کدخبر: 18852

ترفندهای تضمینی | ترفندهای تضمینی سلامتی | ترفندهای تضمینی آسودگی

ترفندهای تضمینی رهایی از بوی بد پا!

اگر این ماده را در کفش خود بریزید، دیگر پایتان بو نخواهد گرفت!

ترفند‌های تضمینی برای زندگی بهتر را در خوندنی بخوانید. ما با ارائه این ترفندهای تضمینی به شما کمک می‌کنیم تا زندگی آسوده‌تری داشته باشید. این ترفندهای تضمینی کم هزینه و پرکاربرد می‌باشند. ترفندهای تضمینی به سلامتی شما نیز کمک می‌کنند. در ادامه، ترفندهای تضمینی ما را بخوانید!

ترفندهای تضمینی رهایی از بوی بد پا!

اکثر افراد بوی بد کفش‌ها را مایه شرمساری و خجالت می‌دانند. خوشبختانه خلاص شدن از بوی بد کفش می‌تواند ارزان و آسان باشد. همه چیزی که بدان نیاز دارید مقداری جوش شیرین است. برای نتیجه بهتر باید جوش شیرین را شب در کفش استفاده کنید، یا اینکه اگر مدتی قصد استفاده از کفش را ندارید می‌توانید از جوش شیرین را داخل کفش بریزید. در ادامه به چهار روش استفاده از جوش شیرین برای حذف بوی بد کفش اشاره می‌کنیم.

1- حداقل 1 قاشق غذاخوری جوش شیرین را داخل هر کفش بریزید. جوش شیرین باید کامل کفی کفش را بپوشاند. اگر کفش شما بزرگ است، ممکن است به بیش از 1 قاشق غذاخوری جوش شیرین نیاز داشته باشید.

2- کفش را تکان دهید تا جوش شیرین تمام کف آن را بپوشاند. بعد از ریختن جوش شیرین داخل کفش، آن را به جلو و عقب تکان دهید تا جوش شیرین تمام سطح کفی کفش را بپوشاند. هم‌چنین آهسته به دو طرف هم می‌توانید کفش را تکان دهید.

3- چند ساعت صبر کنید، ترجیحا یک شب. کفش‌های بسیار بدبو ممکن است نیاز به 24 ساعت هم داشته باشند. در طول این مدت جوش شیرین هر بوی بدی را جذب خواهد کرد. هم‌چنین ممکن است که باکتری‌های ایجاد کننده بوی بد را نیز از بین ببرد.

4- خالی کردن جوش شیرین. بعد از گذشت زمان مورد نظر، کفش‌ها را روی سطل زباله برگردانید و آن‌ها را تکان دهید و ضربه بزنید تا جوش شیرین از داخل کفش خالی شود. اگر مقداری جوش شیرین داخل کفش ماند، نگران نباشید چون ضرری برای شما ندارد. با این وجود اگر واقعا از ماندن جوش شیرین داخل کفش ناراحت هستید، می‌توانید با جارو برقی داخل کفش‌ها را کامل از جوش شیرین پاک کنید.

5- تکرار مراحل بالا در صورت نیاز. اگر اغلب کفش‌های شما بوی بد می‌گیرد، می‌توانید این کار را هفته‌ای یکبار تکرار کنید. البته با توجه به اینکه جوش شیرین می‌تواند موجب خشک و شکننده شدن کفش‌های چرمی شود، بهتر است زیاد از این روش برای آن‌ها استفاده نکنید.

اگر کفش‌های چرمی دارید که بوی بدی می‌دهد، سعی کنید آن‌ها را در فضای باز قرار دهید که تهویه خوبی داشته باشد تا جریان هوا به خوبی داخل آن جریان یابد. هم‌چنین گذاشتن ورق خشک کن داخل کفش نیز می‌تواند به بهبود و رفع بوی بد داخل آن کمک کند.

ارسال نظر: