کدخبر: 12392

خرید اقساطی گوشی از هر فروشگاهی به انتخاب شما

 

خرید اقساطی

یکی از بهترین روشهای خرید اقساطی ، خرید با قسطاکارت میباشد. زیرا قسطاکارت عضو شتاب میباشد و در تمامی فروشگاه های اینترنتی و غیر اینترنتی سراسر کشور معتبر میباشد و میتوانید نسبت به خرید اقساطی گوشی ، مبل اقساطی ، ساعت هوشمند اقساطی ، لپتاپ اقساطی ، و هر کالای دیگری بدون ضامن اقدام کنید. در واقع شما محدودیتی در انتخاب فروشگاه ندارید و هرجا دستگاه پوز و یا درگاه پرداخت باشد، میتوانید از قسطاکارت استفاده کنید.

در ادامه با ما همراه باشید تا مراحل دریافت قسطاکارت را برایتان شرح دهیم.

 

خرید اقساطی گوشی

حتما فروشگاه‌هایی را برای خرید قسطی گوشی سراغ دارید. اما آیا کیفیت کالای این فروشگاه‌ مناسب است؟ آیا قیمت تمام کالاهای این فروشگاه منصفانه است؟ آیا کالای مورد علاقه شما در این فروشگاه موجود میباشد؟ این موارد چالش‌هایی هستند که در خرید قسطی با اونها مواجه میشید.

اما با قسطاکارت شما میتونید به فروشگاه‌های مختلف و حتی فروشگاه‌های اینترنتی سر بزنید، کیفیت و قیمت کالاها رو مقایسه کنید و بدون نیاز به ضامن ، بهترین فروشگاه رو برای یک خرید قسطی به صرفه انتخاب کنید.

خرید اقساطی گوشی‌ اپل

محبوبیت گوشی‌های اپل بر هیچکس پوشیده نیست. با بررسی آمار فروش در سالهای مختلف میتوان به این حقیقت پی برد که اپل همواره محبوب‌ترین گوشی‌های بالارده را تولید کرده است. اما نداشتن تنوع در مدل‌های جدید، نقدی است که به گوشی‌های اپل وارد میشود.

خرید اقساطی گوشی‌ سامسونگ

سامسونگ، برای اینکه رضایت طیف وسیعی از کاربران را جلب کند، گوشی‌های مختلفی را با قابلیت‌ها و قیمت‌های مختلف ارائه داده است. سری S و Note پرچمداران سامسونگ هستند، سری Z گوشی‌های تاشو، سری M میان رده  و سری A شامل گوشی‌های میان رده و پایین رده سامسونگ میباشد.

تنوع لوازم جانبی، کیفیت بالای صفحه نمایش و کیفیت خوب دوربین برای گوشی‌های میان رده از جمله نقاط قوت گوشی‌های سامسونگ میباشد. اما در مقابل، قیمت بالای قطعات، طراحی ضعیف بدنه و سخت افزار ضعیف در مدل‌های پایین رده شاید باعث شود که خریداران به سراغ برندهای دیگر بروند.

خرید اقساطی گوشی شیائومی

شیائومی گوشی‌های خود را در سری‌های Redmi،Mi ،Redmi Note  و Poco تولید می‌کند. سری Redmi مربوط به گوشی‌های پایین رده شیائومی میباشد که تنوع کم در این سری و وزن بالای گوشی‌های شیائومی از جمله نقاط ضعف این برند میباشد. اما سخت افزار و پردازنده‌ قوی گوشی‌های میان‌رده‌ی این برند، باعث شده است که شیائومی آمار فروش بسیار بالایی را در سری میان‌رده به ثبت برساند.

2

مبل اقساطی

یکی دیگر از کالاهایی که این روزها با رشد قیمت مواجه شده است، مبلمان میباشد. در چنین شرایطی که تورم رو به رشد میباشد، خرید اقساطی یکی از بهترین روش ها بر غلبه بر مشکلات میباشد.

همانطور که گفته شد، شما میتوانید با اعتباری که از قسطا دریافت میکنید، از هر فروشگاهی نسبت به خرید مبل اقساطی اقدام کنید. اما برای خرید و چیدمان مبل باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

مبل ها باید چطور ست شوند؟

همیشه سعی کنید فرشی که انتخاب میکنید یک از رنگ های خنثی را داشته باشد. رنگ خنثی رنگیست که در طیف رنگی وجود ندارد و از ترکیب چند رتگ بوجود می آید. رنگهای سفید ، نقره ای ، خاکستری ، مشکی ، قهوه ای ، طلایی، برنزی، زیتونی و بژ رنگهای خنثی هستند. رتگهای خنثی انعطاف زیادیدارند و به راحتی با همه چیز ست میشوند و جالب این است که بدانید هر کدام از این رنگ ها کاربرد خاصی دارند، مثلا رنگ خاکستری بیشتر در دکوراسیون مدرن استفاده میشود.

حالا اگه قصد دارید مبل ها رو با فرش ست کنید، کافیست یک طیف ملایم تر از رنگ مبل ها هم توی فرش دیده شود. اما اگه دوست دارید پرده ها بیشتر دیده شوند، میتوانید کوسن مبل ها را با والان پرده ست کنید. در این حالت میتوان یک رنگ متضاد هم به ترکیب رنگ اضافه کرد.

3

چرا خرید اقساطی از طریق قسطا

قسطا با در نظر گرفتن شرایط سخت دریافت وام از بانک ها و موسسات مالی و مشکلاتی که متقاضیان برای تکمیل مدارک و ارائه ضامن با آن مواجه هستند، اقداماتی صورت داده است و گامی موثر در جهت تسهیل امر خرید اقساطی از طریق کارت های اعتباری، برداشته است.

قسطا امتیاز الکترونیکی بدون ضامن را در قالب یک کارت اعتباری به نام قسطا کارت به متقاضیان ارائه می دهد که با استفاده از این کارت اعتباری، مشتریان می توانند نقدا خرید کنند و آن هزینه را بعدا در قالب چند قسط به قسطا پرداخت نمایند. پس پرداخت هزینه عمل بینی اقساط ، تور مشهد اقساطی و هر هزینه هر خدماتی بصورت اقساطی، با قسطاکارت امکان پذیر میباشد

مزیت های خرید اقساطی به واسطه قسطا

سود بازپرداخت اقساط در مجموعه قسطا حداقل میزان ممکن است

دریافت امتیاز الکترونیکی از قسطا بدون ضامن است

با استفاده از قسطا کارت می توانید از تمامی فروشگاه های سراسر کشور از طریق دستگاه pos خرید کنید.

امکان دریافت رمز اینترنتی برای قسطا کارت به منظور خرید آنلاین از فروشگاه های معتبر اینترنتی وجود دارد

تمامی مراحل دریافت قسطا کارت به صورت غیرحضوری قابل انجام است

چگونه قسطا کارت بگیریم؟

برای دریافت قسطا کارت، به وب سایت قسطا به آدرس ghesta.ir مراجعه کنید و برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس از ساخت حساب کاربری در قسطا، می توانید برای دریافت قسطا کارت درخواست دهید.

تمامی مراحل ثبت درخواست قسطا کارت را می توانید در وب سایت قسطا مشاهده کنید. پس از ثبت درخواست دریافت قسطا کارت، بررسی های لازم و اعتبارسنجی مشتری انجام می شود و قسطا کارت برای شما صادر خواهد شد.

 

 

ارسال نظر: