کدخبر: 19548

با آموزش خصوصی شنا مستر سوییمر سریع‌تر به مربی شنا تبدیل شوید!

هدف از آموزش شنا، تعلیم مهارت مادام العمر توانایی شنا است. این مهارت یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که انسان می‌تواند به فراگیری آن بپردازد؛ چرا که به نجات جان افراد در شرایط اضطراری کمک می‌کند.

 

حال سوال بزرگ این است که بهترین راه برای یادگیری شنا چیست؟ کلاس خصوصی شنا بهتر است یا کلاس‌های گروهی؟ در پاسخ باید بگوییم که هر شناگر شخصیت، روش‌های یادگیری، نیازها و اهداف متفاوتی را دارد.

برای ثبت‌نام و شرکت در دوره‌های آموزش خصوصی شنا مستر سوییمر کلیک کنید.

مزایای کلاس‌های آموزش خصوصی شنا مستر سوییمر

در ادامه به مواردی اشاره می‌کنیم که بیشتر با مزیت‌های آموزش خصوصی شنا مستر سوییمر آشنا خواهید شد:

  • جلسات انفرادی برای شناگرانی که نیاز به توجه فردی بیشتری دارند، عالی است. یا شناگرانی که در موقعیت‌های گروهی در انجام وظیفه مشکل دارند.
  • با توجه به اینکه در کلاس‌های خصوصی شنا، یک شناگر با یک مربی همراه است مورد توجه فردی بیشتری قرار می‌گیرند، این به مربیان اجازه می‌دهد تا در مهارت‌هایی که آموزش می‌دهند دقیق‌تر باشند.
  • کلاس‌ها می‌توانند کوتاه‌تر باشند؛ زیرا مربیان در جلسه‌ای که فقط باید با یک شناگر کار کنند، جای زیادی دارند و در زمان صرفه‌جویی می‌شود.
  • دوره‌های خصوصی شنا این امکان را برای شناگران فراهم می‌کنند تا با سرعت بیشتر و به صورت مستقل به فراگیری شنا بپردازند. 

 آموزش خصوصی شنا مستر سوییمر یک رویکرد فردی برای یادگیری نحوه شنا ارائه می‌دهد. این دوره‌ها به شما یا فرزندتان این امکان را می‌دهند که به جای تمرین در یک گروه بزرگ، با مربیان برای توسعه مهارت‌های شنا و ایمنی کار کنید.

آموزش پای دوچرخه

در شنای پای دوچرخه شناگر به صورت عمودی (ایستاده) در آب قرار می‌گیرد، به گونه‌ای که بخشی از صورت آن خارج از آب قرار بگیرد. از طریق این حرکت به شناگر کمک می‌شود تا عمل تنفس و هواگیری را به خوبی انجام داده و از به زیر آب رفتن کامل بدنش در امان باشد و در عین حال نیز به سمت خاصی حرکت نکند. 

برای آموزش پای دوچرخه مستر سوییمر کلیک کنید.

ترس بسیاری از شناگران مبتدی که در حال فراگیری مراحل اولیه شنا هستند، از این است که به صورت عمودی (ایستاده) در آب قرار بگیرند و کف پاهای آن‌ها به کف استخر نرسد. شنای پای دوچرخه این امکان را فراهم می‌کند تا شناگران مبتدی بتوانند در قسمت‌های عمیق‌تر استخر قرار بگیرند.

11

به یاد داشته باشید که در تکنیک پای دوچرخه شنا با گذشت زمان و البته با انجام تمرین و تکرار مداوم و کافی چیره‌دست خواهید شد و همچنین می‌توانید در کمال آرامش و به کارگیری نیروی بسیار کمی بر روی سطح آب قرار گیرد.

یادگیری مهارت پای دوچرخه در شنا حیاتی است. همچنین یکی از موارد امتحانی در نجات غریق است که ناجیان باید در مدت زمان معین  بدون کمک دست و فقط باید با پا زدن بر روی آب قرار گیرند. در موارد بسیاری نیز پیش می‌آید که شناگران باید برای مدتی در قسمت‌های عمیق بدون پیشروی و به حالت ایستاده توقف کنند.

چگونه مربی شنا شویم؟

مربیان شنا با استفاده از علوم ورزشی و دانش عملی برای بهبود فیزیولوژی و مهارت‌های شناگران، در راستای بهبود توانایی‌های شناگران تلاش می‌کنند. مربیان شنا می‌توانند در باشگاه‌های ورزشی محلی، مدارس و برنامه‌های مربیگری ملی استخدام شوند. در ادامه، درباره وظایف و نحوه تبدیل شدن به یک مربی شنا بحث می‌کنیم.

چگونه مربی شنا شویم؟ جواب کامل در وبلاگ مستر سوییمر

مربیان شنا برای توسعه و بهبود توانایی‌های ورزشی شناگران تلاش می‌کنند. یک مربی شنا معمولاً در یک حرکت شنای خاص تخصص دارد. آن‌ها تکنیک‌های شنا و برنامه‌های تمرینی را تجزیه و تحلیل می‌کنند تا زمینه‌های بهبود را شناسایی کنند. مربیان شنا همچنین تمرینات آموزشی را طراحی و اجرا می‌کنند و از تاکتیک‌های انگیزشی، تمرینات شخصی، پروتکل‌های تغذیه‌ای و تست‌های آمادگی جسمانی برای بهبود عملکرد شناگران استفاده می‌کنند.

12

شما می‌توانید دوره‌ها وکلاس‌های تئوری مربی‌گری شنا را طی کرده، همچنین چهار مهارت شنا یعنی کرال پشت، کرال سینه، قورباغه و پروانه را فراگرفته و دوره اصلاح تکنیک را گذرانده و در آخر پس از موفقیت در آزمون، مدرک بین المللی دریافت نمایید.

البته باید به این نکته نیز توجه کرد که برای دریافت کارت مربی‌گری بین المللی ابتدا باید کارت مربیگری سطح سه را دریافت کرده باشید. پس از اخذ کارت مربیگری درجه سه شما قادر خواهید بود کارت مربیگری سطح دو و سطح یک را نیز اخذ کنید. شرایط و مدارکی که برای ثبت‌نام برای اخذ کارت درجه سه مربیگری شنا نیاز است:

  • آشنایی با مهارت‌های عملی 4گانه شنا 
  • دارای حداقل 20 سال سن، حداقل مدرک تحصیلی دیپلم،کارت پایان خدمت، بیمه ورزشی
  • اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی 
  • پرداخت هزینه تست اولیه و شرکت در دوره مربیگری بر اساس مبلغ مصوبه فدراسیون شنا

کارت مربیگری درجه سه به شما این امکان را می‌دهد که چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور به مربیگری شنا بپردازید و شروع به آموزش کنید.

 

ارسال نظر: