کدخبر: 1485

همسر رویا نونهالی کیست؟ +بیوگرافی بازیگر پر رمز و راز

رویا نونهالی یکی از داوران مسابقه عصر جدید به همراه همسر خود رامین حیدری فاروقی در برنامه هشتگ عصر جدید شرکت کرد.

در این برنامه حیدری فاروقی، مدرس و محقق و مستندساز بر صندلی همیشگی همسرش رویا نونهالی پشت میز داوران مسابقه نشست و به همراه وی به گفتگو درباره ی برنامه عصر جدید پرداخت. حیدری فاروقی که خود برنامه ساز است، در پاسخ به سؤال ایمان قیاسی درباره کیفیت برنامه ی عصر جدید، این برنامه را موفق عنوان کرد و گفت عصر جدید فصل به فصل بهتر شده است.

رویا نونهالی

همسر رویا نونهالی رامین حیدری فاروقی

رامین حیدری فاروقی در بخشی از این گفتگو از ادبیات همسرش رویا نونهالی که همیشه به دلیل ثقیل بودن مورد بحث بوده دفاع کرد و گفت او سعی می کند آهنگین صحبت کند. حیدری همچنین گفت همسرش طنزی عالی و مهربانی بی کرانی دارد و بنیان خانواده ی آن ها است.

رامین حیدری فاروقی کیست

رامین حیدری فاروقی متولد ۱۳۴۵ در تهران است و کارشناسی کارگردانی سینما، کارشناسی ارشد پژوهش هنر و دکتری فلسفه هنر دارد.

حیدری فاروقی از اعضای بنیاد سینمایی فارابی و انجمن عالی هنرها و فنون سینمایی ایران و رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی تهیه کنندگان مستند است.

وی سابقه ی تدریس در دانشگاه از جمله دانشگاه هنر را دارد و با نشریات مختلف فرهنگی هنری به عنوان نویسنده همکاری داشته است. رامین حیدری فاروقی نویسنده و پژوهشگر حوزه ی مدیریت هنری و توسعه ی فرهنگی نیز هست.

وی در زمینه ی ساخت کلیپ و آگهی های تبلیغاتی هم فعالیت داشته است. حیدری فاروقی سابقه ی حضور در چندین برنامه ی فرهنگی هنری تلویزیون به عنوان کارشناس و مجری، از جمله برنامه های سینما چهار و مستند چهار را دارد و مجری مراسم های فرهنگی مختلفی همچون جشنواره بین المللی فیلم مستند بوده است.

رویا نونهالی

حیدری فاروقی در سال ۹۷ عضو هیأت انتخاب فیلم براى معرفى به اسکار بود.

او داور جشنواره های مستند متعددی هم از جمله جشنواره های فیلم فجر و فیلم مستند بوده است.

مستندهای «رودى تا بهشت»، «در شبهه قاره ى هند»، «اینجا آفریقاست»، «شرق ، دیوار ، آفتاب»، «ایران» و «خشت بهشت» از ساخته های او هستند.

در مستند «اینجا آفریقاست» همسر وی رویا نونهالی نیز به عنوان راوی حضور داشت.

کار ساخت مستند تلویزیونی «ایران» ده سال از ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۷به طول انجامید.

حیدری فاروقی در سال ۹۰ نشان بهترین کارگردانی مجموعه ی مستند تلویزیونی را از نخستین جشنواره ی تلویزیونی سیما برای مستند «شرق، دیوار، آفتاب» دریافت کرد.

رامین حیدری فاروقی و همسرش رویا نونهالی دختری به نام خاتون دارند.

رویا نونهالی

ارسال نظر: