کدخبر: 19573

بهترین آموزشگاه آشپزی تهران​

 

دلایل زیادی برای ثبت نام در یک دوره آشپزی معتبر وجود دارد. هر کسی این شانس را دارد که در آشپزخانه خود به یک آشپز حرفه ای تبدیل شود و غذاهایی درست کند که مطمئناً همه را تحت تأثیر قرار می دهند. بنابراین، اگرچه ممکن است بتوانیم نیازهای خود را از طریق رستوران‌های مختلف برطرف کنیم، اما یادگیری مهارت آشپزی ضرری ندارد. تصور کنید مهمانی شام خود را میزبانی می کنید و مهمانانتان از گفتن این که چقدر غذای شما لذیذ بود دست بر نمی دارند؛ یا دوستان و آشنایان شما مدام از دست پخت خوبتان حرف می زنند. به این ترتیب، مهم نیست در چه سنی هستید، کجا زندگی می کنید، درآمد شما چقدر است و سطح مهارت آشپزی فعلی شما در چه حدی می‌باشد، آکادمی بین المللی سرآشپزان به عنوان بهترین آموزشگاه آشپزی تهران با ارائه دوره های آشپزی حرفه ای به صورت حضوری و غیر حضوری می تواند دست شما را بگیرد.

چرا باید در بهترین آموزشگاه آشپزی تهران ثبت نام کنیم؟

1. تسلط در مهارت های اولیه آشپزی

مهم نیست قصد درست کردن چه غذایی را داشته باشید، در هر صورت آشنایی با مهارت و اصول اولیه آشپزی می تواند نکته خوبی باشد. از اصول چیدمان آشپزخانه گرفته تا یادگیری اینکه چگونه مواد مختلف را خرد کنید یا حتی نکاتی مثل نحوه جلوگیری از سوختن غذاهای گوناگون، آکادمی بین المللی سرآشپزان همه چیز را به شما یاد خواهد داد.

مزیت دوره‌های حضوری این آکادمی این است که نه تنها یک سرآشپز حرفه‌ای به شما نشان می‌دهد که چگونه این مهارت‌ها را در آشپزخانه به کار بگیرید، بلکه این فرصت را خواهید داشت که خودتان نیز همه چیز را تمرین کنید. همچنین، می توانید تمام سوالات خود را در حین آموزش بپرسید و در مورد تکنیک های خود بازخورد دریافت کنید. افزودن این مهارت ها به کارنامه آشپزی خود قطعا برای شما نوید خوبی خواهد داشت.

2. آشنایی با غذاهای جدید

در آشپزی بی نهایت دستور العمل های مختلف وجود دارد که احتمالاً هنوز خیلی از آن ها را کشف نکرده‌اید. بسته به نوع دوره آشپزی که می گذرانید، در معرض طیف جدیدی از غذاها، دستور العمل ها و تکنیک ها قرار خواهید گرفت که شما را با فرهنگ های مختلف در سراسر جهان نیز آشنا می کند. به این ترتیب، می توانید دستور العمل هایی غیر از غذاهای سنتی ایرانی را بیاموزید و در خانه خود طعم آشپزی ایتالیایی، آمریکایی و … را بچشید؛ در ضمن ممکن است خیلی زود غذاهای مورد علاقه جدید خود را نیز کشف کنید.

3. آموزش نحوه ارائه غذا

این روزها ظاهر غذا مهم تر از طعم آن است. این که از چه ظرفی برای سرو کردن غذا استفاده می کنید، چه موادی را برای گارنیش کردن به کار می گیرید و چه چیزهایی را کنار بشقاب خود می چینید، همگی کیفیت آشپزی شما را افزایش می دهند. این موضوع به خصوص برای اشتراک گذاری غذا در رسانه های اجتماعی نظیر اینستاگرام اهمیت دارد. با شرکت در کلاس های گارنیش تخصصی، شما مهارت های لازم را به دست خواهید آورد تا حتی یک میگوی ساده را به یک شاهکار عکاسی تبدیل کنید.

4. اعتماد به نفس بیشتر در آشپزخانه

داشتن اعتماد به نفس برای درست کردن یک غذای جدید در آشپزخانه نه تنها شما را به عنوان یک آشپز باتجربه تر می کند، بلکه به طور کلی در زندگی اعتماد به نفس شما را بیشتر می کند. حتی اگر تجربه قبلی در آشپزی نداشته باشید، یادگیری یک مهارت جدید و دیدن پیشرفت خود احساس ارزش به شما می دهد.

5. انتخاب مسیر شغلی جدید

پاندمی کوید 19 به همه اجازه داد تا در مورد زندگی فعلی خودمان تفکر کنیم و به ویژه در مورد شغل خود تجدید نظر کنیم. ثبت نام در یک دوره آشپزی حرفه ای می تواند نخستین قدم برای شروع یک فصل کاملاً جدید در زندگی شما و ایجاد شغلی مبتنی بر آشپزی باشد. وقتی بر مهارت‌ها مسلط شدید و سبک خود را تثبیت کردید، این شانس را خواهید داشت که در رستوران‌های سراسر جهان کار کنید و حتی شاید روزی نیز رستوران خودتان را راه اندازی کنید.

6. دعوت به مهمانی شام

تا به حال بدون تردید همه ما به عنوان دورهمی در یک رستوران جمع شده ایم. حال اگر خودتان یک آشپز حرفه ای باشید، دیگر لزومی ندارد برای تهیه شام به رستوران مراجعه کنید. می توانید دوستان و خانواده خود را به خانه‌تان دعوت کنید تا یک شب به یاد ماندنی را کنار یکدیگر سپری کنید. به این ترتیب، آشنایان شما نیز فرصتی خواهند داشت تا دستپخت شما را بچشند. گذراندن دوره آشپزی به شما ایده هایی برای آشپزی و دستور العمل های جدید می دهد تا به راحتی یک غذای چند منظوره درست کنید که خوشمزه به نظر می رسد، طعم لذیذی دارد و دوستان شما را متحیر می کند.

7. دلیلی برای خوش گذرانی و سرگرمی

ما اغلب در دام بزرگسالی می افتیم و بخش سرگرمی زندگی خود را فراموش می کنیم، در حالی که همه ما سزاوار آن هستیم که هر از چند گاهی خوش بگذرانیم. ثبت نام در دوره های آشپزی تخصصی آکادمی سرآشپزان راهی عالی برای تغییر حال و هوای زندگی و در عین حال کسب یک مهارت پرکاربرد جدید برای شماست. به این ترتیب، در کلاس‌ها فرصتی برای معاشرت و ملاقات با دوستان جدید خواهید داشت و می توانید ضمن آموزش دیدن توسط سرآشپزان حرفه‌ای، از زندگی خود نیز لذت ببرید.

8. نهایت استفاده از زمان در خانه

ناگفته نماند، دوره های آنلاین آشپزی به شما این امکان را می دهد که از زمان خود در خانه نهایت استفاده را ببرید. در حالی که بسیاری احتمالاً وقت خود را در روز با تماشای تلویزیون یا گشت و گذار در فضای مجازی تلف می‌کنند، شما از زمان اضافه‌ای که در خانه دارید بهترین استفاده را می‌برید و مهارت‌های جدیدی را به دست خواهید آورد. بعلاوه، می توانید با غذاهای خوشمزه خود را مهمان کنید.

ثبت نام در بهترین آموزشگاه آشپزی

این روزها دوره های آشپزی بیش از هر زمان دیگری در دسترس شما هستند و تقریبا برای هر نوع غذایی، کلاسی نیز وجود دارد. می خواهید سوپ های خوشمزه درست کنید؟ شاید هم می خواهید یاد بگیرید به صورت اصولی کباب درست کنید؟ به هر حال، برای تک تک عزیزانی که به آشپزی علاقه دارند دوره وجود دارد و کلی دستور العمل و نکات و ترفندهای منحصر به فرد وجود دارد که می توانید آن‌ها را دنبال کنید.

چه یک آشپز خبره یا یک فرد علاقه مند به آشپزی باشید که می خواهد مهارت‌های خود بهبود ببخشد، کلاس های آشپزی آکادمی سرآشپزان قطعا به شما کمک خواهند کرد. پیوستن به کلاس های آشپزی ما به عنوان یک سرآشپز خبره شما را با بسیاری از روش ها و دستور العمل های آشپزی دیگر آشنا می کند. فارغ از سطح مهارتی که به عنوان آشپز دارید، همیشه چیزهای جدیدی در کلاس آشپزی یاد خواهید گرفت. همچنین، با توجه به تنوع دوره‌های مختلفی که داریم، به عنوان کسی که از صفر شروع می کند، هیچ مکان دیگری برای یادگیری و بهبود مهارت های آشپزی شما به جز آکادمی بین المللی سرآشپزان وجود ندارد.

با همه این دلیل، چرا همین امروز در یک دوره آشپزی ثبت نام نمی کنید؟

 

ارسال نظر: