کدخبر: 3282

فوری/ این افراد یارانه 350 هزار تومانی می‌گیرند

با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی این امکان فراهم می‎شود که منابع ریالی حاصله به ۴۰ میلیون جمعیت دریافت کننده یارانه، پرداخت شود و یارانه به ۳۵۰ هزار تومان برای هر نفر برسد.

به گزارش تحریریه،‌ سید حمید حسینی گفت: دولت در همین دوره زمانی با حجم مشکلات مجبور به پرداخت یارانه است. در حالی که نزدیک ۴۰ میلیون نفر از مردم به کمک‌های معیشتی و یارانه‌ای برای ادامه زندگی نیازمند هستند و باید کمک‌ها بر این جمعیت متمرکز باشد. دولت فکر می‌کند خودش می‌تواند آدمها را شناسایی کند اما اگر این وظیفه را به استانداران، فرمانداران و بخشداران و دهیاران واگذار کند، حتما نتیجه کار بهتر خواهد بود . در این صورت یارانه ۳۰ میلیون جمعیت بالای خط فقر را می توان حذف کرد و یارانه دیگران را دو برابر کرد.

به گفته وی، با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی این امکان فراهم می‎شود که ۲۵۰ هزار تومان به ۴۰ میلیون جمعیت دریافت کننده یارانه، پرداخت شود و یارانه به ۳۵۰ هزار تومان برای هر نفر برسد.

دبیر کل پیشین اتاق ایران و عراق گفت:  معنی ندارد بسیاری از پزشکان، استادان دانشگاه، کسبه بازار و کشاورزان بزرگ، یارانه بگیرند.وی درباره راه آخر نیز صحبت کرد و گفت: افزایش قیمت حامل‌های انرژی است. بنزین سوپر و آزاد اگر به ۱۰ هزار تومان برسد، مشکل حل می شود. در این حالت کسی بیش از سهمیه خواست می‌تواند قیمت آزاد را بپردازد. 

ارسال نظر: