کدخبر: 4717

عکس بازیگران|بهنوش طباطبایی|عکس جدید بهنوش طباطبایی

شغل دوم بهنوش طباطبایی لو رفت!| استایل پاییزی بهنوش طباطبایی

به تازگی بهنوش طباطبایی عکسی از خود را در فضای مجازی به اشتراک گذاشت

بهنوش طباطبایی در 27 اردیبهشت سال 1360 متولد شد.بهنوش طباطبایی  دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند.بهنوش طباطبایی استاد دانشگاه پیام نور شد.بهنوش طباطبایی از مهدی پاکدل جدا شده است.تصاویر جدید بهنوش طباطبایی را ببینید.

بهنوش طباطبایی، استاد دانشگاه شد

بهنوش طباطباییبهنوش طباطبایی، بازیگر سینما با انتشار تصویری در اینستاگرامش نوشت:

اولین تجربه تدریسم در دانشگاه (پیام نور) برام بسیار با ارزش است.

این عکس یادگاریست از این تجربه.

کلاسها مجازی بود ولی با تعدادی از دانشجویان عزیزم که بسیار هم با انگیزه و درسخوان و‌ فعال در کلاس بودند قرار دیدار گذاشتیم.

ورود بهنوش طباطبایی به دنیای هنر 

بهنوش طباطباییبهنوش طباطبائی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران می باشد. رشته ی دانشگاهی وی مهندسی کامپیوتر بود اما به دلیل علاقه اش به حرفه بازیگری دوره های بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذراند . این بازیگر فعالیت در عرصه بازیگری را با تئاتر شروع کرد و برای اولین بار سال ۱۳۷۷ با نقش آفرینی در سریال یونس مقابل دوربین رفت و پس از آن با بازی در سریال کوی دامون به کارگردانی عباس رنجبر از قاب تلویزیون دیده شد. یک سال بعد با سریال مسافری از هند در نقش کتی به شهرت رسید. وی در این سریال با وجود اینکه نقش اصلی را نداشت اما توانست نظر مخاطبین را جلب نماید.

بهنوش طباطبایی اولین تجربه سینمایی را در سال ۱۳۸۵ با نقش آفرینی در فیلم ” مصائب دوشیزه ” کسب کرد و در این سریال همبازی همسر سابقش آقای مهدی پاکدل بود. وی در تئاترهای آینه های روبه رو، نام تمام مادران، آدامس خوانی، سینماهای من، فصل شکار بادبادک ها،سیندرلا، داستان یک پلکان، برهان و ابرهای پشت حنجره حضور داشت.

زندگی خصوصی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطباییبهنوش طباطبائی خانواده ای ۴ نفره را داراست . وی یک خواهر بزرگتر از خود به نام تینوش دارد.بهنوش طباطبایی متولد ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ بازیگر اهل ایران است. تحصیلات وی لیسانس مهندسی کامپیوتر می‌باشد و یک دورهٔ بازیگری در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده‌است.

یک دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده است سپس کم کم در تئاتر های نمایشی شروع به اتود های تمرینی زد تا برای بازی در تلویزیون انتخاب شد

اولین بار در سال 1380 وقتی 20 ساله بود با سریال کوی دامون وارد قاب تلویزیون شد یک سال بعد با سریال مسافری از هند در نقش کتی به شهرت رسید

اخلاق بهنوش طباطبایی 

بهنوش طباطباییاوقات فراغت خود را بیشتر صرف مطالعه می کند، عاشق سفر و رنگ مورد علاقه اش آبی است، آتیلا پسیانی بازیگر و علیرضا عصار خواننده مورد علاقه اش می باشند.نه زیاد فیلم می بندم نه کم، بستگی به حوصله ام دارم

 آشنایی بهنوش طباطبایی با مهدی پاکدل 

بهنوش طباطباییمهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی در فیلم ” مصائب دوشیزه ” با هم همکار بودند و این همکاری موجب آشنایی و تعامل بیشترشان شد. پس از مدتی تصمیم به ازدواج می گیرند و خبر ازدواجشان سر تیتر تمام مجلات شد.

بهنوش طباطبایی دلیل ازدواج با مهدی پاکدل را اینطور بیان کرد: چیزی که مرا جذب کرد بامزه بودن مهدی بود. من در کارم جدی هستم و همیشه وقتی سر کارم در حال تمرکز کردنم. اما مهدی اصلا اینجوری نیست؛ او سر کار همش می گوید، می خندد و دوست دارد به اطرافیانش خوش بگذرد. البته شاید در آینده تغییر کند!

ازدواج و طلاق بهنوش طباطبایی 

بهنوش طباطباییبهنوش طباطبایی در اسفندماه ۱۳۸۹ با مهدی پاکدل بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران ازدواج کرد اما زندگی مشترکشان پایدار نبود و پس از گذشت ۵ سال تصمیم به جدایی گرفتند.

جدایی مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی مانند دیگر زوج های هنری در ابتدا با عنوان شایعه در فضای مجازی پیچید. با پاک شدن عکسای دونفره و مشترکشان در اینستاگرام شک و شبهه های مرذم بیشتر شد و در نهایت پس از حضور بهنوش طباطبایی بدون حلقه ازدواج در رونمایی فیلم سیانور شایعات پررنگ تر شدند و اخبار جداییشان در رسانه ها منتشر شد.

پس از بالا گرفتن تب شایعه جداییشان بهنوش طباطبایی در یکی از معدود دفعاتی که مخاطب پرسشی مستقیم در این باره بود درباره جدایی از مهدی پاکدل گفت: این خبر را نه تایید می کنم و نه تکذیب، به این دلیل که فرهنگ سازی شود و در زندگی خصوصی افراد سرک نکشیم!

فیلم های سینمایی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطباییماجرای نیمروز:ردخون (۱۳۹۷)

غلامرضا تختی (۱۳۹۷)

لابی (۱۳۹۵)

زیر سقف دودی (۱۳۹۵)

سیانور (۱۳۹۴)

شانس، عشق، تصادف (۱۳۹۳)

قصه عشق پدرم (۱۳۹۱)

گام‌های شیدایی (۱۳۹۱)

آزادراه (۱۳۸۹)

پوست موز (۱۳۸۷)

کلاغ پر (۱۳۸۶)

پسران آجری (۱۳۸۵)

مصائب دوشیزه (۱۳۸۵)

سریال های تلویزیونی بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی“یونس” به کارگردانی محمدرضا خالقی (۱۳۷۷)

“کوی دامون” به کارگردانی عباس رنجبر (۱۳۷۸)

“نوعروس” به کارگردانی بیژن میرباقری (۱۳۸۱)

“مسافری از هند” به کارگردانی قاسم جعفری (۱۳۸۲)

“عشق گمشده” به کارگردانی حسین سهیلی زاده (۱۳۸۳)

“پیله های پرواز” به کارگردانی حسین سهیلی زاده (۱۳۸۴)

“گل‌های گرمسیری” به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور (۱۳۸۷)

“چاردیواری” به کارگردانی سیروس مقدم (۱۳۸۸)

“در مسیر زاینده رود” به کارگردانی حسن فتحی (۱۳۸۹)

“مختارنامه” به کارگردانی داوود میرباقری (۱۳۸۹)

“از یاد رفته” به کارگردانی فریدون حسن پور (۱۳۹۰)

“میکائیل” به کارگردانی سیروس مقدم (۱۳۹۴)

استایل جدید بهنوش طباطبایی

 

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

 

بهنوش طباطبایی

 

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی

ارسال نظر: