کدخبر: 9895

مرکز سفارش خرید کرکره برقی و جک درب پارکینگ آهن سازه

در سال‌های اخیر شاهد افزایش گسترده استفاده از کرکره و جک برقی هستیم. به‌طوری که در اکثر منازل، محیط‌های اداری، تجاری، بانکی و غیره از انواع کرکره برقی و جک درب پارکینگ استفاده می‌کنند. این دسته از محصولات علاوه بر افزایش زیبایی، امنیت و آرامش را برای ساکنین و صاحبان مشاغل به ارمغان می‌آورد. بدین‌ صورت که بدون نیاز به نیروی جسمانی، تنها با فشردن ریموت کنترل کرکره یا درب برقی باز و بسته می‌شود. از همه مهم‌تر انواع مختلفی از کرکره و جک برقی در بازار موجود است و به‌همین سبب مصرف‌کنندگان با توجه به طرح و رنگ محیط، می‌توانند محصول موردنیاز و دلخواه‌شان را انتخاب کنند.

نکته قابل توجه اینکه کرکره و درب‌های برقی کمتر دچار آسیب و خرابی می‌شوند؛ به‌عبارت دیگر طول عمر بالاتری نسبت به درب‌ها و کرکره‌های قدیمی دارند. در این راستا مجموعه آهن سازه به‌عنوان یکی از پیشگامان این صنعت با ارائه انواع کرکره اتوماتیک ، جک برقی و راهبند پارکینگ خودرو پاسخگوی نیاز مصرف‌کنندگان عزیز است.

کرکره و جک برقی چیست؟

یکی از مدل‌های جدید درب که با روش مدرن و مقرون به‌صرفه ساخته می‌شود، کرکره برقی نام دارد. نحوه عملکرد (باز و بسته شدن) این‌گونه درب‌ها به‌صورت عمودی است و فضای بسیار اندکی را اشغال می‌کند. بر همین اساس به‌عنوان درب حیاط، پارکینگ، درب ورودی مؤسسات و ادارات، پاساژها و مجتمع‌های تجاری، طلافروشی‌ها و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ اما بعضی از افراد درب‌های طرح قدیمی که به‌صورت دولنگه یا ریلی هستند، دوست دارند. در این راستا با نصب یک‌سری بازوی برقی، فرآیند باز و بسته شدن آن‌ها را به‌صورت اتوماتیک و بدون نیاز به قوای جسمانی انجام می‌دهند. در اصطلاح تجهیزات ساختمان‌سازی به این دسته از بازوها، جک برقی گفته می‌شود.

جک‌های برقی ایمن سازه به محض دریافت فرمان از ریموت کنترل، شروع به حرکت نموده و درب را به سمت موردنظر هدایت می‌کنند. نحوه عملکرد جک برقی به دو صورت باز و بسته است؛ بدین نحو که با یک حرکت درب باز می‌شود، پس از باز شدن کامل با ارسال فرمان از طریق ریموت، درب بسته می‌شود. شما نیز می‌توانید متناسب با نوع نیاز و درب موردنظرتان از کرکره و جک برقی استفاده کنید. استفاده از این محصولات علاوه بر افزایش زیبایی و آسایش افراد، موجب حفظ امنیت و آرامش آنان می‌گردد؛ زیرا کرکره‌های برقی و جک درب پارکینگ به لحاظ مقاومت و استحکام بالا مانع ورود افراد ناشناس یا سارقین می‌شوند.

انواع کرکره و جک برقی

با توجه به ابعاد و اندازه مختلف درب‌های ورودی اماکن مسکونی، تجاری، اداری، فرهنگی و ورزشی، کرکره و جک‌های برقی نیز در مدل‌های مختلفی ساخته می‌شوند. به‌طوری که شاهد تنوع این محصولات در بازار تجهیزات ساختمانی هستیم. بعضی از متداول‌ترین کرکره و جک برقی قابل عرضه در گروه صنعتی آهن سازه عبارتند از:

  • کرکره پنجره‌ای

کرکره پنجره‌ای یکی از پرکاربردترین مدل کرکره‌های برقی موجود در بازار است؛ زیرا در تمامی محیط‌ها اعم از مسکونی، تجاری، اداری، ورزشی و غیره جهت روشنایی و تهویه هوا از پنجره استفاده می‌کنند. این محصول به لحاظ کیفیت ساخت، یک عایق خوب در برابر حرارت، گرد و غبار و صدا محسوب می‌شود. شما نیز می‌توانید جهت کاهش سر‌و‌صدا و صرفه‌جویی در مصرف انرژی از این کرکره برقی استفاده کنید.

  • کرکره پلی کربنات

کرکره‌های پلی‌کربنات در رنگ‌بندی‌های متنوع و به دو صورت مات و شفاف در بازار وجود دارند. این محصول در برابر حرارت و ضربه مقاومت بالایی دارد. به همین دلیل در اکثر بانک‌ها، صرافی‌ها و طلافروشی‌ها از کرکره پلی‌کربنات استفاده می‌کنند.

  • کرکره آلومینیومی

کرکره و جک برقی با آلیاژ آلومینیوم یکی از پرمصرف‌ترین محصولات در مناطق گرمسیر و مرطوب کشور است؛ زیرا با توجه به نحوه طراحی و کیفیت ساخت، مقاومت بالایی در برابر شرایط آب‌و‌هوایی دارد. درب و کرکره‌های فلزی پس از مدتی دچار زنگ‌زدگی و پوسیدگی می‌شوند. این در حالیست که کرکره‌های آلومینیومی به دلیل سازگاری بالا با آب و رطوبت جایگزین مناسبی برای آن‌ها خواهند بود. در این راستا برای افزایش طول عمر و کارایی جک درب پارکنیگ برقی، نیز از پوسته آلومینیومی به‌عنوان یک حفاظ مستحکم در برابر عوامل محیطی استفاده شده است.

  • کرکره پارکینگی

به‌طور کلی ابعاد و اندازه ورودی پارکنیگ‌ها بزرگ‌تر از سایر درب‌های ورودی است. به همین جهت کرکره‌های پارکینگی نیز در ابعاد بزرگ و متناسب با ورودی اماکن مختلف ساخته شده‌اند. در این‌ خصوص برای افزایش طول عمر و کارایی کرکره به میزان عبور و مرور توجه ویژه‌ای شده است. بدین‌صورت که هرچه میزان تردد بیشتر باشد، به نسبت از موتور کرکره برقی بزرگ‌تر و قوی‌تر استفاده می‌شود. این محصول بنا به درخواست و نیاز مشتری با آلیاژهای مختلفی نظیر آلومینیوم، آهن، ورق گالوانیزه و فولاد ساخته می‌شود. اما به یاد داشته باشید که در حال حاضر کرکره‌های فولادی یکی از مقاوم‌ترین و مستحکم‌ترین محصولات موجود در بازار هستند.

در مورد درب‌های اتوماتیک نیز این امر صدق می‌کند؛ با توجه به افزایش تعداد ساکنین و میزان تردد وسایل نقلیه در طول شبانه‌روز می‌بایست از جک برقی با قدرت بیشتر استفاده کرد. در مجموعه آهن سازه نیز به منظور رعایت این اصول پس از بررسی و محاسبه تمامی پارامترها، موتور مناسب کرکره و جک برقی در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد.

مزایای استفاده از کرکره و جک برقی

در سال‌های اخیر ویژگی‌های منحصر به فرد و مزایای کرکره و جک‌های برقی رعدجوش سبب شده تا شاهد استقبال روزافزون مصرف‌کنندگان از این محصولات باشیم. مهمترین و اصلی‌ترین مزایای استفاده از کرکره و جک برقی به شرح زیر است:

  • استحکام و مقاومت بالا نسبت به سایر درب‌های موجود در بازار
  • خاصیت ضدزنگ و ضد پوسیدگی در سخت‌ترین شرایط جوی
  • کاهش آلودگی‌های صوتی و زیست محیطی
  • قابلیت استفاده سریع و کاربری آسان
  • صرفه‌جویی در مصرف انرژی
  • اشغال کمترین حجم از فضای محیط؛ مناسب برای محیط‌هایی که با کمبود فضا روبه‌رو هستند.
  • مجهز به قفل الکترومکانیکی و افزایش امنیت محیط
  • قابلیت شستشو و تعمیر آسان

جمع‌بندی

با توجه به جمیع مطالب ارائه شده می‌توان گفت که کرکره و جک برقی یکی از اصلی‌ترین تجهیزات ساختمانی در دنیای امروز به شمار می‌روند. به‌طوری که تمامی شهرها و روستاها کرکره و جک درب پارکینگ جایگزین درب‌های قدیمی شده‌اند. شما نیز می‌توانید با مراجعه به مرکز فروش آهن سازه، از بین محصولات موجود، کرکره و جک موردنظرتان را خریداری نمایید.

 

ارسال نظر: