کدخبر: 3213

پژمان جمشیدی / عکس پژمان جمشیدی / بیوگرافی پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی ازدواج کرد | زن جوان کیست؟

پژمان جمشیدی بازیگر معروف و فوتبالیست سابق به تازگی در فیلم شیشلیک ایفای نقش کرده است.

پژمان جمشیدی بازیگر و فوتبالیست معروف ایران است. پژمان جمشیدی متولد 21 شهریور 1356 است. پژمان جمشیدی پدرش دبیر بازنشسته درس زیست شناسی دبیرستان و مادر مرحومش معلم دبستان بود. پژمان جمشیدی یک برادر بزرگتر بنام هومن متولد 53 و یک خواهر بنام مامک متولد 61 است. عکس جدید پژمان جمشیدی در فیلم شیشلیک را ببینید.

آغاز بازیگری پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی در یک میهمانی با بهاره رهنما آشنا می شود، سپس خانم رهنما پژمان را به همسر سابق خود (پیمان قاسم خانی) معرفی می کند. آنها پژمان را برای صرف شام دعوت می کنند و از آن شب به بعد دوستی عمیقی بین پیمان و پژمان ایجاد می شود.

روزی پژمان ماجرای زندگی خود را برای پیمان تعریف می کند می گوید: آن زمان هایی که فوتبال بازی می کردم همه مرا می شناختند و برای من احترام قائل بودند اما درست وقتی که از فوتبال خداحافظی کردم، دیگر هیچ کس مرا نمی شناخت! پژمان این اتفاقات را یک کمدی جالب می دانسته و پیمان قاسم خانی هم ایده ساخت سریال پژمان را می دهد. پیمان قاسم خانی فیلم نامه را می نویسد و از پژمان درخواست می کند تا خودش در نقش (پژمان جمشیدی) بازی کند. سریال (پژمان) از آغاز پخش خود مورد استقبال مردم قرار گرفت و بیننده های فراوانی داشت، آقای جمشیدی بعد از بازی در این سریال وارد دنیای سینما و تلویزیون شد. او در حرفه اجرا و خوانندگی هم فعالیت هایی داشته است.

زندگی شخصی پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی

خواهر و برادرم ازدواج کردند ولی من من هنوز ازدواج نکردم و شرایط زندگیم این گونه پیش رفته. ازدواج اتفاقیه که هنوز برای من رخ نداده به نظر من ملاک و معیار برای ازدواج تعیین کردن اشتباهه مهم اینه که یه نفر به دلت بشینه و دوسش داشته باشی. طبیعتاً آدم هایی که با آن ها اشنا می شویم و باهاشون رفت و آمد میکنیم از نظر شخصیتی و رفتار مورد قبول مون هستند اینکه قلاب دلمون کجا گیر کنه معلوم نیست.

یه چیزه دیگه که خیلی مهمه باید حرفی برای گفتن با همسرتون داشته باشید و باید به روزها و شب هایی که قراره با همسرتون زیر یه سقف زندگی کنید فکر هم بکنید البته من خیلی دوست دارم با دختری ازدواج کنم که زندگی اش با هیجان همراه باشد و شاغل هم باشه یعنی زندگی اش طوری باشه که حرف های زیادی برای گفتن داشته باشه 

​پژمان جمشیدی پیشکسوت فوتبال و بازیگر فعلی سینما و تلوزیون است . پژمان جمشیدی در سریال های طنز زیادی ایفای نقش کرده است و طرفداران زیادی نیز دارد . در ادامه عکس جالب از پژمان جمشیدی را مشاهده می کنید . 

 پژمان جمشیدی با انتشار پستی از بازیگر نقش همسرش در فیلم سینمایی کوسه به کارگردانی علی عطشانی رونمایی کرد.

پژمان جمشیدی متولد 21 شهریور 1356 بازیکن اسبق تیم های فوتبال سایپا، پاس و پرسپولیس است. جمشیدی فوتبال خود را از باشگاه کشاورز تهران آغاز کرد و در تیم های سایپا ، پرسپولیس ، پاس تهران ، استیل آذین ، فولاد و ابومسلم نیز بازی کرد. در خانواده ای 5 نفره بزرگ شده فرزند وسط است، یک برادر و یک خواهر دارد و والدین او هم فرهنگی هستند. مادر پژمان معلم دبستان بوده و پدرش دبیر زمین شناسی و زیست شناسی بوده است.

پژمان جمشیدی با انتشار پستی از بازیگر نقش همسرش در فیلم سینمایی کوسه به کارگردانی علی عطشانی رونمایی کرد.

فیلم های سینمایی پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی

۱۴۰۰ بی‌مادر سید مرتضی فاطمی

علفزار کاظم دانشی

۱۳۹۹ هفته‌ای یک‌بار آدم باش شهرام شاه‌حسینی علی

مجوز خروج کیارش اسدی‌زاده

شیشلیک محمدحسین مهدویان احمد

۱۳۹۸ کوسه علی عطشانی

خط فرضی فرنوش صمدی حامد

دوزیست برزو نیک‌نژاد مجتبی

خوب بد جلف ۲: ارتش سری پیمان قاسم‌خانی پژمان جمشیدی

۱۳۹۷ جهان با من برقص سروش صحت رضا

تگزاس ۲ مسعود اطیابی بهرام کشکولی

ایده اصلی آزیتا موگویی نیما

دینامیت مسعود اطیابی هادی

هزارتو امیرحسین ترابی نریمان

ما همه با هم هستیم کمال تبریزی علی حاجتی

۱۳۹۶ سوءتفاهم احمدرضا معتمدی -

تگزاس مسعود اطیابی بهرام کشکولی

لونه زنبور برزو نیک‌نژاد صابر

۱۳۹۵ من دیوانه نیستم علیرضا امینی عطا

آذر محمد حمزه‌ای مشتری

۱۳۹۴ خوب بد جلف پیمان قاسم‌خانی پژمان جمشیدی

۵۰ کیلو آلبالو مانی حقیقی مانی توحیدی

من ناصر حجازی هستم… نیما طباطبایی پژمان جمشیدی

۱۳۹۳ آتش‌بس ۲ تهمینه میلانی حسام

ارسال نظر: