کدخبر: 18638

راز پیدا کردن بهترین سمعک با کمترین قیمت + لیست قیمت برخی از سمعک ها

اگر شما هم در هنگام صحبت کردن با عزیزانتان، پشت گوش های خودتان می گیرید تا بهتر بشنوید، باید بگوییم که احتمالا نیاز به خرید سمعک دارید. سمعک یکی از ابزارهای پزشکی است که با آخرین تکنولوژی روز دنیا طراحی شده است. سمعک ها می توانند صدای اطراف را دریافت کنند و با تقویت این صداها، آن ها را به سمت داخل گوش هدایت کنند. بنابراین، اگر در مورد خرید سمعک نگران هستید و فکر می کنید که با یک وسیله عجیب و غریب سر و کار دارید، باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. اما موضوع دیگری که در مورد سمعک وجود دارد، قیمت سمعک است. قیمت سمعک چقدر است؟ درک می کنیم که یکی از دغدغه های اصلی شما برای خرید سمعک، قیمت است. به همین خاطر، در ادامه این مقاله قصد داریم بیشتر در مورد قیمت سمعک و نحوه خرید بهترین سمعک بر اساس قیمت صحبت کنیم.

 

راز پیدا کردن بهترین سمعک با کمترین قیمت

سمعک یک وسیله جدید و بروز است که برای افراد کم شنوا تجویز می شود. در حال حاضر، بسیاری از مردم متقاضی خرید سمعک و استفاده از آن هستند. ولی همیشه یک دغدغه ذهن آن ها را درگیر کرده بوده است و آن هم انتخاب بهترین سمعک با کمترین قیمت بوده و هست. اگر شما هم باورهای قدیمی را در مورد سمعک کنار گذاشته اید و به دنبال پیدا کردن بهترین سمعک با کمترین قیمت هستید، به شما تبریک می گوییم. شما همین حالا هم از بسیاری از هم سن و سال های خودتان پیشی گرفته اید. اما اگر تصور می کنید که می توانید با قیمت بسیار ارزان اقدام به خرید سمعک کنید، باید بگوییم که باز هم سخت در اشتباه هستید. چون قیمت سمعک به عوامل بسیار متعددی بستگی دارد و شما باید در مورد همه این عوامل اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید بهترین سمعک را انتخاب کنید. اگرچه لزوما گران قیمت ترین سمعک نمی تواند بهترین سمعک برای شما محسوب شود. ولی می توان گفت که ارزان بودن قیمت سمعک نیز نمی تواند به شما این امکان را بدهد تا اقدام به خرید سمعک های باکیفیت کنید. چون اساسا سمعک از تکنولوژی های خاصی تشکیل شده است که به کار بردن هر کدام در یک ابزار پزشکی، هزینه های زیادی را به دنبال دارد.

2

قیمت سمعک چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟

اگر به دنبال خرید سمعک بوده باشید، حتما تا به حال با تنوع قیمت سمعک مواجه شده اید. سمعک از جمله محصولاتی است که از نظر قیمتی با تنوع بسیار بالایی به فروش می رود. چون به هر حال عوامل بسیار متنوعی روی قیمت سمعک تاثیر می گذارند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

·نوع برند

در حال حاضر، سمعک ها در شرکت های بسیار متنوعی در سطح جهان تولید شده اند که هر کدام می توانند تکنولوژی های خاصی را به سمعک ها اضافه کنند. یکی از دلایل تفاوت قیمت سمعک در بازار کشور ایران، تفاوت برندهای سمعک است. هر چقدر برندهای تولید کننده سمعک معروف تر باشند، قیمت خرید سمعک نیز افزایش پیدا می کند. از جمله برندهای معروف سمعک می توان به زیمنس، استارکی، ویدکس و ... اشاره کرد.

·نوع تکنولوژی به کار رفته

تکنولوژی به کار رفته در سمعک عامل دیگری است که می تواند باعث تفاوت قیمت سمعک شود. در حال حاضر، سمعک های بسیار بروزی تولید شده اند که با نام سمعک های وایرلس شناخته می شوند. با این حال اگر به دنبال خرید سمعک های ارزان قیمت تر هستید، می توانید اقدام به خرید سمعک دیجیتال یا سمعک هوشمند کنید.

·ویژگی های ظاهری

ویژگی های ظاهری نیز تا حدی می توانند بر روی قیمت سمعک تاثیر بگذارند. به طور مثال، در صورتی که سمعک با طراحی داخل گوشی و نامرئی طراحی شده باشد، قیمت بالاتری نسبت به سمعک های معمولی دارد.

3

چرا نباید به قیمت سمعک با دید اقتصادی نگاه کنیم؟

حالا که با دلایل تفاوت قیمت سمعک آشنا شدید، اجازه بدهید تا یک راز را به شما بگوییم. هر یک از سمعک های موجود در بازار جهانی دارای خصوصیات خاص خودشان اند. ممکن است یک سمعک گران قیمت، نتواند برای شرایط شنوایی شما ایده آل باشد. اما ممکن است یک فرد با شرایط دیگر، نیاز به خرید همان سمعک گران قیمت داشته باشد. پس تنوع قیمت سمعک در بازار کشور ایران، نباید باعث شود تا با دید اقتصادی به قیمت سمعک نگاه کنید. یک سمعک زمانی برای شما کارایی خواهد داشت که بر اساس نیاز شما انتخاب شود.

پس راز انتخاب بهترین سمعک با بهترین قیمت این است که به تکنولوژی های به کار رفته در سمعک توجه داشته باشید، نه قیمت آن. همه چیز به شرایط شنوایی شما بستگی دارد. ممکن است بتوانید با قیمت ارزان تر اقدام به خرید سمعک کنید؛ اما ممکن است نیاز به خرید سمعک های گران قیمت داشته باشید.

4

انتخاب بهترین سمعک را به پزشک خود بسپارید ...

این روزها بسیاری از مردم تصور می کنند که می توانند مانند بسیاری از تجهیزات پزشکی، سمعک را خودشان انتخاب کنند. اما واقعیت این است که انتخاب سمعک باید بر اساس نظر پزشک انجام شود. به منظور این کار ابتدا یک نوار گوش از فرد گرفته می شود و میزان شنوایی وی بررسی خواهد شد. سپس، بر اساس شرایط شنوایی، بهترین سمعک برای وی تجویز می شود. همانطور که اشاره کردیم، نمی توان قبل از تعیین شرایط شنوایی هر فرد، در مورد قیمت سمعک صحبت کرد.

پس اگر به سلامتی خودتان اهمیت می دهید و می خواهید بهتر با اطرافیان خود در ارتباط باشید، نیاز به خرید سمعک باکیفیت دارید. با این کار احتمال نیاز به تعمیر سمعک هم کاهش پیدا می کند. یک پزشک متخصص در مرکز شنوایی سنجی، می تواند بهترین سمعک را به شما پیشنهاد کند. پس صبور باشید و ابتدا اجازه دهید تا مراحل شنوایی سنجی شما و گرفتن نوار گوش به درستی انجام شود.

سمعک ترنم به عنوان یکی از بهترین کلینیک های شنوایی سنجی، به شما عزیزان کمک می کند تا بهترین سمعک را با بهترین قیمت خریداری کنید. همه چیز در این مرکز به صورت اصولی انجام می شود تا خدای ناکرده، هزینه پرداختی شما برای خرید سمعک هدر نرود.

ارسال نظر: