کدخبر: 19128

شیبای رایگان بگیرید! | جشنواره نوروزی صرافی پول نو شروع شد

 

 

سال ۱۴۰۲ را شروع می‌کنیم و خوب می‌دانیم که این موقع سال، هر خبر خوشی شوروشوق دیگری دارد؛ پس زیاد مقدمه‌چینی نمی‌کنیم و می‌رویم به‌سراغ اصل قضیه. صرافی‌ معتبر  پول نو برای بهار امسال جشنواره‌‌ای پر از هدایای ارزشمند ترتیب داده است که برای به دست آوردنشان نیاز به کندن کوه و طی کردن مراحل سخت و عجیب و غریب نیست.

 

صرافی پول نو؛ نامیست که هر کریپتوبازی با آن آشناست، این صرافی آنلاین و دانش‌بنیان در گذشته نیز کمپین‌هایی با هدایای گوناگون برگزار کرده؛ اما خبر هیجان‌انگیز این‌که حالا به مناسبت بهار ۱۴۰۲، قرار است شاهد برگزاری بزرگ‌ترین و جذاب‌ترین کمپین‌ ترید و معامله باشیم. جشنواره‌ای از جوایز متنوع که چه عضو قدیمی این صرافی باشید و چه همراهی تازه‌وارد، می‌توانید در آن شرکت کنید و به‌راحتی سهم خود را از جوایز دریافت کنید.

 

شرکت در چالش‌ها و قرعه‌کشی‌های جایزه‌دار تراکنشـــــــیبا

تراکنشــــــیبا ترکیبی است از تراکنش و شیبا چون در ازای انجام هر تراکنشی در پول نو مشمول دریافت شیبا می‌شوید!

در کمپین نوروزی پول نو، دو راه برای کسب جایزه وجود دارد: اولی شرکت در چالش‌ها و دومی هم امتحان شانس خود در قرعه‌کشی‌ها. شما می‌توانید هم‌زمان در همه چالش‌ها و قرعه‌کشی‌های عید ۱۴۰۲ شرکت کنید. هدایایی که در این جشنواره، برای شما آماده شده، جدا از سودیست که با سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتالِ آینده‌دار به‌دست خواهید آورد. در ادامه تک‌به‌تک، روش شرکت در قرعه‌کشی و پیروزی در چالش‌ها را برایتان خواهیم گفت.

 

چالش‌های جایزه دار هفتگی و ماهانه پول نو

چالش‌ها شامل یکسری ماموریت‌اند که به‌محض انجامشان شیبا پاداش خواهید گرفت. هنگام شرکت در ماموریت‌ها، هیچ نگرانی بابت رقابت با دیگران نخواهید داشت؛ زیرا این چالش‌ها رقابتی نیستند و موفقیت دیگران مانع دریافت جایزه شما نمی‌شود. بعد از تکمیل هر ماموریت، با کلیک روی دکمه «دریافت»، جایزه به کیف پول شما واریز خواهد شد.

چالشی برای تراکنش‌اولی‌ها

این چالش هدیه‌ای است برای اشخاصی که تابه‌حال تراکنشی در صرافی ارز دیجیتال پول نو نداشته‌اند. فرقی نمی‌کند چه زمانی حساب کاربری خود را ساخته‌ باشید؛ اگر هنوز تراکنشی ندارید، تنها با ثبت یک تراکنش ۱ میلیون تومانی، جایزه ۱۵,۰۰۰ شیبایی این چالش را به راحتی آبِ خوردن ازآنِ خود خواهید کرد. به خاطر داشته باشید که ماموریت این چالش تنها شامل حجم اولین تراکنش می‌شود. در نتیجه مثلا دو تراکنش ۵۰۰ هزار تومانی، در آن محاسبه نخواهد شد.

همین حالا ثبت نام در صرافی پول نو را شروع کنید.

 

18

 

چالش تراکنش هفتگی

طی شنبه تا جمعه هر هفته، با رساندن مجموع تراکنش‌های هفتگی به مقادیر زیر، پاداش هر مرحله را به‌صورت ارز شیبا دریافت خواهید کرد.

19

 

در چالش هفتگی، تنها حجم تراکنش‌های همان هفته محاسبه می‌شود. تا زمانی‌که هفته به پایان نرسیده، با انجام هر ماموریت و دریافت پاداش آن، حجم تراکنش‌های شما صفر می‌شود ولی برای چالش ماهانه محاسبه خواهد شد.

 

برای تکمیل این ماموریت می‌توانید حجم تراکنش‌های خود را با هرکدام از عملیات خرید، فروش یا تبدیل، بالا ببرید. برای مثال اگر اندازه ۱ میلیون تومان تتر بخرید و بعد این تترها را به بیت کوین تبدیل کنید، پس از آن نیز همان بیت کوین‌ها را بفروشید، درواقع حجم تراکنشی برابر با ۳ میلیون تومان داشته‌اید. در نهایت با رساندنِ تراکنش‌های هفتگی به ۱۵۰ میلیون تومان، مجموع هدایا را که برابر با ۶۷۰,۰۰۰ توکن شیبا است، دریافت خواهید کرد.

چالش تراکنش ماهانه

در جشنواره نوروز ۱۴۰۲، چالشی ماهانه نیز برای همراهان پول نو در نظر گرفته شده. طبق تصویر زیر، با رساندن حجم تراکنش‌های خرید، فروش و تبدیل ماهانه به مقادیری مشخص، می‌توانید جوایز هر مرحله از این چالش را به‌دست آورید.

20

 

گفتیم که در پایان هر هفته، جوایز هفتگی صفر می‌شود. اما حجم تراکنش‌های هر هفته در چالش ماهانه شمارش خواهد شد. درواقع تمام تراکنش‌هایی که شما بین اولین تا آخرین روز ماه می‌زنید، در این چالش محاسبه می‌شود.

 

آموزش شرکت در قرعه‌کشی صرافی پول نو

شاید ورود به بازار ارزهای دیجیتال برای افرادی که تازه با آن آشنا شده‌اند، کار ساده‌ای نباشد؛ اما برای گرفتن ماهی بزرگ باید شجاعت انداختن تور به دریا را داشته باشید. صرافی پول نو برای تشویق کاربران ایرانی بازار کریپتو، قرعه‌کشی‌های هفتگی و ماهانه‌ای را ترتیب داده است. برای شرکت در هرکدام از این قرعه‌کشی‌ها باید حجم تراکنش‌های خرید، فروش و تبدیل خود را به حدنصاب برسانید.

21

قرعه‌کشی هفتگی پول نو

هر هفته در پول نو، قرعه‌کشی برگزار می‌شود که سه برنده خوش شانس دارد؛ به هرکدام از این برندگان ۳ میلیون تومان هدیه تعلق می‌گیرد. با داشتن حجم تراکنش هفتگی معادل ۲۵ میلیون تومان، می‌توانید در این قرعه‌کشی‌ها شرکت کنید.

قرعه‌کشی بزرگ ماهانه پول نو

این قرعه‌کشی بین کاربرانی برگزار می‌شود که از ۱۳ اسفند تا ۱۳ فروردین، معادل ۱۵۰ میلیون تومان تراکنش داشته باشند. هر ماه، ۶ میلیون تومان، جایزه هریک از سه برنده این قرعه‌کشی خواهد بود.

چرا در جشنواره بزرگ پول نو شرکت ‌کنیم؟

پول نو یا pooleno.ir یک صرافی ارز دیجیتال معتبر در بین صرافی‌های داخلی است که بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال در آن خرید و فروش می‌شود. به غیر از این، ویژگی‌های منحصربه‌فرد این صرافی باعث شده تا کار با آن برای کاربران دوست‌داشتنی‌تر شود. در پول نو، شما می‌توانید به‌صورت مستقیم، هرکدام از ارزهای دیجیتال این صرافی را به دیگری تبدیل کنید. مثلا بیت کوین بدهید و معادل ارزش آن را با ارز اتر دریافت کنید.

 

قیمت مناسب تتر در صرافی پول نو و پشتیبانی از تعداد زیادی از شبکه‌های انتقال رمز ارز، از جنبه‌های مثبتی است که باعث رضایت و راحتی کار معامله‌گران این صرافی شده است. بعد از همه اینها، باید بگوییم که با توجه به اعتبار و سابقه این صرافی، خیالتان از بابت قطعی‌بودن پرداخت‌ جوایز راحت باشد. برای شرکت در هر چالش یا قرعه‌کشی نیاز دارید تا ثبت نام رایگان را در سایت پول نو انجام دهید. حالا بیایید تا شما را با نحوه ثبت نام و دریافت جایزه‌ها آشنا کنیم.

آموزش ثبت نام در صرافی پول نو (در کمتر از ۲ دقیقه)

برای کسب جوایز در جشنواره نوروزی، نیاز است که در سایت پول نو حساب کاربری رایگان بسازید. هنگام ثبت نام و ساخت حساب، می‌‌توانید به میل خود، یکی از سطوح آنی، سریع یا حرفه‌ای را انتخاب کنید.

 

پس از ثبت نام، به‌طور خودکار، وارد صفحه حساب کاربری می‌شوید. حالا باید روی گزینه «جوایز»، در منوی سمت راست، کلیک کنید. همیشه در صفحه جوایز، می‌توانید کمپین‌ها و قرعه‌کشی‌های شگفت‌انگیز صرافی را ببینید. جشنواره عید نوروز ۱۴۰۲ نیز تا ۱۳ فروردین برقرار است.

22

 

 

نکات مهم برای شرکت در جشنواره نوروزی پول نو

  • نتایج تمام قرعه‌کشی‌های هفتگی و ماهانه ازطریق پیامک به اطلاع برندگان خواهد رسید.
  • در تمام چالش‌ها و قرعه‌کشی‌هایی وسوسه‌انگیزی که درباره‌شان صحبت کردیم، بعد از اتمام دوره زمانی هفتگی یا ماهانه، امکان دریافت جایزه یا شرکت در قرعه‌کشی از بین می‌رود؛ پس بعد از رسیدن به حجم تراکنش لازم، بلافاصله روی دکمه «دریافت» یا «شرکت در قرعه‌کشی» کلیک کنید تا مهلت دریافت جایزه را از دست ندهید.

 

امیدواریم تا فرصت هست در جشنواره نوروزی پول نو شرکت کنید و شما نیز برنده جوایز شوید و سال جدید را با دستی پر و کیفی پرپول شروع کنید.

 

ارسال نظر: