کدخبر: 15080

الهام چرخنده | عکس الهام چرخنده| بیوگرافی الهام چرخنده

الهام چرخنده مروج دینی شد | وعده الهام چرخنده به خواهران منصوریان | حمایت رائفی پور از الهام چرخنده!

.خبری از خواهران منصوریان و الهام چرخنده در فضای مجازی دست به دست می چرخید.

دکتر علی اکبر رائفی پور و الهام چرخنده با انتشار پستی هایی در فضای مجازی، نسبت به ادعای جنجالی خواهران منصوریان واکنش نشان دادند.خبری از خواهران منصوریان و الهام چرخنده در فضای مجازی دست به دست می چرخید. ماجرا از این قرار بود که خواهران منصوریان در مصاحبه با یکی از رسانه ها مدعی شدند، الهام چرخنده به آنها گفته اگر چادری بشوند، به آنها پول، ماشین و … می دهد.  الهام چرخنده در فضای مجازی متنی را منتشر کرده و به این ادعا پاسخ داده است. اخبار الهام چرخنده را با ما دنبال کنید.

کنایه الهام چرخنده به گلشیفته

الهام چرخنده

الهام چرخندهوی در کنایه‌ای تند گلشیفته فراهانی را چنان کوچک خواند که به بیان خود او «اسمش را هم در خاطر نداشت». وی در مورد او گفت که در خارج لباس‌های نامرئی می‌پوشد «کنایه به ماجرای برهنگی‌اش» و اخیراً نیز مدعی شد که در یک فیلم «افغانی» برهنه شده‌است.

حرف های جنجالی الهام چرخنده

الهام چرخنده

الهام چرخندهچرخنده در یک مصاحبهٔ تلویزیونی نوروزی، با نامیدن سید علی خامنه‌ای با عنوان نائب امام زمان تبریک نوروزی خود را به او تقدیم کرد. این عمل وی واکنش‌های بسیاری را در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در پی داشت. الهام چرخنده در یکی از سخنرانی‌هایش گفت دوست ندارد که در قطعهٔ هنرمندان، دفن شود؛البته پیش از او یکی از هنرمندان هوادار جمهوری اسلامی یعنی فرج‌الله سلحشور نیز چنین مطلبی را گفته بود که از دیدگاه هنرمندانی، توهین‌آمیز بود. وی در مراسم اکران‌های دانشجویی جشنوارهٔ مردمی ادعا کرد که ۳٬۹۰۰ نفر با کمک او حاضر به استفاده از چادر شده‌اند.

واکنش رائفی پور به مروج چادر شدن الهام چرخنده

الهام چرخنده

علی اکبر رائفی‌پور در صفحه شخصی خود نسبت به ماجرای الهام چرخنده و خواهران منصوریان واکنش نشان داد. علی اکبر رائفی پور فعال سیاسی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود نسبت به صحبت‌های خواهران منصوریان ووشو کاران کشورمان پیرامون وعده‌های مالی الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون واکنش نشان داد. او در صفحه شخصی خود نوشت: «الهام چرخنده؛ همانند مهران مدیری که دروغ گویی شرق را در دادگاه اثبات کرد، به زودی ادعای خواهران منصوریان و رسانه انتشار دهنده اکاذیب در دادگاه محک خواهد خورد. الهام چرخنده پس از پنج سال دوری از سینما در حال بازی در فیلمی علیه منافقین است. آیا میان این دو اتفاق ارتباطی وجود دارد؟»

شغل و سوابق همسر الهام چرخنده

الهام چرخنده

مهاجرت من به کشور عراق به این شکل نیست که نخواهم به کشور بازگردم، به واسطه شغل همسرم در این کشور زندگی می کنم، طی این مدت بارها به ایران هم آمده ام و باز هم خواهم آمد.

این بازیگر سابق ایرانی مدتی پیش با نوشته ای احساسی خبر ازدواجش را رسانه ای کرد: او نوشت:

سلام…

همه چیز در سادگی نهار امروز خلاصه میشد. سبد پیکنیک دست تو بود .میرفتی تا جایی راحت و امن و دنج و تمیز پیدا کنی. از دور قامت عباسیت رو نگاه میکردم.

تو دلم میگفتم: ای خدا، مگه میشه یک انسان اینقدر آدم حسابی باشه!!!

صدام زدی؛ الهامم ، بیا اینجا خوبه.

نشستیم..

ازدواج دوم الهام چرخنده

الهام چرخنده

​از ازدواج اول الهام چرخنده اطلاعاتی در دسترس نیست اما ارشیا، پسر اول خانم چرخنده ماحصل ازدواج اول او است. الهام چرخنده برای دومین بار در سال 1375 با فرشید نوابی یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ازدواج کرد که پسر دوم خود به نام ارسطو را به دنیا آورد.

الهام چرخنده در سال 1392 اعلام کرد که از فرشید نوابی طلاق گرفته است. این دو بازیگر در همان سال، در سریال پروانه که فروردین سال 92 از شبکه 3 پخش می شد، همبازی بودند. الهام چرخنده در شهریور ماه 1396 ازدواج سوم خود با یک روحانی به نام سید محمد درویشی را رسانه ای کرد. این هنرمند از آن زمان بخاطر شغل همسرش ساکن کربلای عراق است.

ارسال نظر: