کدخبر: 6197

سردار آزمون/عکس سردار آزمون/تیم سردار آزمون

اروپا دست بردار سردار آزمون نیست | آزمون کی اروپایی می شود؟

باشگاه لیون با مهاجم ایرانی زنیت برای قراردادی 4 ساله به توافق رسیده منتهی هنوز معلوم نیست این قرارداد چه زمانی رسمی خواهد شد.

سردار آزمون را چه زمانی با پیراهن لیون در میادین خواهیم دید؟

 باشگاه لیون با مهاجم ایرانی زنیت برای قراردادی 4 ساله به توافق رسیده منتهی هنوز معلوم نیست این قرارداد چه زمانی رسمی خواهد شد. آیا سردار در پایان قراردادش با زنیت – تابستان آینده – راهی فرانسه می‌شود یا اینکه مدیران زنیت و لیون برای جدایی سردار در ژانویه، با یکدیگر به توافق خواهند رسید.

اخبار غیررسمی حاکی از آن است که زنیت حاضر نیست در نقل و انتقالات زمستانی مهاجم ایرانی‌اش را از دست بدهد و می‌خواهد او را تا پایان قراردادش در روسیه نگه دارد. اگر این موضوع صحت داشته باشد، بدین معناست که باشگاه روسی قید درآمدزایی بابت صدور رضایتنامه مهاجم ایرانی‌اش را زده است.

موضوع دیگری که احتمال ماندن سردار در زنیت تا پایان قراردادش را بیشتر کرده، شرایط این بازیکن در سال منتهی به جام جهانی است.

در توئیتر این بحث مطرح شده که سردار ترجیح می‌دهد تا تابستان در زنیت بماند و فرمش را حفظ کند تا در بهترین شرایط ممکن در خدمت تیم ملی باشد. او احتمالا به این فکر کرده که اگر در زمستان به لیون برود، برای تطبیق با شرایط تیم جدیدش و همچنین لیگ فرانسه نیاز به زمان دارد و شاید این موضوع روی فرم و عملکرد او تاثیرگذار باشد و آزمون نمی‌خواهد در فصل منتهی به جام جهانی، روی وضعیتش ریسک کند.

حالا باید منتظر ماند و دید که آزمون نهایتا چه تصمیمی درباره آینده‌اش خواهد گرفت.

ارسال نظر: