کدخبر: 3161

نیوشا ضیغمی / عکس نیوشا ضیغمی/ عکس بازیگران زن

نیوشا ضیغمی مهریه اش را لوداد

نیوشا ضیغمی بازیگر معروف سینمای ایران از مهریه اش گفت.

نیوشا ضیغمی دیپلم معماری دارد ولی به دلیل اینکه در دانشگاه سراسری روانشناسی کودک قبول شد ترجیح داد در این رشته ادامه تحصیل بدهد و بعد از اتمام دبیرستان، لیسانس خود را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران گرفت. نیوشا ضیغمی در ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد.نیوشا ضیغمی با انتشار یک عکس از شناسنامه در اینستاگرامش خبر جداشدن از همسرش را قطعی اعلام کرد اما بعد آن را پاک کرد. نیوشا ضیغمی یک دختر دارد. اخبار نیوشا ضیغمی را با ما دنبال کنید.

آغاز کار نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی با شرکت در کلاس‌های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بازیگری را فراگرفت و توسط این مؤسسه به مسعود جعفری‌جوزانی معرفی شد. پس از فارغ‌التحصیلی از این کلاس‌ها در مجموعهٔ تاریخی در چشم باد نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد.

نیوشا ضیغمی سپس در اولین تجربه سینمایی خود در فیلم تردست به کارگردانی محمدعلی سجادی ایفای نقش کرد و همین فیلم سبب همکاری دوباره ضیغمی و محمد علی سجادی در فیلم شوریده گشت و برای بازی در این فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین از بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد و با بازیگرانی چون هدیه تهرانی رقابت کرد.

نیوشا ضیغمی از آن دست بازیگرانی ست که در میان بازیگران جوان سینما و تلویزیون توانست در مدت زمان کوتاهی به شهرت برسد و جایگاه مناسبی را برای خود دست و پا کند. او از چهره‌های پرطرفدار و محبوب سینما محسوب می شود.

همچین نیوشا ضیغمی تاکنون در تولید دو فیلم «پرتقال خونی» و «چهارسو» به عنوان سرمایه گذار حضور داشته است و کافیست سرمایه گذاری یک فیلم دیگر را هم برعهده گیرد تا مجوز تهیه کنندگی این بازیگر صادر شود.

شوهر نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

آرش پولادخان در زمینه تجارت نقره فعالیت میکند و سال 93 عنوان برترین کارآفرین را در همایش ملی کارآفرینی و تولید ملی را از آن خود کرد و مورد تقدیر قرار گرفت.

بهمن ماه سال 96 هم مراسم افتتاحیه گالری نقره آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی با حضور هنرمندان و چهره های سرشناس کشورمان برگزار شد.

مهریه ام یک سکه است.

نمی توانم درک کنم که ۲ خانواده سر تعداد سکه با هم چانه می زنند.

خواهر نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

روشا ضیغمی هم به مانند خواهرش به فعالیت در حوزه هنر علاقه دارد و با وجود تحصیل در رشته مترجمی زبان انگلیسی کار هنری را با گرافیک آغاز کرد.

بازی در فیلم کوتاه چهار به کارگردانی پیمان عباسی اولین تجربه روشا ضیغمی در دنیای بازیگری بود و فیلم چهارسو یکی دیگر از تجربه های بازیگری او است که در این فیلم با خواهرش نیوشا همبازی بود.

روشا ضیغمی در سریال ماتادور در کنار پوریا پور سرخ، شقایق فراهانی، لیندا کیانی، سام درخشانی و پولاد کیمیایی ایفای نقش کرده است.

خانواده نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

پدر و مادر نیوشا ضیغمی هم به مانند خانواده بسیاری از هنرمندان با بازیگر شدن فرزندشان مخالف بودند اما در نهایت به این موضوع رضایت دادند.

نیوشا ضیغمی در یک گفتگو درباره مخالفت پدر و مادرش با بازیگر شدنش گفت:

وقتی می خواستم وارد بازیگری شوم مادرم مخالفت نمی کرد ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود. پدرم اصولا کارهای علمی را دوست داشته و دارد و ترجیح می داد من پزشک یا مهندس شوم تا بازیگر! وقتی وارد این عرصه شدم و با کار آقای جوزانی شروع کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سینما شدم، در همان سال اول نتیجه خوبی حاصل شد، پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.

علاقه نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی یکی از حامیان جدی صنایع دستی ایران به‌شمار می‌رود. او در گفت وگویی که با مدیر کل صادرات ایران داشت بر لزوم معرفی صنایع دستی کشور در بازارهای جهانی تأکید کرد.

او در یک لایو در برنامه اینستاگرام اعلام کرد که مهریه او یک سکه طلا بوده‌است و همین مسئله منجر به جنجال در رسانه‌های ایرانی شد.

در مراسمی که در «انجمن حامیان کودکان کار و خیابان» برگزار شد، نیوشا ضیغمی به عنوان سفیر کودکان کار ایران معرفی شد. در این مراسم که در دفتر این انجمن برگزار شد نیوشا ضیغمی با بیان اینکه موضوع کودکان کار یکی از دغدغه‌های همیشگی‌اش بوده اظهار داشت: «وقتی سر چهارراه‌ها کودکان کار را می بینم با خودم می گویم سهم این بچه ها از دنیای کودکی چیست و چرا باید از همین سن و سال وارد چرخه کار شوند و بزرگ شدن را از همان روزهای اول کودکی مشق کنند.»

ارسال نظر: