کدخبر: 19518

سیر تکاملی ماشین آلات پرکن مایعات

 

به نقل از ابرا ماشین: ماشین‌ آلات پرکن مایعات که از اوایل قرن بیستم که عصر مکانیکی آغاز شد، در بازار تولید ثابت بودند، می‌توانند تولید را برای محصولاتی که در آن‌ها هم زدن، پایداری و کف کردن مشکل است، یکپارچه و سازگار کنند. با وجود طیف وسیعی از کالاهای غذایی، پزشکی و نظافتی که در حال حاضر تقاضای ممتاز دارند، بررسی مقرون ‌به ‌صرفه‌ترین راه برای ارائه محصولات خود به بازار با استفاده از سیستم‌های موجود در حال حاضر مفید است.

ماشین‌های پرکن مایعات در طول سال‌ها تکامل یافته‌اند تا فرآیندهای مکانیکی کم‌تر و اتوماسیون بیشتری را معرفی کنند که چندین هدف را به طور همزمان انجام می‌دهند. اگر در زمینه‌های نظافت، مواد غذایی و آشامیدنی، دارویی و علوم بهداشتی مالک هستید و هنوز مزایای نصب این ماشین‌ها را ندیده‌اید، ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید آنها می‌توانند کسب و کار شما را به کجا ببرند.

 

تاریخچه ماشین آلات پرکن مایعات در ساخت

20

 

 

اولین مدل‌های دستگاه پرکننده مایعات بر روی یک سیستم تسمه روتور کار می‌کردند که در آن مایع در بطری‌های خط ثابت یا ظروف با نرخ‌های از پیش تعیین‌شده وارد می‌شد. اما امروزه با پیشرفت‌های فناوری، ماشین‌های جریان زمان‌دار می‌توانند دقت بهتری برای درج بدون از دست دادن زمان یا محصول با کیفیت در خط تولید ارائه دهند. این امر به ویژه برای محصولاتی که فرآیندهای کنترل دما و ثبات در آنها مطرح است مهم است - فکر کنید دم کردن آبجو، محصولات بطری غذای کودک، و محصولات غذایی برای توزیع سوپرمارکت ها و انبارها در زمان استفاده تعریف شده.

فناوری پشت ماشین‌ آلات پرکن مایعات از سیستم‌های دستی حجیم اولیه توسعه یافته در اوایل قرن بیستم برای پر کردن مواد تک لایه تا ماشین‌های نیمه اتوماتیک در خطوط تولید در حال گسترش در سراسر رونق اقتصادی اواسط قرن بیستم با انفجار کالاهای مصرفی تکامل یافته است. تولید، و در حال حاضر به پیشرفت های دیجیتال و تکنولوژی در قرن 21 اجازه می دهد تا ماشین های پرکن کاملا اتوماتیک که می توانند بین خطوط محصول جابجا شوند و با حداقل از دست دادن محصول سازگاری داشته باشند.

 

با ظهور فناوری های جدید امروز، بازار پر کردن مایع اتوماتیک در سال 2020 ارزشی معادل 2414.95 میلیارد دلار داشت. پیش بینی می شود تا سال 2026 این رقم به 3624.19 میلیارد دلار افزایش یابد.

جایی که فناوری پر کردن مایعات می تواند کسب و کار شما را ببرد

21

 

 

ماشین‌های پرکن مدل جدید با قابلیت تغییر خطوط تولید بین محصولات و توانایی ترکیب طرح‌های چند منظوره با دانش فنی، می‌توانند خروجی را به حداکثر برسانند، آلودگی و از دست دادن محصول را از طریق کثیف شدن کاهش دهند و فرآیندهای تمیز کردن و بهداشت را ساده‌تر کنند.

ماشین‌های نیمه خودکار سریع‌تر و دقیق‌تر از ماشین‌های دستی هستند و می‌توانند طیف وسیعی از اندازه‌های ظروف را برای محصولات مشابه پر کنند. آنها در مشاغل تولیدی که بر مایعات سنگین یا مایعات نیمه خنثی متمرکز شده اند مانند غذا و نوشیدنی، تمیز کردن و علوم بهداشتی بسیار مفید هستند. با این حال، این ماشین‌ها همچنان به تعامل انسانی نیاز دارند تا اطمینان حاصل شود که کیفیت و انتشار محتوا کاهش می‌یابد.

ماشین‌های تمام اتوماتیک می‌توانند خطوط تولید را بین محصولات تغییر دهند و آنها را برای مشاغلی که به دنبال کارایی بیشتر هستند، همه کاره کنند. آنها می توانند مایعات چسبناک، نیمه جامد و خمیرها را بدون تغییر در تنظیمات کنترل کنند. نوآوری‌های جدید شامل نازل‌ها، درپوش‌ها و خطوط پرکننده برای اتوماسیون بیشتر، دقت بالاتر و تمیز کردن آسان‌تر در تولید نیز به این معناست که تولیدکنندگان می‌توانند تولید را اصلاح کنند و ظرفیت را با هزینه‌های قابل قبول افزایش دهند.

فرآیندهای فشرده  با کار کمتر، نیروی کار ماهر را امکان پذیر می کند

22

 

 

امروزه، که تقاضا برای کالاهای از پیش بسته بندی شده و در دسترس است، بسیار مهم است، برای افزایش تولید محصول و کاهش هزینه های دستی، داشتن فرآیندهای تولید مناسب برای کسب و کار شما حیاتی است. یکی از مزایای بزرگی که سیستم‌های پرکننده مایع در عصر تولید کنونی ما ارائه می‌دهند، از طریق پیشرفت‌های فناوری دیجیتالی است که در 25 سال گذشته مشاهده شده است، که همچنین نیاز به نیروی کار غیر ماهر را کاهش می‌دهد.

استفاده از سیستم‌های کدگذاری به این معنی است که خط تولید شما می‌تواند بین طیف‌های مختلف محصول بدون تغییرات بیش از حد سیستم یا خرابی تغییر کند. فناوری وزن خالص به این معنی است که چندین خط محصول را می توان با استفاده از یک محدوده ماشین آلات پر کرد - هر بار سطح محصول ثابت و دقیقی را ارائه می دهد. کنترل‌کننده‌های منطقی قابل برنامه‌ریزی به نرخ جریان ثابت و خطوط پر کمک می‌کنند. این امر به ویژه در مواردی مهم است که مقررات و جدول‌های زمانی استفاده، فرآیند تولید را از تولید تا فروش کنترل می‌کنند.

همچنین، دیدن تأثیر بازیافت‌پذیرها در این بخش از طریق توسعه و پذیرش توسط مصرف‌کنندگان از محدوده‌های بسته‌بندی نوآورانه به این معنی است که دستگاه‌های پرکن مایع می‌توانند محصولات را سریع‌تر در فرآیند خروجی جابجا کنند.

دستگاه های پرکننده مایع در کوتاه مدت کارایی عملیاتی، مقیاس نیروی کار و تعادل نیروی کار ماهر شما را بهبود می بخشد. آنها همچنین می توانند بهره وری و سود شما را در دراز مدت افزایش دهند. و فرآیندهای نظافت و بهداشت با کاهش تجمع محصول در فرآیند پر کردن و طراحی‌های تخلیه بهبود یافته آسان‌تر و ایمن‌تر می‌شوند که امکان چرخش سریع‌تر بین خطوط چندگانه را در نصب دستگاه پرکن استاندارد با گزینه‌های زهکشی کاسه و مخزن فراهم می‌کند.

همه این پیشرفت‌ها در فن‌آوری‌های دستگاه پرکن مایع به این معنی است که عملیات دستی شما کاهش می‌یابد زیرا وارد کردن فرآیندهای مورد استفاده برای پر کردن محتوا در تولید جایگزین شده است. این کار نیروی کار شما را آزاد می کند تا در کارهای سطح بالاتر شرکت کنند و کمک ماهرانه ای به فرآیند تولید ارائه دهند.

ارزیابی هزینه های ماشین آلات پرکن مایع در تولید

23

 

 

در نظر گرفتن هزینه‌های عملیاتی نیز مهم است، زیرا تکامل بازار ماشین آلات پرکن مایعات پیشرفت‌های زیادی داشته است. در تکرارهای قبلی، مدل تجاری پذیرفته شده برای نصب خط ماشین برای خرید مستقیم و متعاقباً نگهداری از تامین کننده بود. با تغییرات تکنولوژی از آغاز قرن بیست و یکم، بحثی وجود دارد که ماشین‌های تولیدی باید به عنوان یک سرویس یا از طریق گزینه‌های اجاره تلقی شوند.

در حالی که ماشین آلات به عنوان یک سرویس می تواند نتایج قوی ارائه دهد و هزینه های عملیاتی را کاهش دهد، ممکن است برای شرکت های بزرگتر با مقیاس مناسب تر باشد. برای کسانی که به یک خط نصب نیمه اتوماتیک یا کوچکتر فکر می کنند، به ترتیب سنتی تر اجاره ماشین فکر کنید - گزینه "قبل از خرید امتحان کنید".

ماشین آلات پر کن شرکت ابرا ماشین

در این پست مطالبی در مورد ماشین آلات پرکن مایعات خدمت شما دوستان عزیز ارائه دادیم. از تاریخچه تا ارزیابی و مزایا صحبت کردیم. شرکت ابرا ماشین بیش از 25 سال است که در حوزه ساخت ماشین آلات صنعتی از جمله ماشین های پرکن مایعات، پرکن پودری، پرکن کیسه ولوبگ، میکسر های پودری و گرانولی فعالیت دارد. شما می توانید با کارشناسان ما با در ارتباط باشید تا دستگاه مورد نیاز خود طبق خواسته ی شما را برایتان طراحی و ساخت نماییم.

 

ارسال نظر: