کدخبر: 15749

فرشته حسینی|فرشته حسینی عکس|فرشته حسینی بیوگرافی

گریه های احساسی فرشته حسینی برای نوید| تصویر احساسی

قابی بسیار زیبا و پراحساس از اشک های فرشته حسینی هنگام تشویق نوید محمدزاده در جشنواره ونیز منتشر شد.

فرشته حسینی از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی‌تبار در تهران زاده شد. فرشته حسینی در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد. فرشته حسینی از دانش‌آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است.فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد و به‌خاطر حساسیت‌هایی که خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. فرشته حسینی در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستند هم بازی کرده‌است.

images

 

فرشته+حسینی

بیوگرافی نوید محمد زاده

نوید محمدزاده در اینستاگرام خود با انتشار فیلمی از فرشته حسینی او را «جان خود» نامید و تولدش را تبریک گفته است. این دو اخیراً بازی در قورباغه را در کنار هم به پایان رسانده‌اند.

نوید محمد زاده در این باره نوشته است: «جانمی، جان، افغان بخوام بگم، جان، من، اَستی، کوردی بخوام بگم، گیانمی، گیان. تولدت مبارک. می‌دونم ۶ اُمی، از الان، مبارک.»

 

تبریک-نوید-محمدزاده

 

ماجرای نوید محمدزاده و فرشته حسینی در اینستاگرام

چندی پیش فرشته حسینی با تبریک تولد نوید محمدزاده در صفحه اینستاگرام خود شایعاتی را در مورد این دو بازیگر آغاز کرده بود. او در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصویری از خود نوید محمدزاده نوشت: «برای همیشه تو را آنگونه به‌یاد می‌آورم.ایستاده بر روی صخره‌ای با شکوهِ دریا و آرامشِ آسمان. تو همانی که خود دیدی به چشمِ دل. همانی که هیچکس هنوز نمی‌داند! تولدت مبارک»

 

نوید محمد زاده

شروع بازیگری نوید محمدزاده

​نوید محمدزاده از چهره های جوان دنیای هنر است که بازیگری را از سال 82 در مؤسسه هفت هنر کرج آغاز کرده و در این موسسه زیر نظر هنرمندانی همچون محمد یعقوبی، مهتاب نصیرپور، علی سلیمانی و امیر قنبری آموزش دیده است.

این بازیگر کشورمان تا سال 86 فعالیت حرفه ای نداشته اما در این سال در فیلم «در میان ابرها» به کارگردانی روح الله حجازی در نقش مکمل مرد بازی کرده است و در همان سال ها در جشنواره استانی تئاتر تهران جوایزی را دریافت کرده و پس از آن نیز در جشنواره یازدهم تئاتر دانشگاهی جایزه بازیگری دوم مرد را دریافت کرده است.

نوید محمدزاده سال 87 با بازی در نمایش «ماه در آب» نوشته فارس باقری و کار محمد کوروش نیا به تئاتر حرفه ای راه پیدا کرد و برای بازی در این نمایش جایزه بازیگری مرد را در جشنواره استانی تهران دریافت کرد. پس از آن در فیلم «آندو» به کارگردانی بهروز قبادی بازی کرد که این نمایش مجوز اکران نگرفت.

نوید محمدزاده برای بازی در فیلم ناهید در جشنواره فیلم کن حضور پیدا کرد که پوشش این بازیگر در این فستیوال واکنش هایی را به همراه داشت.

 

فرشته حسینی که بخاطر فیلم شب داخلی دیوار در جشنواره ونیز حاضر شده بود همسرش نوید محمدزاده را با چشمان پر اشک تشویق کرد.

نوید محمدزاده و فرشته حسینی برای نمایش فیلم «شب داخلی دیوار» در جشنواره ونیز حضور یافته اند. نوید محمدزاده ایفای نقش اصلی این فیلم را بر عهده داشته است.

 

فیلم «شب داخلی دیوار» به کارگردانی وحید جلیلوند روز گذشته در فستیوال ونیز به نمایش در آمد.

 

ارسال نظر: