کدخبر: 2801

قتل/علت قتل/قتل وحشتناک

نو عروس به دست شوهرش به قتل رسید

قاتلی که همسر خود را خفه کرده بود در "خاتم" دستگیر شد.​

فرمانده انتظامی "مرودشت" از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پس از 4 روز در شهرستان "خاتم" استان یزد خبر داد.

سرهنگ "فرشید زینلی"  در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع قتل خانمی 25 ساله در یکی از روستاهای توابع این شهرستان و متواری شدن قاتل ، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که قاتل 29 ساله که همسر خود را به قتل (خفه) رسانده به سمت استان یزد متواری شده است.

فرمانده انتظامی مرودشت تصریح کرد: تیمی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس محل اختفاء قاتل 29 ساله را پس از 4 روز در شهرستان "خاتم" از توابع استان یزد شناسایی و با اخذ نیابت قضائی وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مرودشت انتقال دادند.

سرهنگ "زینلی" گفت: قاتل پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

 این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، از شهروندان خواست قبل از هرگونه بحث و درگیری فیزیکی به اعصاب خود مسلط بوده و در صورت نیاز با شماره گیری 110 حل این چنین اختلافات و مشکلات را به پلیس سپرده و از عکس العمل‌های ناگهانی بپرهیزید؛ چرا که عدم کنترل رفتار در زمان خشم و عصبانیت می‌تواند فاجعه‌ای جبران ناپذیر به بار بیاورد.

ارسال نظر: