کدخبر: 3109

قتل/علت قتل/قتل وحشتناک

زن جوان تیرباران شد | قتل وحشتناک در لابی هتل

مرد خمشگین همسرش را با اسلحه کشت.​

اختلاف خانوادگی قتل و خودکشی را در مقابل یکی از هتل های آمریکا رقم زد . شوهر خشمگین پس از قتل زنش در لابی هتل دست به خودکشی زد.

پلیس آمریکا در جریان تحقیقات محلی پی برد که شوهر خشمگین به همراه همسر جوانش در حال خروج از لابی هتل بوده که ناگهان مرد به سمت همسرش شلیک کرده و بعد به طور ناگهانی با قرار دادن اسلحه روی سرخود دست به خودکشی زده  است.

گفتنی است که با شنیده شدن صدای گلوله ماموران پلیس خود را به محل حادثه رساندند و اجساد را به پزشکی قانونی منتقل کردند.

 مردی که کودک دو ساله همسرش را به قتل رسانده بود بازداشت شد.

قتل وحشیانه بچه 2 ساله اشک همه را درآورد

قتل

پلیس آمریکا ناپدری بی رحمی را به جرم قتل کودک 2 ساله همسرش دستگیر کرد. متهم محکوم شده که پسر 2 ساله را با ضرب و شتم های بی رحمانه در غیاب همسرش به قتل رسانده است.

تحقیقات پلیس در این پرونده نشان داد که متهم هنگامی که همسرش سر کار بوده او را مورد ضرب و شتم های وحشیانه قرار داده به طوری که قربانی نیمه جان شد و بعد با تماس با همسرش مدعی شد که پسربچه حالش خوب نیست وباید او را به بیمارستان ببرد.

قتل به دست ناپدری

قتل

سخنگوی پلیس اعلام کرد که متهم به همراه همسرش قربانی را به بیمارستان منتقل کرده اما پزشکان مرگ او را مشکوک اعلام کردند و با کالبدشکافی پی بردند که قربانی بر اثر جراحات وارده و زخم های قدیمی که نشان می دهد او بارها مورد ضرب وشتم قرار گرفته جان خود را از دست داده است از این رو ماموران پلیس ناپدری او را به جرم قتلش بازداشت کردند.

گفتنی است که متهم ابتدا ابراز بی اطلاعی کرده و وانمود کرده است که از چیزی خبر ندارد و مرگ سهوی بوده است اما با ارائه شواهد پلیس لب به اعتراف گشود و به ضرب و شتم قربانی 2 ساله اعتراف کرد.

ارسال نظر: