کدخبر: 19342

صدرا ایرانیان تولید کننده تجهیزات کنفرانس و ویدیو کنفرانس ایرانی

امروزه سالن های کنفرانس با استفاده از تجهیزات بروز و مدرن دچار تحولات اساسی و چشمگیری شده اند، صدرا ایرانیان علاوه بر ارتقای کیفی محصولات کنفرانسی ، قابلیت های جدیدی را به تجهیزات کنفرانسی خود اضافه کرده است که موجب شده محصولات تولیدی این شرکت با نمونه های خارجی همیشه در حال رقابت باشد.

 

خدمات شرکت صدرا

شرکت صدرا ایرانیان با بیش از 23 سال سابقه در زمینه تجهیز سالن کنفرانس  و ویدئو کنفرانس خدمات متنوعی به تمامی عزیزان ارائه دهد. که برخی از این خدمات به شرح زیر می باشد:

  1. مشاوره تخصصی و حرفه ای
  2. بازدید رایگان محل
  3. ارائه چندین طرح سه بعدی قبل از انجام پروژه
  4. اجرا عملیات طراحی و تجهیز سالن کنفرانس منطبق با طرح های تایید شده
  5.  پشتیبانی و خدمات پس از فروش 60 ماهه

معرفی تجهیزات کنفرانسی ایرانی صدرا

از دغدغه های مهم هنگام برگزاری جلسات کنفرانس  دید کامل و دریافت صدای واضح و شفاف شرکت کنندگان می باشد. در همین جهت صدرا ایرانیان با تولید محصولات کنفرانس و ویدئوکنفرانس با برند صدرا تمامی نیازهای لازم در جلسات و تماس های تصویری را رفع نموده است . از مهم ترین دسته های محصولات صدرا ایرانیان می توان به مانیتور تاشو کنفرانسی ، میکروفون گردن غازی  و دوربین ویدئو کنفرانس  اشاره کرد. که در ادامه به بررسی تخصصی هر یک از این دسته ها می پردازیم.

دوربین ویدئو کنفرانس

سیستم ویدئو کنفرانس صدرا

سیستم کنفرانس  صدرا ،  تشکیل ‌شده از تمامی اقلامی است که برای برگزاری یک ویدئو کنفرانس به وسیله نرم افزار های ویدئو کنفرانس در یک سالن احتیاج است. این مجموعه شامل یک دوربین کنفرانس، اسپیکرفون و 2 عدد میکروفون اکسپنشن و هاب مرکزی می باشد و دوربین ویدیو کنفرانس صدرا  دارای رزولوشن 1080×1920 یا همان  Full HD است که قابلیت زوم اپتیکال بالا و بدون افت کیفیت  دارد. و دارای ریموت ‌کنترل  جهت  کنترل دوربین به صورت دستی از فاصله دور نیز می باشد. این کالا ایرانی علاوه برپشتیبانی از نرم افزار های ویدیو کنفرانس خارجی با برنامه های داخلی نیز سازگاری دارد .

جهت برگزاری ویدئو کنفرانس با این مجموعه فقط کافیست این تجهیزات را به کامپیوتر خود متصل کنید و از طریق هر برنامه‌ی ویدئو کنفرانس که مایل هستید، تماس ویدیویی را آغاز کنید. اسپیکرفون صدرا  دارای  قابلیت اتصال بی سیم است و از حذف نویز نیز بهره می‌برد. همچنین جهت راحتی کابران بر روی این اسپیکرفون دکمه‌ های قطع و وصل تماس و کاهش و افزایش صدا قرار گرفته‌  که به ‌صورت لمسی  عمل می‌کنند. سیستم ویدیو کنفرانس صدرا در دو مدل SG75 , SG80  تولید شده است ،‌ و دارای یکسال گارانتی و پشتیبانی ۶ سال  نیز می باشد. جهت دریافت کاتالوگ محصولات  و مشاوره در زمینه  خرید تجهیزات کنفرانس و ویدیو کنفرانس با شماره 37024-051 تماس حاصل فرمایید .

میکروفون کنفرانس

میکروفون کنفرانس رومیزی صدرا

برای هر نوع سالن کنفرانس، کیفیت میکروفون کنفرانس در شفافیت سخنرانی،  بسیار حائز اهمیت  می باشد. از این رو انتخاب یک میکروفن رومیزی  مناسب با سالن شما در  افزایش کیفیت جلسه کنفرانسی بسیار کمک خواهد کرد. شرکت صدرا ایرانیان اقدام به تولید میکروفون های کنفرانسی ایرانی با برند صدرا کرده است، تمامی میکروفون ها از سیستم اتوترکینگ پشتیبانی می کنند و دارای کلید حق تقدم و ویژگی های مهم و موثر جهت برگزاری هر چه بهتر و با کیفیت تر جلسات کنفرانس هستند. این محصولات تولید شده صدرا نیز دارای یک سال گارانتی و6 سال خدمات پس از فروش می باشد. جهت دریافت مشخصات فنی و خرید میکروفون های کنفرانسی صدرا با کارشناسان ما تماس حاصل کنید.

۰۵۱-۳۷۰۲۴

دوربین ویدئو کنفرانس صدرا

دوربین کنفرانس صدرا جزوء باکیفیت ترین دوربین های کنفرانس ایرانی است و تمامی نیاز های شما را جهت برگزاری تماس های تصویری بر طرف می کند. این دوربین کنفرانسی هوشمند با چرخاندن و تنظیم لنز خود به طور خودکار بر روی فرد سخنران ، شما را از وجود اپراتور بی نیاز می کند. دوربین های ویدئو کنفرانس صدرا دارای لنز با زاویه دید وسیع و قابلیت چرخش 360 درجه هستند که طراحی آن به گونه ای است که قابلیت پوشش کل فضای جلسه و افراد حاضر در جلسه را فراهم می کند .

مانیتور تاشو کنفرانس

مانیتور تاشو کنفرانسی صدرا

مانیتور صدرا MC322 ، دارای قابلیت تاشو است و فضای کمی را اشغال میکند . این مانیتور دارای پنلLED در سایز ۱۵.۸ اینچ است که دیدی مناسب، برای دو نفر هم‌زمان را ارائه می دهد همچنین دارای وضوح تصویر Full HD نیز می‌باشد . مشخصه مهم این مانیتور تاشو قابلیت نصب آسان آن نسبت به دیگر مانیتور های کنفرانسی است  همچنین می‌توان آن را هنگام استفاده یا پس از اتمام جلسه همانند لپ‌تاپ جمع  و تا نمود.

 صدرا ایرانیان با تولید کالاهای کنفرانس و ویدئو کنفرانس با برند ایرانی صدرا ،این افتخار را دارد تا  در زمینه‌ی تجهیزات کنفرانس و ویدئو کنفرانس، همچنین طراحی و ساخت سالن های کنفرانس، همایش و سایر خدمات مرتبط، پاسخگوی نیاز شما باشد.

راه‌های ارتباطی با شرکت صدرا ایرانیان

تلفن تماس: ۳۷۰۲۴-۰۵۱

واتساپ: ۰۹۳۹۷۰۲۴۶۷۷

اینستاگرام: @sadra_it

ارسال نظر: