کدخبر: 18960

قیمت دلار | سعود قیمت دلار | کاهش قیمت دلار

قیمت دلار همواره در سراشیبی سقوط! | قیمت دلار امروز 18 اسفند

قیمت دلار امروز به چه عدد و رقمی رسید؟!

قیمت دلار در مسائل اقتصادی تاثیر بسیاری دارد. قیمت دلار پس از نوسانات بسیار، حالا روند کاهشی به خود گرفته. قیمت دلار حالا به زیر 50 هزار تومان رسیده و همواره در حال ریزش است. گفته می‌شود مذاکرات با غرب تاثیرات مثبتی بر کاهش قیمت دلار داشته است. در ادامه، قیمت دلار امروز را بخوانید.

قیمت دلار 18 اسفند 1401

امروز تابلوهای قیمت لحظه‌ای ارز و سکه صرافی در سایت کانون صرافان قیمت دلار توافقی را تا حوالی ساعت ۱۲:۳۰ امروز پنجشنبه 18 اسفند 1401 با رقم میانگین ۴۷ هزار و ۵۵۶ تومان نشان می‌دهد.

همچنین قیمت یورو توافقی به طور میانگین به سطح ۵۰ هزار و ۲۴۰ تومان رسیده و قیمت درهم امارات به صورت توافقی نیز در صرافی‌های مجاز با رقم میانگین ۱۲ هزار و ۷۷۵ تومان درج شده است.

قیمت دلار 17 اسفند 1401

با ابتکار بانک مرکزی بازار مبادله ارز و طلا در روزهای تعطیل هم به فعالیت خود ادامه داده و این کار را برای فعالیت صادرکنندگان در همه روزهای هفته تسهیل می‌کند، دلار در آخرین قیمت در بازار مبادله به ۴۲,۴۴۶ تومان رسید و دلار حواله نیز به قیمت ۳۸,۵۸۷ تومان مبادله شد.

یورو نیز به قیمت ۴۵,۳۸۷ تومان رسیده و یورو حواله به قیمت ۴۱,۲۶۱ تومان کشف شد.

درهم امارات نیز به قیمت ۱۱,۵۵۸ تومان رسیده و درهم حواله به ۱۰,۵۰۷ تومان کشف قیمت شد.

قیمت دلار 16 اسفند

قیمت دلار مبادله ای امروز با کاهش ۲.۳۴ درصدی، از ۴۳,۴۴۲ (چهل و سه هزار و چهارصد و چهل و دو ) تومان به ۴۲,۴۴۶ (چهل و دو هزار و چهارصد و چهل و شش ) تومان رسید.

قیمت توافقی ارز امروز 15 اسفند

بر خلاف تغییرات نامحسوس قیمتی در مرکز مبادله ارز و طلای ایران، قیمت‌ دلار، یورو و دیگر ارزها در سایت کانون صرافان با ریزش‌های قابل توجهی مواجه بوده است.

قیمت دلار توافقی امروز دوشنبه 15 اسفند 1401 در سایت کانون صرافان تا حوالی ساعت 12 ظهر با کاهش 2750 تومانی نسبت به روز گذشته به کانال 48 هزار تومان وارد شده و رقم میانگین 48 هزار و 421 تومان را نشان می‌دهد.

همچنین قیمت توافقی یورو نیز با افت 1900 تومانی نسبت به روز گذشته به طور میانگین به سطح 51 هزار و 545 تومان رسیده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی هم در صرافی‌های مجاز رقم میانگین 13 هزار و 343 تومان را نشان می‌دهد.

قیمت توافقی ارز 14 اسفند

قیمت دلار توافقی امروز یکشنبه 14 اسفند 1401 در سایت کانون صرافان تا حوالی ساعت 12:30 رقم 51 هزار و 172 تومان را نشان می‌دهد.

همچنین قیمت توافقی یورو که از سوی کانون صرافان اعلام شده، بطور میانگین به ازای هر یورو 53 هزار و 483 تومان است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی هم در صرافی‌های مجاز رقم میانگین 13 هزار و 830 تومان را نشان می‌دهد.

قیمت سکه، نیم سکه و ربع سکه

در سایت کانون صرافان ایرانیان قیمت سکه امامی امروز به طور میانگین 28 میلیون و 862 هزار و 500 تومان است.

همچنین تا حوالی ساعت 12:30 قیمت نیم سکه در همین سایت 15 میلیون و 950 هزار تومان درج شده و قیمت ربع سکه نیز امروز 9 میلیون و 925 هزار تومان در سایت کانون صرافان اعلام شده است.

جو اتاق های معاملاتی ارز افزایشی شد

بعد از شکست سکوت در معاملات فردایی و بالا باز شدن نرخ حواله درهم نسبت به روز پنجشنبه، جو اتاق‌های معاملاتی افزایشی شد و با خودش نرخ نقدی‌ را هم بالا آورد. البته بازار نقدی با احتیاط بیشتری قدم برمی‌دارد و فاصله قیمت نقدی و فردایی حداقل به 500 تومان می‌رسد.

مرزهای پراسترس قیمتی در بازار دلار و سکه

به گزارش اکوایران، در بازار نقدی معامله‌گران از سقف‌های معاملاتی می‌ترسند. 40 هزار و 800 هرات، 42 هزار تهران و 42 هزار و 500 تومان سلیمانیه و 21 میلیون و 200 هزار تومان سکه، مرزهای پراسترس در بازار هستند.

برخی از معامله‌گران با اشاره به ریزش قیمت‌ها پس از برخورد به این سطوح در یکشنبه هفته قبل، نگران هستند دوباره دستشان در این سطوح بسوزد.

نوسانات اخیر بازار، پولبک است؟

این گروه تقریبا جز طیفی هستند که نوسانات اخیر را پولبک می‌دانند. برای همین تا قیمت‌ها از این مرزها رد نشود پوزیشن جدی نمی‌گیرند.

در بازار گروه دیگری هم وجود دارد که به جاماندگان معروف هستند. این گروه با تصور اینکه بازار در هرات تا سطح 37 هزار تومان پایین می‌آید و همراه با آن دلار تهران هم تا 38 هزار نزول می‌کند دست به خرید نزدند.

ریسک ورود خریداران کم می شود اگر...

برگشت قیمت‌ها قبل از این سطوح موجب شد آن‌ها درباره کف‌های بازار دچار تردید شوند. این گروه نگران هستند با باقی ماندن دلار در بالای مرز 40، کف بجای دامنه 30 در بالای مرز 40 شکل بگیرد که در این حالت ریسک ورود خریدار هم کم می‌شود.

سکه اتحادیه به سکه بازار رسید

سکه در روز شنبه 20 میلیون و 400 هزار تومان شروع به کار کرد و با افزایش تا 20 میلیون و 800 هزار تومان بالا آمد. نکته نرخ این بود که سکه اتحادیه در معاملات شنبه به سکه بازار رسید. همزمان با این اتفاق نرخ دلار تهران و تتر هم یکی شدند.

2 تاریخ مهم در بازار

معامله‌گران در بازار به دو تاریخ توجه دارند: 23 و 30 ژانویه که برابر با 3 و 10 بهمن در تقویم شمسی است. 23 ژانویه نشست آتی شورای امور خارجه اتحادیه اروپاست که امکان دارد درباره سپاه، کل اتحادیه یک تصمیم واحد بگیرد.

دومی هم موعد تمدید معافیت تحریمی همکاری‌های روسیه و ایران در حوزه هسته‌ای از سوی آمریکا است.

معامله‌گران می‌گویند اگر 3 بهمن تصمیمی علیه سپاه گرفته نشود و معافیت آمریکا هم برای روسیه تمدید شود، فاند خبری خوبی برای جریان کاهشی خلق می‌شود.

خیلی‌ها در بازار می‌گویند این روزها علاوه بر اینکه رییس کل چه کسی باشد و چه سیاستی داشته باشد، نیاز به یک جریان پرقدرت خبری هم است که انتظارات مثبت را تقویت کند.

ارسال نظر: