کدخبر: 11457

حمایت هنرمندان از رضا رویگری| زن رویگری از ایران رفت

به زودی قرار است رضا رویگری، بازیگر «مختارنامه: با کمکِ پرویز پرستویی و چهره‌های دیگر صاحبِ آپارتمان و پرستارِ تمام‌وقت شود.

بعداز ویدئوی تکان‌دهنده و پیگیریِ نماینده وزیر ارشاد، برخی از چهره‌های شناخته شده با رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون در آسایشگاه کهریزک دیدار کردند. 

در این ویدئو علیرام نورایی و حضورِ اینترنتی پرویز پرستویی و شهربانو منصوریان و چندی دیگر دیده می‌شوند. 

شاید در کنارِ این همه اتفاقِ ناگوار برای رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، خبرِ خانه‌دار شدنِ او شیرین‌ترین اتفاق برای این بازیگر محبوب باشد. 

در این ویدئو پرویز پرستویی از این اتفاق ناگوار می‌گوید و چهره‌ها به خانه‌دار شدنِ او اشاره می‌کنند که قرار است به زودی در آپارتمان خودش مستقر شود و پرستاری تمام‌وقت از او مراقبت کند. 

ساعتی قبل هم گزارشی از آخرین وضعیت رضا رویگری در آسایشگاه سالمندان کهریزک منتشر شد که در آن به حضورِ نماینده وزارت ارشاد و پیگیری سازمان سینمایی اشاره شد و البته انتقاداتی که کماکان به عدم مسئولیت‌پذیری خانه سینما وجود دارد هم پرداخته شد. 

رویگری 76ساله خواننده سرود معروف «ایران ایران» (الله الله) در اوایل انقلاب است. مختارنامه از جمله آثار این بازیگر ارزشمند است.  او در ویدئوی ناراحت‌کننده‌ای که در فضای مجازی دست به دست می‌شود از طرفداران خود درخواست کمک دارد.

پیگیری‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد رضا رویگری چون در مضیقه مالی بوده و همسرش توانایی جابه‌جایی و نگهداری او را نداشته به‌تازگی در بخش شکوفه آسایشگاه سالمندان کهریزک بستری شده است، از طرفی به‌درخواست خانواده‌اش گوشی او گرفته شده است.\

ارسال نظر: