کدخبر: 17053

شهره لرستانی | مازیار لرستانی | عکس شهره لرستانی

شهره لرستانی مدل فشن شد | مدل مو صورتی شهره لرستانی قشنگ؟

شهره لرستانی با انتشار عکسی از مدل موی صورتی و پلنگی خودش واکنش کاربران را به همراه داشت.

عکس دیده نشده و صحبت های شهره لرستانی در مورد ازدواج و عشق را می بینید . شهره لرستانی بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است . شهره لرستانی با ماجرای تغییر جنسیتش نام خود را به مازیار تغییر داد . شهره لرستانی در سریال های طنز و جدی زیادی ایفای نقش کرده است او سابقه کارگردانی و نویسندگی را نیز دارد . در ادامه ویدیوی دیده نشده از شهره لرستانی در مورد عشق و ازدواج را نگاه می کنید . شهره لرستانی بازیگر متولد ۱۳۴۵ و فوق لیسانس فیلمنامه نویسی دارد . او کار خود را با تیاتر شروع کرد و اصالتا لر می باشد . 

ماجرای شکست عشقی شهره لرستانی

شهره لرستانی

شهره لرستانی در بیست و هفت سالگی عاشق شد اما به دلایل مختلفی این عشق نافرجام ماند و زندگی او را کاملاً تحت تاثیر قرار داد. این بازیگر کشورمان پس از شکست عشقی به مدت 8 سال از بازیگری جدا شد و به انزوا و افسردگی روی آورد و تنهایی و بیماری او سبب شد دچار 40 کیلو اضافه وزن شود.

 

خانواده و اصالت شهره لرستانی

شهره لرستانی

پدرش قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است. یک خواهر و یک برادر دارد، نام کاملش «شهره صالحی لرستانی» است که می گوید وقتی مدرسه رفتم به تقلید از چارلی چاپلین نامم را کوتاه کردم.

علاقهشهره لرستانی به هنر از کودکی

شهره لرستانیهمیشه گروه تئاتر مدرسه با من بود، از نوشتن و به وجود آوردن لذت می بردم. آن اوایل که بلد نبودم بنویسم حفظ می کردم ، نمایشنامه‌ نویسی که بلد نبودم اما قصه‌ هایی شبیه نمایشنامه می نوشتم و با گروه تئاترمان اجرا می کردم.

دانشگاه و شروع تئاتر شهره لرستانی

شهره لرستانی

در سال 1364 وقتی 19 ساله بود از شهر همدان که مدتی بخاطر شغل پدر ساکن آنجا بودند به تهران بازگشتند سپس دیپلم گرفت و بلافاصله وارد دانشگاه هنر شد. در همان ترم اول که اکثرا دروس عمومی بود غرق تئاتر شد و 17 نمایش را به کارگردانی خود بروی صحنه برد سپس خود نیز کم کم وارد بازی شد.

کاهش وزن شهره لرستانی

شهره لرستانی

شهره لرستانی کم‌کاری تیروئید، مشکلات هورمونی و افسردگی را عامل اضافه‌وزن و چاقی‌ خود می‌داند. او یک بار موفق شد چهل کیلو از وزنش را با تغذیه کم کند و انگیزه کاهش وزن خود را عاشق شدن دوباره اش می‌داند اما دوباره اضافه وزن یافت.

این هنرمند سال گذشته (1400)عمل اسلیو معده انجام داده و کاهش وزن بسیاری داشته است، او در مراسم ختم پدر خود با ظاهری متفاوت و شوکه کننده حاضر شده و تغییرات ظاهری او بسیار محسوس بود.

شهره لرستانی زیر میز دادگستری

شهره لرستانی

یکی از تفریحات من و برادرم تابستان‌ ها این بود که با پدرم به دادگستری می رفتیم. وقتی مراجعین می آمدند زیر میز پدر پنهان می شدیم و آنها را از لای ترک میز زیر نظر گرفته و به حرف‌ هایشان گوش می دادیم، عشق ما دعواهای زن و شوهری بود.

شکست عشقی شهره لرستانی

شهره لرستانی

شهره لرستانی در بیست و هفت سالگی آنقدر سرخوش و خوشحال بود که حواسش به دور و برش نبود و یک روز با سر به زمین خورد.خودش می گوید همه‌ چیز خیلی ساده شروع شد طوریکه وقتی امروز بهش نگاه می‌ کنم باورم نمی‌ شود اتفاقی به این سادگی که ساده‌ تر از آن هم قابل‌ حل بود و می‌ توانستم از آن بگذرم ، زندگی ام را دگرگون کرد.

شهره لرستانی جلوی دوربین

شهره لرستانی

در سال 1365 وقتی 20 ساله بود با سریال «اُغُر بخیر» اولین بار وارد قاب تلویزیون شد اما دومین تجربه بازی اش فیلم «نیاز» در سینما بود. بازی در سریال «آپارتمان» در سال 1371 کنار چهره هایی چون در کنار چهره هایی چون پرویز پرستویی ، امین تارخ، حمید جبلی و آتیلا پسیانی او را به شهرت رسید.

بیوگرافی مازیار لرستانی (شهره سابق)

شهره لرستانی متولد 31 خرداد 1345 در تهران ، بازیگر و کارگردان تئاتر است. فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی تئاتر و فوق لیسانس فیلمنامه نویسی سینما می باشد که فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و با افتخار خود را یک لر معرفی می کند.

ارسال نظر: