کدخبر: 18515

قرعه کشی خودرو | قرعه کشی خودرو امروز | قرعه کشی جدید

اعلام نتایج قرعه کشی خودرو بهمن موتور تا آخر امشب | علت تاخیر اعلام نتایج فاش شد!

گروه خودروسازی بهمن موتور طرح پیش‌ثبت‌نام فروش نقدی خود را هفته گذشته برگزار کرد. با این حال هنوز نتایج قرعه‌کشی آن مشخص نشده است. برخی متقاضیان تعلل در اعلام نتایج این شرکت را به طرح فروش فوق العاده ایران خودرو ارتباط می‌دهند. اما نتایج قرعه‌‌کشی بهمن موتور چه زمانی اعلام می‌شود؟

قرعه کشی خودرو بعد از ثبت نام انجام می گیرد. قرعه کشی خودرو دارای شرایط خاصی است و اسامی برندگان قرعه کشی خودرو اعلام  می شود، اما با توجه به حقوق مصرف کننده، طی چند روز آینده لیست اسامی برندگان قرعه کشی خودرو اعلام خواهد شد. در ادامه جزییات نهایی از قرعه کشی خودرو طرح یک پارچه را بخوانید.

 قرعه کشی خودرو

گروه خودروسازی بهمن موتور در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، امکان پیش‌ثبت‌نام یک دستگاه از محصولات این شرکت را فراهم کرد.

این طرح برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده‌اند، در قالب طرح فروش نقدی و به صورت آنلاین از روز شنبه، 10 دی 1401 تا پایان روز دوشنبه، 12 دی 1401، از طریق سایت فروش بهمن موتور برگزار شد. زمان تحویل خودروهای عرضه‌شده در این طرح 30 روز کاری اعلام شده است.

گرچه از زمان پایان ثبت‌نام این طرح هشت روز گذشته است، اما هنوز نتایج قرعه کشی بهمن موتور اعلام نشده است.

در این میان برخی متقاضیان می‌گویند بهمن موتور منتظر پایان طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو مانده تا مشتریان کمتری در طرح آبی‌های جاده مخصوص ثبت‌نام کنند.

نتایج قرعه کشی بهمن موتور چه زمانی اعلام می‌شوند؟

روابط عمومی این گروه خودروسازی به تجارت‌نیوز پاسخ داد: امروز اعلام می‌شود که نتایج قرعه‌کشی چه زمانی در سایت iranecar.com منتشر می‌شود. اعلام این نتایج فردا یا پس‌فردا خواهد بود.

قرعه کشی خودرو

چه خودروهایی در این طرح عرضه شدند؟

در این طرح، خودروهای فیدلیتی تیپ 1، فیدلیتی تیپ 2، دیگنیتی پرستیژ و کارا دو کابین عرضه شدند. قیمت مصوب این خودروها به ترتیب، 884 میلیون، 859 میلیون، یک میلیارد و 120 میلیون و 337 میلیون تومان اعلام شد.

قیمت فیدلیتی بهتر است یا دیگنیتی؟

قیمت خودرو دیگنیتی از فیدلیتی بیشتر است. گران‌‌ترین فیدلیتی بازار 7 نفره است که 14 درصد معادل 210 میلیون تومان از قیمت دیگنیتی ارزان‌تر است.

از نظر اینکه هر سال چه میزان از ارزش خودرو کم می‌شود، فیدلیتی 7 نفره از مدل 5 نفره آن و دیگنیتی بهتر است. چرا که اختلاف قیمت فیدلیتی 7 نفره تولید امسال نسبت به پارسال 3.4 درصد است. اما این نسبت برای دو مدل خودرو دیگر 4.3 درصد است.

ارسال نظر: