کدخبر: 2760

حلقه ازدواج اشرافی نیوشا ضیغمی خبرساز شد! +عکس

نیوشا ضیغمی با آرش پولاد خان ازدواج کرده است.

نیوشا ضیغمی با آرش پولادخان تاجره نقره ازدواج کرده است. نیوشا ضیغمی متولد ۱۸ تیر ۱۳۵۹ است. نیوشا ضیغمی متولد تهران است. نیوشا ضیغمی بازیگر اهل ایران است. نیوشا ضیغمی فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است.

حلقه ازدواج پر از نگین و گران قیمت نیوشا ضیغمی را مشاهده می کنید.

نیوشا ضیغمی

مهریه نیوشا ضیغمی

حکایت آشنایی من و آرش در نوع خودش بسیار جالب است چون او من را قبل از آشنایی مان به شکل رسمی به واسطه فیلم هایم می شناخت و همین قضیه باعث شد که از قبل، پیش فرض هایی نسبت به من داشته باشد. در هر حال آشنایی و ازدواج با او یکی از بهترین اتفاق های زندگی ام بود.

آرش این ویژگی خوب را دارد که با احترام برخورد می کند و همراه و دوست واقعی من است. خیلی طول کشید که او را انتخاب کردم اما شرط و شروطی نگذاشتم که به زور آنها رابطه را حفظ کنم. مهریه ام یک سکه است. نمی توانم درک کنم که ۲ خانواده سر تعداد سکه با هم چانه می زنند.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. او بعد از اتمام دبیرستان، لیسانس خود را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران گرفت.

او با شرکت در کلاس‌های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بازیگری را فراگرفت و توسط این مؤسسه به مسعود جعفری‌جوزانی معرفی شد. پس از فارغ‌التحصیلی از این کلاس‌ها در مجموعهٔ تاریخی در چشم باد نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد.

ارسال نظر: