شاکی بودم که چرا وقتی ساعت ۱:۴۵ احمدرضا در بیمارستان بستری شده، ساعت ۶:۰۶ این تصادف را به راهنمایی و رانندگی اطلاع داده‌اند. ابتدا او را به اورژانس بیمارستان بردند و سپس ساعت ۶:۰۶ به پلیس اطلاع دادند که تصادف رخ داده است.

او افزود: ابتدا فکر می‌کردند که یک تصادف معمولی است اما آن‌ها زمانی که فهمیدند احمدرضا شاکر خونریزی مغزی کرده و مهدی قائدی به اتاق عمل رفته، مجبور شدند به نیروی انتظامی خبر بدهند. خدا می‌داند این وسط چه اتفاقاتی افتاده و پس از پنج ساعت به راهنمایی و رانندگی خبر دادند. شاید به خاطر مسائل ورزشی کشور این کار را کرده باشند.

باقری در ادامه با گلایه از عملکرد بیمارستان شهدای خلیج فارس، عنوان کرد: من با دکتر مقدم که دکتر احمدرضا بود صحبت کردم و او گفت زمانی که احمدرضا به بیمارستان آورده شده، GCS (درجه هوشیاری) او ۸ بوده است و می‌توانستند او را عمل کنند. مسئله دیگر اینکه احمدرضا را تا ساعت ۹ صبح در اورژانس بیمارستان نگه داشته بودند و به CCU یا ICU نبرده بودند.

مهدی قایدی

دایی شاکر در پاسخ به این سوال که به نظرش به چه دلیل بیمارستان در رسیدگی به خواهرزاده‌اش کوتاهی کرده است، تصریح کرد: به نظرتان وقتی شما به همراه یک آقازاده تصادف کنید، در بیمارستان ابتدا به آقازاده رسیدگی می‌شود یا شما؟ چون قائدی اسم و رسم دار بوده به او رسیدگی کرده‌اند . متاسفانه امکانات بیمارستان هم بسیار کم بوده است. دکتر بیمارستان جلوی دوربین اعلام می‌کند که اصلا مشکلی نیست و همه امکانات وجود دارد ولی بدانید که به هیچ وجه اینطور نبود. بیمارستان هیچگونه تجهیزاتی نداشت که اگر داشت احمدرضا تا ساعت ۹ صبح در اورژانس نمی‌ماند GCS احمدرضا ۸ بود و می‌توانستند او را عمل کنند ولی چرا نکردند؟ بعد منِ دایی را برده‌اند و می‌گویند GCS احمدرضا ۳ است و نمی‌توانیم او را عمل کنیم. چرا زمانی که IPS او بالا بود عمل نکردید؟

او در پایان گفت: اینکه مهدی قائدی یا فرد ایکس و ایگرگ آنجا بوده و به احمدرضا رسیدگی نکردند، درست نیست. خدا و وجدانی وجود دارد. اگر آن‌ها عذاب وجدان نگرفتند، من دیگر به وجود خدا اعتقاد ندارم. اولش گفتند که قائدی راننده نبوده اما خدا پدر آن سرهنگ راهنمایی و رانندگی را بیامرزد که در گزارش نوشت مهدی قائدی راننده بود.

مهدی قایدی در استقلال

مهدی قایدی

بعد از آن حتی فرهاد مجیدی از ماندن مهدی قایدی در استقلال حرف زد و از آن به عنوان خبر خوشحال کننده یاد کرد. حال، فیلمی منتشر شده که نشان می‌دهد ادعای اماراتی‌ها درست است. همین چند روز پیش بود که یکی از رسانه‌های اماراتی خبر از حضور مهدی قایدی در تمرینات تیم الاهلی داد و گفت که این بازیکن به زودی قراردادش را منعقد خواهد کرد. با این وجود، اما از سوی مسئولان باشگاه استقلال این خبر تکذیب شد و نهایتا عنوان شد مذاکرات با الاهلی به بن بست خورده است.

مهدی قایدی بعد از فرهاد مجیدی

مهدی قایدی

بعد از آن حتی فرهاد مجیدی از ماندن مهدی قایدی در استقلال حرف زد و از آن به عنوان خبر خوشحال کننده یاد کرد. حال، اما خبرگزاری فارس فیلمی منتشر کرده که نشان می‌دهد ادعای اماراتی‌ها درست است. در این فیلم مشخصا مهدی قایدی در تمرینات الاهلی شرکت کرده و این بازیکن به طور جدی پیگیر حضورش در امارات و البته همین باشگاه الاهلی است.به غیر از این مورد، شایعه شده که الغرافه هم دوباره به میز مذاکره با مهدی قایدی برگشته و یک درصد اگر کار این بازیکن با الاهلی درست نشود آن‌ها برای در اختیار داشتن مهاجم استقلال اقدام خواهند کرد. این درحالی است که همین امروز شایعه شده مهدی قایدی حتی در تست‌های پزشکی الاهلی هم شرکت کرده و به زودی قراردادش را امضا می‌کند.

زندگی حرفه ای مهدی قایدی

مهدی قایدی

قایدی فوتبال خود را از تیم‌های پایه باشگاه ایران‌جوان بوشهر آغاز کرد و توانست در فصل ۹۶–۱۳۹۵ به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند. وی در نخستین فصل بازی خود توانست ۱۰ گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را نیز در آن سال کسب کرد.پس‌از درخشش وی در لیگ یک، استقلال برای جذب وی دست به‌کار شدند و او در نهایت با قراردادی ۵ ساله در ۱۷ تیر ۱۳۹۶ به استقلال پیوست.وی نخستین بازی رسمی خود برای این تیم را در ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران ۹۷–۱۳۹۶ مقابل استقلال خوزستان انجام داد. وی در این بازی در دقیقه ۶۴ به‌جای امید نورافکن وارد زمین شد و با حرکات تکنیکی خود، نمایش درخشانی از خود نشان داد. از این رو هواداران استقلال به او لقب باشو کوچک را داده‌اند.

وی در این فصل در هفته ششم لیگ برتر و بازی مقابل نفت مسجد سلیمان اولین گل خود برای استقلال را به ثمر رساند. او پیش از بازی برابر باشگاه فوتبال سایپا به یک‌باره تمرین استقلال را رد کرد و توسط وینفرد شفر از استقلال اخراج شد! اما در ادامه و با وساطت فرهاد مجیدی دوباره به تمرینات برگشت و دومین گل فصل و دومین گل خود برای استقلال را روی پاس‌گل آیاندا پاتوسی در برابر نفت مسجد سلیمان به ثمر رساند. او همچنین بعد از اخراج وینفرد شفر و سرمربی شدن فرهاد مجیدی به ترکیب اصلی استقلال رسید و سومین گل خود را برای استقلال در هفته آخر لیگ برابر سپیدرود رشت به ثمر رساند. او در این فصل ۳گل زد و در لیگ قهرمانان آسیا هم برابر الهلال عربستان به میدان رفت.

گل های مهدی قایدی

مهدی قایدی

وی در بازی استقلال مقابل ماشین‌سازی در هفته اول لیگ نوزدهم به صورت تعویضی به میدان آمد. در بازی با نفت مسجد سلیمان اولین گل فصل خود را زد. او که در ابتدای فصل به هواداران قول زدن ده گل در این فصل را داده بود موفق شد قول خود را عملی کند و ده گل با پیراهن این در لیگ برتر به ثمر برساند. او در سال سال ۱۳۹۹ موفق شد در دو شهرآورد متوالی در لیگ و جام حذفی برای استقلال گلزنی کند.

قایدی به تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران برای شرکت در جام جهانی زیر بیست سال ۲۰۱۷، تحت مدیریت امیر حسین پیروانی دعوت شد. قایدی پس از نشستن روی نیمکت برای بازی مقدماتی ایران مقابل کاستاریکا، اولین مسابقه خود را در برابر زامبیا به میدان رفت و در این بازی ۱۸ دقیقه بازی کرد. او همچنین برای چند دقیقه در برابر پرتغال بازی کرد؛ اما مصدوم و از مسابقه خارج شد. ‌ ‌قایدی اولین بار در زمان دراگان اسکوچیچ به تیم ملی ایران دعوت شد و در شهریور ۱۳۹۹ در دقایق پایانی بازی برابر ازبکستان به میدان آمد تا بدین ترتیب اولین بازی ملی خود را انجام دهد.

قایدی درآبان‌ماه همان سال در دقایق پایانی برابر بوسنی هرزگوین به میدان رفت و موفق شد در دومین بازی ملی اولین گل ملی خودش را به ثبت برساند و ایران آن بازی را ۲ بر ۰ برنده شود.قایدی در مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ (آسیا) در بازی ایران مقابل کامبوج که نتیجه بازی ۱۰-۰ به نفع ایران بود، موفق به زدن یک گل در این بازی شد.

اختلاف سنی مهدی قایدی و همسرش

مهدی قایدی

یکی از حاشیه هایی که همیشه به دنبال قائدی است اختلاف سنی خود و همسرش است که رسانه ها می گویند همسرش از او بزرگتر است. مهدی قائدی یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

ارسال نظر: