کدخبر: 15499

قیمت پراید/پراید 111/قیمت پراید 131

قیمت پراید امروز 9 شهریور 1401 | پراید ارزان می شود؟

نوسانات قیمتی در بازار خودرو به کف رسیده است اما خوردو پراید کماکان در حال ارزان شدن هستند به طوری که پراید ۱۵۱ مدل ۱۴۰۰ از ۱۷۲ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۷۰ میلیون تومان رسیده است.

در حالی که نوسانات قیمتی در بازار خودرو به کف رسیده است اما خودروهای پراید کماکان در حال ارزان شدن هستند. قیمت پراید چند سالی است وحشتناک گران شده است طوری که قشر کم درآمد جامعه که قبلا با هزار وام و قرض می توانستند پراید بخرند در حال حاضر قیمت پراید انقدر گران شده که دیگر با وام هم نمی توانند پراید را خریداری کنند قیمت پراید هرروز در حال نوسان است یک روز بالا می رود و اندکی پایین می آید قیمت پراید خیلی پایین نمی آید.پیش بینی می شود قیمت پراید گرانتر هم بشود.

نوسانات قیمتی در بازار خودرو به کف رسیده است اما خوردو پراید کماکان در حال ارزان شدن هستند به طوری که پراید ۱۵۱ مدل ۱۴۰۰ از ۱۷۲ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۷۰ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای پژو نیز در این مدت ارزان شدند به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۲۸۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۸۷ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۲۹۷ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۹۶ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای دنا نیز دنا توربو پلاس دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ از ۴۶۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۶۴ میلیون تومان رسیده است.سایر خودروهای موجود در بازار در این مدت از نوسانات قیمتی در امان بودند.

علت گران شدن قیمت پراید

قیمت پراید

تا پیش از مخالفت رسمی وزیر صمت با آزادسازی واردات خودرو، قیمت پراید ۱۵۱ میلیون تومان بود اما حالا برخی سایت‌ها مانند اقتصادآنلاین قیمت این خودرو را تا ۱۵۵ میلیون تومان هم گزارش داده‌اند. سایت موج نیز اعلام کرده که این خودرو ۱۵۴ میلیون تومان در بازار است.

افزایش قیمت پراید در پاییز 

قیمت پراید

در این روزها شاهد افزایش قیمت پراید و خودروهای داخلی هستیم. پژو پارس ۲۷۵ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد و رشد شش میلیون تومانی را تجربه کرد. پژو ۲۰۶ تیپ پنج و دنا تیپ یک نیز نسبت به معاملات روز یکشنبه هفته جاری پنج میلیون تومان قیمت بیشتری دارند. همچنین بین محصولات سایپا تیبا هاچ‌بک پلاس سه میلیون تومان گران شد و ۱۶۹ میلیون تومان قیمت خورد. قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

پژو ۲۰۷ امروز بیشترین رشد قیمت را بین محصولات داخلی بازار داشت. این خودرو با جهش ۱۰ میلیون تومانی، ۳۲۵ میلیون تومان قیمت دارد. پژو پارس شش میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ پنج و دنا پنج میلیون تومان، و سمند EF۷ دوگانه‌سوز چهار میلیون تومان از خرید و فروش‌های روز یکشنبه قیمت بیشتری دارند. قیمت پراید ۱۳۱ معادل ۱۳۷ میلیون تومان، قیمت پراید ۱۳۲ معادل ۱۳۲ میلیون تومان، قیمت پراید ۱۵۱ معادل ۱۴۵ میلیون تومان و قیمت پراید ۱۵۱ پلاس مدل ۱۴۰۰ معادل ۱۶۰ میلیون تومان گزارش شده است.

ارسال نظر: