کدخبر: 4171

راز خصوصی بهاره افشاری لو رفت!

بهاره افشاری متولد 4 تیر 1363 در شاهرود سمنان، بازیگر است .دارای دیپلم بازیگری است و فارغ‌ التحصیل رشته نقاشی میباشد

 

 

به گزارش شمانیوز، بهاره افشاری پیش از آن که یک هنرپیشه و بازیگر باشد یک طراح لباس است طراحی که مزون داشته و با برگزاری شوهای لباس بسیاری از بازیگران را مشتری خود کرده بود به نحوی که در سال 83 مجله چلچراغ در گفتگو او را جوانترین طراح لباس ایران معرفی کرد.

 

پدرم تولیدی لباس داشت و من از کودکی به مدلهای لباس و ترکیب رنگ ها علاقمند بودم .دوست داشتم طراح لباس شوم از مدرسه سوره در رشته تئاتر دیپلم گرفتم. از سویی روز به روز علاقه ام به طراحی لباس هم بیشتر میشد بنابراین معلم گرفتم و پیگیر این موضوع یعنی صنعت مد، شدم. کارم را به صورت جدی شروع کردم.بهاره افشاری یک‌ برادر دارد.

بابک افشاری برادر بهاره با دختر آقای سهیلی صبا سهیلی ازدواج کرده است. به گفته وی من در عروسی برادرم یک ساعت نشستم، چون نمیخواستم دیگران را معذب کنم.

 

شرکت طراحی بهاره افشاری

افشاری در حال حاضر به همراه تنها برادرش یک شرکت طراحی دارند مدیر بخش طراحی لباس را خودش بر عهده دارد که البته به خاطر مشغله کاری دیگر مثل سابق نمی تواند کار طراحی انجام دهد و بیشتر کارهای معماری در شرکت انجام می شود در این شرکت کاری گرافیک ، معماری و طراحی صنعتی انجام می شود .بهار و برادرش بابک و صبا سهیلی هیئات مدیره و شریک در این شرکت هستند.

 

فعالیت هنری بهاره افشاری

افشاری فعالیت‌ هنری‌ اش‌ را سالها قبل با یک‌ سریال‌ آغاز کرد. اما به‌ علت تجربه‌ بد در آن‌ کار دوست‌ ندارد از آن‌ کار در کارنامه‌ هنری‌ خود نام‌ ببرد و تصمیم‌ گرفت‌ تا برای‌ همیشه‌ از دنیای‌ بازیگری‌ کنار برود.

 

اما کیانوش‌ عیاری‌ توانست‌ بعد از گذشت‌ چندسال‌ این‌ بازیگر جوان‌ را راضی‌ به‌ همکاری‌ کند تا در جدیدترین‌ ساخته‌ اش‌ که‌ سرگذشت‌ دکترمحمد قریب‌ است‌ به‌ ایفای‌ نقش‌ بپردازد.وی در این‌ کار در دو نقش‌ بازی‌ میکند و پس‌ از آن‌ یک‌ پیشنهاد ناب‌ و جدید سومین‌ کار هنری‌ او رارقم‌ زد. نقش‌ فرشته‌ برای‌ او به‌ قدری‌ خاص‌ بود که‌ برای‌ لوث‌ شدنش‌ حاضر نیست‌ هر نقش‌ دیگری‌ را بپذیرد.

 

بهاره افشاری با فیلم ناف به کارگردانی محمد شیروانی در سال 1381 وارد سینما شد. او پس از آن در فیلم های صد سال به این سالها و تسویه حساب به ایفای نقش پرداخت.او در سال 1392 در فیلم معراجی ها به ایفای نقش پرداخت. معراجی‌ ها فیلمی به کارگردانی مسعود ده‌ نمکی و محصول سال ۱۳۹۲ است.افشاری در سال 1393 در سریال آخرین بازی به کارگردانی حسین سهیلی بازی کرده است.

ارسال نظر: