کدخبر: 1809

خبرمهم/زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

معاون حقوقی و امور مجلس آموزش و پرورش: این آزمون‌ها در تیر و مرداد برگزار می‌شود و بیش از ۳۴ هزار معلم استخدام خواهند شد.

 قاسم احمدی لاشکی، افزود: مربیان نهضت سوادآموزی جامانده از آزمون سال گذشته و نیرو‌های طرح امین و مربیان قرآنی می‌توانند در آزمون ۱۸ تیر دوباره شرکت کنند.

وی گفت: دانش آموختگان سایر دانشگاه‌ها که مدرک کارشناسی به بالا دارند و متقاضی شغل معلمی هستند نیز می‌توانند در آزمون دوم شرکت کنند.

احمدی لاشکی خاطرنشان کرد: در این آزمون ۲۵ هزار معلم جذب خواهند شد که افراد پذیرفته شده بومی همان منطقه استخدام شده خواهند بود.

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش از آزمون استخدامی سال گذشته ۹ هزار و ۸۰۰ ظرفیت باقیمانده خالی دارد که با ۲۵ هزار سهمیه امسال تعداد ۳۴ هزار و ۸۰۰ نفر استخدام خواهند شد.

معاون حقوقی و امور مجلس آموزش و پرورش تصریح کرد: این معلمان پس از گذراندن دوره یکساله در دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی به استخدام آموزش و پرورش درخواهند آمد.

احمدی لاشکی ادامه داد: با سازمان امور اداری و استخدامی در حال رایزنی هستیم تا به جز تهران و مراکز استان‌ها افراد بومی هر منطقه در همان منطقه جذب شوند و ظرفیت خالی باقی نماند.

ارسال نظر: