کدخبر: 3849

عکس بازیگران | عکس رامبد جوان | بیوگرافی رامبد جوان

ست عینک رامبد جوان با همسرش + عکس عاشقانه رامبد جوان و نگار جواهریان

عکسی از رامبد جوان و نگار جواهریان در یک روز پاییزی مشاهده می کنید

رامبد جوان متولد ۱ دی ۱۳۵۰ در تهران است.رامبد جوان  سه بار ازدواج کرده‌است و یک فرزند دارد.رامبد جوان یک خواهر به نام پوپک دارد.سفر رامبد جوان به کانادا که رسانه‌ها آن را برای زاده شدن فرزندش در آنجا دانستند نیز حواشی فراوانی در رسانه‌های ایرانی، ایجاد کرد. عکس جدید رامبد جوان را در کنار همسرش را ببینید

بیوگرافی رامبد جوان

رامبد جوانرامبد جوان در اول دی ماه سال ۱۳۵۰ از خانواده‌ای سنتی در تهران با اصالت آذربایجانی زاده شد. روند شروع به کار هنری او به ترتیب در تئاتر، تلویزیون و سینما بوده‌است. او در یازده فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌است. وی در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی پرطرفدار همسران نقش کوتاهی داشت و همین باعث حضور پررنگ وی در مجموعه تلویزیونی خانه سبز در نقش «فرید صباحی» شد.

 

 

«فرید جینگلبرد» نامی است که رامبد برای مدتی در طول سالهای دهه ۷۰ شمسی بدان مشهور شده بود. نقش‌هایی که جوان در سینما و تلویزیون ایفا می‌کند بیشتر جنبه طنز دارد. رامبد جوان در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با سحر دولتشاهی ازدواج کرد و در ۱۳۹۳ از وی جدا شد. او دو سال بعد با نگار جواهریان ازدواج کرد.

رامبد جوان یک خواهر بزرگ تر از خود به نام پوپک دارد. یکی از نکات جالب در کودکی اش این است که با رضا شفیعی جم یکی از بازیگران معروف کمدی همسایه دیوار به دیوار بوده اند. بازیگران مورد علاقه اش استیو مک کویین ، بروسلی و جکی چان هستند.

تحصیلات رامبد جوان

رامبد جوانوی تحصیلاتش را تا دیپلم بیشتر انجام نداده است وبعد از آن وارد کارهای هنری شده است.فعالیت هنری را سال 1369 با تئاترهای خانگی و دانشجویی آغاز کرد و پس از آن به بازیگری و کارگردانی در تلویزیون و سینما پرداخت.

وی اولین بار با یک نقش کوتاه در سریال همسران دیده شد و بعد از با حضور در سریال خانه سبز به خوبی شناخته شد.

 

ازدواج های رامبد جوان

رامبد جوانرامبد جوان در دهه هفتاد با ماندانا روحی که او هم هنرمند بوده است ازدواج می کند.رامبد جوان تنها چند سال بعد این ازدواج به بن بست رسیده و این دو از هم جدا می شوند.

رامبد جوان چند سال بعد و در ۳۶ سالگی به فکر ازدواج مجدد با سحر دولتشاهی می افتد. ماجرای آشنایی آنها به صحنه تئاتر برمی گردد. آنها در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ ازدواج کردند و در ۱۳۹۳ به این زندگی مشترک خاتمه داده و جدا شدند.

و دو سال بعد از آن با نگار جواهریان ازدواج می کند. آنها جشن عروسی خود را با حضور برخی از بازیگران و سینماگران در کشور یونان برگزار کردند

 

 

روند فعالیت هنری رامبد جوان

رامبد جوانتئاتر شروعی برای ورود به به عرصه نمایش و فعالیت های هنری این کمدین محبوب بود و از سال ۱۳۷۳ به عنوان بازیگر تئاتر مشغول فعالیت بوده است.

رامبد جوان به ترتیب در تئاتر، تلویزیون و سینما فعالیت کرده است.اولین کارگردانی اش در تئاتر هم تئاتری برای معلولین بوده که به گفته خودش بسیار هم مورد توجه قرار گرفته است.

صرفه جویی در آب : رامبد جوان در همین سال در مجموعه صرفه جویی در آب کارش را در تلویزیون شروع کرد و سپس در برنامه نوروز ۷۴ نقش آفرینی داشت.

همسران : رامبد جوان در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی پرطرفدار همسران نقش کوتاهی داشت و همین باعث حضور پررنگ وی در مجموعه تلویزیونی خانه سبز در نقش «فرید صباحی» شد.

خانه سبز : خانه سبز سکوی پرشی برای معروف شدن فرید صباحی یا فرید جینگلبرد نامی بود که در سال های پخش یکی از پرطرفدارترین سریال های دهه هفتاد از دهان همه مردم شنیده می شد.

تولدی دیگر : مجموعه در همین حوالی و فیلمنامه اولیه سریال تولدی دیگر دو اثری بودند که جوان در کسوت نویسنده آنها را تجربه کرد اما هنوز با چهره شدن فاصله بسیار داشت.

کت جادویی : می توان گفت تا دو سال بعد از خانه سبز، پرنده بخت جوان پروازی نداشت تا این که یک نقش چند وجهی در “کت جادویی” (به کارگردانی محمد حسین لطیفی) شانس دوباره ای به رامبد جوان بخشید. این سریال داستان پسری سرخوش و تهی دست بود که بعد از وقوع برخی اتفاقات صاحب یک کت جادویی شده که بی وقفه از جیب های آن پول نقد سرازیر می شود.

 

 

 

 

 

 

جوایز رامبد جوان

رامبد جوانبهترین بازیگر نقش اول زن از ۴ امین جشن انجمن منتقدان برای طلا و مس – ۱۳۸۹

 بهترین بازیگر زن نقش اول از ۱۴ امین جشن خانه سینما برای طلا و مس – ۱۳۸۹

سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن از ۲۸ امین جشنواره فیلم فجر برای طلا و مس – ۱۳۸۸

بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره اوسیان سینه فن برای تنها دو بار زندگی می‌ کنیم – 1388

بهترین بازیگر نقش مکمل زن از پانزدهمین جشن خانه سینما برای اینجا بدون من – 1390

جایزه پروین بطور مشترک با (لیلا حاتمی وترانه علیدوستی) – 1391

 بهترین بازیگر زن ۱۳ دوره جشنواره فیلم زاگورا مراکش – فیلم پریدن از ارتفاع کم – ۱۳۹۵

 

ارسال نظر: