کدخبر: 633

تیپ لاکچری شوهر سابق آزاده نامداری حاشیه ساز شد

وقتی پدر آزاده نامداری از همه برای دخترش حلالیت خواست ژیلا صادقی گفت بعید می دانم او را حلال کنم.​

ژیلا صادقی چه مشکلی با آزاده نامداری داشت؟

آزاده نامداری  متولد(۹ آذر ۱۳۶۳ – ۶ فروردین ۱۴۰۰) مجری و تهیه‌کنندهٔ تلویزیون ایرانی بود. سجاد عبادی علت مرگ آزاده نامداری  را بیان کرد. مرگ آزاده نامداری دارای ابهامات زیادی است.آزاده نامداری کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس (کرمانشاه) آغاز کرد و سپس با کمک اقبال واحدی به تهران آمد و در برنامه «خط مستقیم» شبکه تهران به تهیه کنندگی سعید غفاری و رضا داستانی به اجرا در تلویزیون ادامه داد.آخرین خبرهای مرتبط با آزاده نامداری را در سایت خوندنی آنلاین مشاهده می کنید.

آزاده نامداری

پس از مراسم خاکسپاری آزاده نامداری پدرش گفت دختر مرا حلال کنید ، اما بعد از این صحبت ها، ژیلا صادقی مجری صداوسیما در پیج اینستاگرامش استوری منتشر شد و اینطور نوشت: راستش قول نمی دم به شرط اینکه ۵ سال زندگیم رو بهم برگردونید و شب های که در سکوت سپری شد …

اما این پست بعد از ساعاتی با یک استوری دیگر در صفحه اینستاگرام اصلاح و ویرایش شد و نوشت: بخواب آزاده جان ولی من هنوز بیدارم مثل همون شب ها که با من درددل می کردی بخواب من باز هستم از خدا خواستم روزهای سختی که بر من گذشت فراموش می شود مثل همیشه به تو حق خواهم داد و قطعاً پیگیریم و اجازه نمیدم زندگیمان ملقب به یک عده ای سودجو قرار بگیرد بخواب ولی من بیدارم.

آزاده نامداری

این مجری درباره فوت آزاده نامداری گفت: اول از همه بگم که واقعا از نظر روحی حال خوبی ندارم و این چند روز از فوت آزاده جان بسیار ناراحت هستم در حدی که اشکم بند نمیاد و فقط میتونم ابراز پشیمانی کنم بابت اشتباهی که داشتم و دل آزاده نامداری رو شکستم …از خدا میخوام منو ببخشه.

ژیلا صادقی سال ها قبل در بخشی از یادداشت خود درباره دعوای زن و شوهری نامداری و فرزاد حسنی در سال ۹۴ نوشته بود: هرچند که پدیده افشای اطلاعات مربوط به اهالی رسانه و هنر در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، پدیده جدیدی نیست، اما به نظر می‌رسد که در روزهای اخیر، این موضوع ابعادی متفاوت یافته است. تاکنون در این مورد گفته یا وانمود می‌شد که این اطلاعات یا تصاویر عمدتا بدون رضایت صاحبان آنها و توسط عناصر بی‌اخلاق و بدخواه نشر می‌یابد در حالی که در این چند روز شاهد انتشار اطلاعات و تصاویری از زندگی برخی از اصحاب رسانه، توسط خود آنان بودیم که پدیده‌ای عجیب و بدیع می‌نماید!

ژیلا صادقی چه مشکلی با آزاده نامداری داشت؟

آزاده نامداری

گفتنی است که ژیلا صادقی مجری تلویزیون فروردین ۹۹ در برنامه دورهمی مهران مدیری، در قسمت هایی از صحبت هایش به ماجرای عکس های بی حجاب آزاده نامداری در سوییس کنایه زد و گفت مجریان یادی آمدند و رفتند و نموندن ، انهایی که مو افشون کردن و ….

ارسال نظر: