کدخبر: 269

علت اصلی مرگ انصاریان و میناوند از زبان دوستشان +فیلم دیده نشده

بهنام ابوالقاسم‌پور دوست دو ستاره درگذشته فوتبال ایران صحبت های جالبی در مورد میناوند و انصاریان کرد

علی انصاریان فوتبالیست معروف ایران است . علی انصاریان به تازگی دارفانی را وداع گفت و تمام ایرانی ها را عزادار کرد. علی انصاریان بر اثر کرونا در گذشت و ابهاماتی درباره نوع ویروس مبتلا شده او وجود دارد. علی انصاریان مجرد بود و تا به حال ازدواج نکرده بود. اخبار مربوط به علی انصاریان را با ما دنبال کنید.

قرار بر این بود که این برنامه در فرصت های آینده پخش شود که البته با درخواست خانواده مرحوم علی انصاریان امشب ۲۳ بهمن ساعت ۲۱ از نماوا با اجرای شهاب حسینی پخش خواهد شد.

این کار ادای دینی به مرحوم علی انصاریان است که همیشه خنده و لحظات خوش را برای مردم کشورش ساخته بود.

علی انصاریان بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه های استقلال و پرسپولیس پس از ابتلا به کرونا پس از چند روز مبارزه با این بیماری، چند روز پیش در بیمارستان فرهیختگان جان باخت.

میناوند و انصاریان از دوستان صمیمی بودند و در برنامه‌ای اینترنتی برای دربی تهران مبتلا به این ویروس کشنده شدند و در فاصله چند روز هر دو به دلیل ابتلا به کرونا و درگیری شدید ریه جان خود را از دست دادند.


کلیک کنید:قیمت پراید صعودی شد / علت گرانی دوباره پراید چیست؟+ جدول قیمت


پیکر علی انصاریان پنجشنبه 99/11/16 در قطعه 222 بهشت زهرا کنار قبر پدرش آرام گرفت.

گفته میشود مادر علی انصاریان در مراسم خاک سپاری بیهوش و راهی بیمارستان شده.

علی انصاریان

عکس از سنگ قبر علی انصاریان:

علی انصاریان

یک روز قبل از فوت علی انصاریان

دکتر هاشمیان آخرین وضعیت علی انصاریان را شرح داد.هاشمیان، پزشک معالج علی انصاریان پیشکسوت فوتبال صبح امروز اعلام کرد وضعیت جسمانی علی انصاریان از دو شب قبل وخیم تر شده است.  

وضعیت جسمانی علی انصاریان و پیشرفت بیماری این پیشکسوت فوتبال کشورمان همچنان وخیم، ناپایدار و نگران کننده است. همانند روز‌های قبل در حال دارو درمانی و استفاده از درمان‌های کلاسیک ریوی برای درمان این پیشکسوت فوتبال هستیم. علی انصاریان دچار زجر تنفسی شده و در حال‌ای آر دی اس هستیم.  

در حال استفاده از تهویه غیر تهاجمی برای بهبود وضعیت علی انصاریان هستیم وامیدواریم.  


کلیک کنید:قیمت دلار بالا کشید/ دوباره همه چیز گران می شود!+ جدول قیمت


 

 ۱۰۰ درصد ریه‌های انصاریان درگیر ویروس شده است. سطح اکسیژن خون انصاریان مدام در حال تغییر است و در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان فرهیختگان بستری است.

علی انصاریان (زادهٔ ۱۴ تیر ۱۳۵۶ در تهران) بازیکن بازنشسته فوتبال، بازیگر و مجری ایرانی است.

علی انصاریان فوتبال خود را به صورت حرفه‌ایی در سال ۱۳۷۵ از تیم فوتبال فجرسپاسی شروع‌کرد و بعد از آن در سال ۱۳۷۷به تیم پرسپولیس رفت. در سال۱۳۸۵ در اقدامی پرحاشیه برای فوتبال دوستان از تیم پرسپولیس تهران به تیم استقلال تهران رفت که البته یک فصل بیشتر دراین تیم‌بازی نکرد. وی سابقه بازی در تیم‌های دیگر چون باشگاه فوتبال شهرداری تبریز، سایپا، استقلال اهواز، شاهین بوشهر، استیل‌آذین وگسترش فولاد را نیز داراست. علی انصاریان در سال ۱۳۹۰ و در سن ۳۴ سالگی در تیم شاهین بوشهر از دنیای حرفه‌ای فوتبال در قامت بازیکن خداحافظی کرد.

67djnuf

علی انصاریان بازیکن پیشکسوت فوتبال کشورمان از روز 2 بهمن به علت شدت درگیری با بیماری کرونا در بیمارستان بستری شد.

اولین روزهای علی انصاریان کرونا

اولین خبر ها از کرونای علی انصاریان مثبت و رضایت بخش بود و محمدرضا هاشمیان پزشک معالج علی انصاریان در گفت‌وگو با برنامه «طبیب» با اشاره به آخرین وضعیت جسمانی علی انصاریان، اظهار کرد: امروز تغییرات مثبتی در ریه انصاریان داشتیم، اما بیمار همچنان با استفاده از ماسک و با روش غیرتهاجمی نفس می‌کشد.

هاشمیان گفت: برای انصاریان از روش‌های غیرتهاجمی استفاده کردیم که در برخی موارد استفاده از این روش‌ها هم برای ریه‌هایی که بسیار آزرده است می‌تواند خطراتی داشته باشد.


کلیک کنید:خبر های جدید درباه سهام عدالت +جزئیات مهم


او با تأکید بر اینکه همچنان مقداری هنوز در ریه بیمار در حال گردش است، بیان کرد: در مدت بستری انصاریان در بیمارستان شواهدی را که می‌دیدیم زیر نظر گرفتیم. با چهار تن از متخصصان معتبر کشور در تماس هستیم و از چهار تن از جراحان و تعدادی از فوق تخصص‌های آی سی یو برای روند درمان بیمار به صورت حضوری کمک گرفتیم. سی تی اسکنی که ساعاتی پیش گرفته شد نشان می‌دهد ریه سمت راست بهتر شده و ریه سمت چپ نیز رو به سمت بهبودی است، اما هنوز آن مقدار هوایی که در ریه بود وجود دارد و از آن ناحیه احساس خطر می‌کنیم.

61842033

این پزشک متخصص در ادامه اضافه کرد: تنفس بیمار همچنان با روش غیرتهاجمی و با ماسک جلو می‌رود. در حال حاضر انصاریان هوشیار بوده و می‌تواند غذا میل کند. مراحل درمانی بر اساس شیوه نامه‌های درمانی کشور و بسیار محکم جلو می‌رود، اما وقتی رضایتمندی را داریم که دیگر شواهدی از درگیری‌های ریوی نداشته باشیم.هاشمیان تصریح کرد: در هر صورت مشورت‌ها به صورت مرتب انجام شده و کمیسیون پزشکی فوق تخصصی را برای ریه بیمار به صورت مرتب برگزار می‌کنیم. اما هنوز پی سی آر او مثبت بوده و ویروس در بدن‌ در حال انتقال است، به همین دلیل دیدار‌ها و ملاقات‌ها با مراعات دستورالعمل‌ها برقرار می‌شود. 

علی انصاریان یک ورزشکار قوی است

دکتر هاشمیان: اگر علی انصاریان یک ورزشکار قوی نبود، نمی‌توانست شرایط تنفسی فعلی را تحمل کند و امیدوارم این تحمل ادامه داشته باشد.او یک ورزشکار قوی است.

علی انصاریان نمیداند میناوند درگذشته

پس از فوت مهرداد میناوند در بیمارستان به علی انصاریان گفته شد مهرداد میناوند از بیمارستان مرخص شده و حالش خوب است.

بهنام ابوالقاسمی پور درگفتگویی تلوزیونی اعلام کرد که خبر فوت مهرداد میناوند به علی انصاریان داه نشده. تمام تلاش کادر درمان و نزدیکان و دوستان علی انصاریانان این است که او از فوت مهرداد میناوند با خبر نشود.

بهنام ابوالقاسمی همچنین گفت: من الان باید دنبال مراسم عروسی پسر مهرداد میناوند بودم ولی متأسفانه اتفاق دیگری افتاد. من و علی کریمی نمی‌دانستیم خبر فوت مهرداد را چطور به خانواده‌اش بگوییم. هنوز هم فکر نمی‌کنم مهرداد فوت کرده و امروز دیدیم که گل پرسپولیس در دقیقه 25 زده شد.

درخواست دعا از مردم برای انصاریان

یکی از دوستان علی انصاریان، بازیکن سابق فوتبال ایران که هم‌زمان با ارسال این خبر در بیمارستان حضور داشت، با اعلام آخرین وضعیت این بازیکن در بیمارستان، از عموم مردم ایران درخواست کرد برای شفا و بهبود حال او دعا کنند. 

به کما رفتن علی انصاریان

حامد اژدری داماد خانواده علی انصاریان صبح سه شنبه در خصوص آخرین وضعیت این پیشکسوت فوتبال گفت: تا دیروز همه چیز عادی بود و میزان اکسیژن خون قابل قبول بود. اما از بعد از ظهر دیروز شرایط تغییر کرد و از اواخر شب تیم پزشکی اقدام جدید انجام داد که آن هم جواب نداد ایشان از اواخر شب به کما رفتند و سطح اکسیژن خون نیز تا حد زیادی افت کرد. طبق گفته پزشکان امیدمان برای بازگشت علی خیلی کم است.

وی افزود: همانطور که تقدیر هست، معجزه هم هست و از مردم خواهش و تمنا می‌کنم که برای علی دعا کنند تا معجزه‌ای صورت گیرد و علی عزیز به این جامعه مغموم و مادرش بازگردد.

1611240554_B8tW7

اژدری گفت: به خاطر افت شدید اکسیژن خون، علی به کما رفت. در حال حاضر اکسیژن خون علی روی ۳۰ درصد است و ضربان قلبش خیلی بالاست و دکترها می‌گویند با این وضعیت شاید بیشتر از دو یا سه ساعت دیگر دوام نیاورد.

داماد خانواده انصاریان گفت: از همه مردم، از آبی و قرمز، پیر و جوان و از همه خواهش می‌کنم برای بازگشت علی به جامعه دعا کنند.

گفتند علی 2 ساعت بیشتر زنده نمی ماند

حامد اژدری، داماد خانواده انصاریان گفت که سطح اکسیژن خون او به شدت کاهش یافته و فقط معجزه است که می‌تواند او را به آغوش مادرش بازگرداند.

درباره آخرین وضعیت علی انصاریان که گفته می‌شود به وخامت انجامیده است، گفت: از بعد از ظهر دیروز، یک مقدار اکسیژن او بالا و پایین شد و تیم پزشکی از شب گذشته تصمیم گرفت روش دیگری را انجام بدهد که جواب نگرفت و متأسفانه علی انصاریان به کما رفت.

وی افزود: سطح اکسیژن او خیلی خیلی پایین است و ضربان قلب او بالاست. امیدمان خیلی کم است و در شرایطی نیستم که بیشتر توضیح بدهم و فقط از مردم می‌خواهم دعا کنند. همانطور که تقدیر هست، معجزه هم وجود دارد. تمنا می‌کنم مردم دعا کنند برای علی عزیز و علی را به جامعه‌ای که مغموم است و غم مهرداد را دارد، علی را به جامعه و مادر او بازگرداند.

اژدری اظهارکرد: متأسفانه به دلیل پایین آمدن اکسیژن مجبور شدند "اینتوبه" کنند که این اقدام هم شرایط خودش را دارد. بعد از اینتوبه اکسژن حداقل باید روی ۹۰ باشد، اما اکنون اکسیژن او روی ۳۰ درصد است. ضربان قلب هم بالاست و پزشکان می‌گویند با این ضربان قلب او دو ساعت بیشتر دوام نمی‌آورد. صدای من لرزان است و نمی‌خواهم انرژی منفی بدهم، فقط از تمام مردم، آبی و قرمز می‌خواهم که انصاریان را به آغوش مادرش بازگرداند.

1901209_768

حضور چهره ها در بیمارستان

پس از پخش شدن و دست به دست شدن حال وخیم علی انصاریان برخی پیشکسوتان فوتبالی و بازیگران سینما با حضور در بیمارستان پیگیر وضعیت علی انصاریان شدند.

درحالی که از شب قبل  وضعیت علی انصاریان از دیشب وخیم‌تر شده است، صبح امروز علی کریمی، احمدرضا عابدزاده، نیما نکیسا، جواد کاظمیان، بهنام ابوالقاسم‌پور، ناصر محمدخانی، ابراهیم شکوری، عادل کلاه‌کج، مهدی امیرآبادی، بهزاد غلامپور و جعفر سمیعی از اهالی فوتبال در بیمارستان حاضر شدند تا پیگیر وضعیت بازیکن سابق فوتبال ایران بشوند.

از طرف دیگر نسرین مقانلو هم در بیمارستان حضور دارد.

01568406

در شرایطی که طی ساعات اخیر اخبار خوشایندی از بیمارستان فرهیختگان در خصوص وضعیت علی انصاریان خارج نشده، دوستان و چهره‌های شاخص ورزش و هنر با حضور در بیمارستان در انتظار یک معجزه بزرگ هستند.

مادر علی انصاریان که صبح امروز در اتاق دیگری از بیمارستان بستری بود، پس از گذشت ساعتی از ترک کردن بیمارستان فرهیختگان، وارد بیمارستان شد؛ گریه و ناله های او همه حاضران را تحت تاثیر قرار داده است.

علی پروین، اسطوره و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس نیز  با حضور د‌ر بیمارستان پیگیر وضعیت شاگرد سابق خود شد.

01568447

بهنام ابوالقاسم پور پس از عیادت از علی انصاریان به حاضران که اغلب چهره های هنری و ورزشی بودند گفت که انصاریان اوضاع وخیمی دارد و حضور مردم کمکی به او نمی‌کند و بهتر است که بیمارستان را ترک کنند.

تیم پزشکی جدیدی در راه بیمارستان فرهیختگان هستند تا به وضعیت علی انصاریان رسیدگی کنند.

با اصرار مسولین بیمارستان فرهیختگان مردم از محوطه این بیمارستان به بیرون هدایت شدند

بیتا سحرخیز، نسرین مقانلو، میرطاهر مظلومی و... از جمله بازیگرانی هستند که خود را به بیمارستان فرهیختگان رسانده اند.

جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری مدیرعامل و معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در بیمارستان حضور دارند. آن ها برای دقایقی با علی کریمی و نیما نکیسا گفتگو کردند.

01568426

علی کریمی و‌ بهنام ابوالقاسم پور لحظاتی پیش با هماهنگی با مدیریت بیمارستان و پزشک راهی بخش بستری علی انصاریان شدند تا از نزدیک جویای حال و شرایط وی شوند.

احمدرضا عابدزاده اسطوره فوتبال ایران یکی از افراد حاضر در بیمارستان بود که جویای حال وی شد. با این حال در اتفاقی تاسف برانگیز برخی از حاضران در‌ بیمارستان از وی تقاضای عکس یادگاری داشتند که با ناراحتی عابدزاده نیز همراه شد و وی خواست که در این شرایط رفتار اجتماعی مناسب انجام شود.

دکتر هاشمیان با اعلام این موضوع که شب گذشته به طور کامل ریه انصاریان را شستشو داده‌اند، از وخامت دوباره ریه او از شب گذشته خبر داد.

نیما نکیسا دروازه بان اسبق پرسپولیس و تیم ملی نیز لحظاتی پیش وارد محوطه بیمارستان شد و از نزدیکان انصاریان جویای احوال وی شد.

علی کریمی، بهنام ابوالقاسم پور، بهزاد غلامپور، مهدی امیرآبادی، ناصر محمد خانی و چند چهره سینمایی از جمله افرادی هستند که با حضور در بیمارستان پیگیر وضعیت علی انصاریان هستند.

شایعه درگذشت انصاریان

1013695_759

از ساعاتی قبل و بعد از وخیم شدن حال علی انصاریان شایعه درگذشتش منتشر شد محمدرضا هاشمیان پزشک معالج  او ضمن تکذیب این شایعه گفت: من الان بالای سر علی انصاریان هستم. او در قید حیات است و تقاضا دارم رسانه ها و افراد در شبکه های اجتماعی حاشیه سازی نکنند.

برای انصاریان دعا کنید

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در پی ابتلا به کرونا همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است.

یکی از دوستان علی انصاریان، بازیکن سابق فوتبال ایران که هم‌زمان با ارسال این خبر در بیمارستان حضور داشت، با اعلام آخرین وضعیت این بازیکن در بیمارستان، از عموم مردم ایران درخواست کرد برای شفا و بهبود حال او دعا کنند. انصاریان از هفته گذشته و پس از ابتلا به کرونا در بخش آی سی یو بیمارستان بستری است.

ابراز هم دردی افراد مشهور

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در همین خصوص با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: خدایا قسمت میدیم به دل شکسته مادرش علی رو بهمون برگردون

ta0CkFBVxWEH

بسیاری از هنرمندان و ورزشکاران دیگر نیز نسبت به آخرین خبر ها از وضعیت علی انصاریان واکنش نشان دادند.

علی دایی در صفحه اینستاگرامش این استوری را به اشتراک گذاشت:

252f917f-bbf2-4d6b-82f1-39dd05f2a27e

همچنین پوریا پور سرخ هم این عکس از علی انصاریان را با مخاطبانش به اشتراک گذاشت:

892cbe16-fe78-4092-bec2-9ba2979356b8

 

ارسال نظر: