کدخبر: 4695

تیپ اروپایی فرشته حسینی در خارج از کشور| تصاویر جدید فرشته حسینی

به تازگی فرشته حسینی بازیگر سینمای افغان عکسی از خودش را به اشتراک گذاشت

فرشته حسینی با سوپراستار سینمای ایران، نوید محمدزاده ازدواج کرده است.فرشته حسینی در 6 اردیبهشت 1376 در تهران به دنیا آمده است.فرشته حسینی در سال 1395 با فیلم «رفتن»توانست از جشنواره بین المللی مراکش جایزه بهترین بازیگر زن را بگیرد.فرشته حسینی اولین بار با فیلم مستند «من یک دختر شادم» به کارگردانی سامره رضایی در سال 1394 جلوی دوربین رفت.تصاویر جدید فرشته حسینی را ببینید.

عکس جدید فرشته حسینی

فرشته حسینی

فرشته حسینی زندگی خصوصی فرشته حسینی

فرشته حسینی

فرشته حسینی

فرشته حسینیفرشته حسینی (زادهٔ ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶) بازیگر افغانستانی ساکن ایران استوی از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی‌تبار در تهران زاده شد. او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمد و شش خواهر و یک برادر دارد. او از دانش‌آموختگان  بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است

فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد و به‌خاطر حساسیت‌هایی که خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. وی در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستند هم بازی کرده‌است.

او نخستین‌بار بازی در فیلم من یک دختر شادم به کارگردانی سامره رضایی در سال ۱۳۹۴ جلوی دوربین رفت. همچنین با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی در جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم مراکش موفق به کسب بهترین بازیگر زن برای بازی در این فیلم شد.

این بازیگر خوش آتیه در سال 1394 برای اولین بار در مقابل دوربین قرار گرفت و در فیلم «من یک دختر شادم» به کارگردانی سامره رضایی به ایفای نقش پرداخت.

نوید محمد زاده با انتشار ویدئویی از خود و فرشته حسینی چنین نوشته است:

«جانمی، جان، افغان بخوام بگم، جان، من، اَستی، کوردی بخوام بگم، گیانمی، گیان. تولدت مبارک. می‌دونم ۶ اُمی، از الان، مبارک.»

این دو بازیگر محبوب کشورمان پس از مدتی آشنایی در تاریخ 7 مرداد 1400 ازدواج خود را به طور رسمی ثبت نمودند. فرشته حسینی در این روز عکسی از پدرش و سفره عقد خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و حضور پدرش را مایه دلگرمی خود خواند.

سابقه بازیگری فرشته حسینی

فرشته حسینی

فرشته حسینی​​فرشته حسینی بازیگر سینما و تئاتر افغان تبار اهل ایران تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد.

این بازیگر توانمند کشورمان فعالیت هنری اش را از نه سالگی آغاز نمود و از دانش آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است.

او زمانی که در مقطع چهارم ابتدایی درس می خواند، در تئاتر مدرسه حضور یافت و مقام دوم استان تهران را بدست آورد و در نمایش هایی همچون خشونت علیه زنان، سینماهای من، شازده کوچولو، ماهی سیاه کوچولو، من موجودی احساساتی هستم و ... به روی صحنه رفت. وی در کنار تئاتر در فیلم های سینمایی و مستند هم بازی کرده است.

ازدواج عاشقانه فرشته حسینی و نوید محمد زاده 

فرشته حسینی هچمنین به نقل از دیگر رسانه ها ، نوید محمدزاده با انتشار ویدئویی عاشقانه از فرشته حسینی تولد وی را تبریک گفت و فرشته حسینی را جان خود خطاب کرد. با انتشار این ویدئو شایعاتی مبنی بر ازدواج این زوج قوت گرفت.

از سال ۱۳۹۹ شایعاتی مبنی بر رابطهٔ عاطفی نوید محمدزاده با فرشته حسینی، بازیگر افغانی‌ تبار سینمای ایران، به گوش می‌رسید تا اینکه در ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ نوید محمدزاده با انتشار پستی این شایعات را تأیید کرد و فرشته را «جان خود» نامید و به سه زبان فارسی، پشتو و کردی ضمن تبریک تولد وی عشق خود را ابراز کرد؛ حسینی نیز با بازنشر پست محمدزاده، پاسخ او را داد.  فرشته حسینی بازیگری است از پدر و مادری افغان که در تهران به دنیا آمده است. پیش از این اما شایعاتی از ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی مطرح شده بود.

فیلم های فرشته حسینی

فرشته حسینیرفتن :نویدمحمودی ، 1395

یلدا :مسعود بخشی ، 1397

شکستن همزمان بیست استخوان :جمشید محمودی ، 1397

سونامی :میلاد صدرعاملی، 1397

هفت و نیم :نوید محمودی، 1398

دسته دختران :منیر قیدی ، در حال ساخت

ارسال نظر: