کدخبر: 970

سیامک انصاری| تصاویر و بیوگرافی سیامک انصاری و همسرش

درباره ازدواج و جدایی آقای بازیگر شغل های وی به جز بازیگری و فعالیت های حرفه ای می خوانید.

ماجرای ازدواج و جدایی سیامک انصاری را می خوانید. سیامک انصاری،کارگردان و بازیگر محبوب طنز کشورمان در طول سال های فعالیت بازیگری اش فیلم ها و سریال های خوبی را بازی کرده است.سیامک انصاری به تازگی از وی و سیدجواد رضویان دوست نزدیکش سریال صفر بیست و یک که ابتدا به نام نیوجرسی بوده از شبکه سه سیما پخش شده است. سیامک انصاری متولد ۱۲ مرداد ۱۳۴۷در تهران، بازیگر و کارگردان ایرانی است. سیامک انصاری مدرک کارشناسی نمایش و تلویزیون از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی دارد.

در ادامه این مطلب درباره ازدواج و جدایی آقای بازیگر شغل های وی به جز بازیگری و فعالیت های حرفه ای می خوانید. در ادامه جزئیات بیشتر درباره زندگی سیامک انصاری را در پرشین وی مشاهده کنید.

زندگی سیامک انصاری

سیامک انصاری متولد ۱۲ مرداد ۱۳۴۷در تهران، بازیگر و کارگردان ایرانی است. او مدرک کارشناسی نمایش و تلویزیون از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی دارد.

وی فعالیت در بازیگری را از سال ۷۳ با مجموعه دیدار آغاز نمود ولی با کارهای مهران مدیری توانست به خوبی شناخته شود و تا به حال هر اثری را که مدیری کارگردانی کرده است او در آن حضور داشته است و به نوعی می توان گفت پای ثابت کارهای مهران مدیری است.

او در سال ۱۳۹۶ با حضور در اولین فیلم سینمایی مهران مدیری به نام ساعت ۵ عصر در نقش اصلی آن حضور یافت. فیلمی که رکوردهای زیادی در تاریخ سینما زد.

سیامک انصاری می گوید که شغل پدرش در زمینه تولید و صادرات فرش و گلیم است و به همین دلیل در این زمینه نیز فعالیت می کند. او عنوان می کند زمانی که دانش آموز بوده است به پدرش در این زمینه کمک می کرده است.

وی همچنین در زمینه فروش وسایل قدیمی و عتیقه نیز فعالیت می کند. او و همسرش یک گالری لوازم قدیمی و قیمتی دارند. او می گوید که مشوق راه اندازی گالری فروش عتیقه، همسرش بوده است.

سیامک‌ انصاری

رستوران سیامک انصار

رستوران «های نون» (High Noon) به مدیریت مشترک سیامک انصاری و رضا حداد واقع در باغ موزه هنر ایرانی افتتاح شد. در مراسمی که رستوران سیامک انصاری بازیگر کشورمان که به صورت مشترک با رضا حدادی از کارگردان های مطرح تئاتر ، افتتاح شد بازیگران و چهره های مشهور ایرانی حاضر بودند.

در این افتتاحیه بازیگرانی از جمله نیما رئیسی ، امیر مهدی ژوله با همسر و فرزندش , شیوا خسرومهر , شبنم فرشادجو , شقایق فراهانی , پانته آ بهرام , پوری بنایی , حسن پاکدل و همسرش عاطفه رضوی , احمد مهرانفر , سام نوری , حبیب رضایی , ملیکا شریفی نیا , دنیا مدنی و …حضور داشتند.

آشنایی و ازدواج سیامک انصاری

سیامک انصاری جزو بازیگرانی است که در سنین بالا ازدواج کرده است. او در سال ۹۰ یعنی زمانی که ۴۲ سال سن داشته است با همسرش طناز هادیان ازدواج کرد.

طناز هادیان همسر سیامک انصاری در مورد نحوه آشنایی و ازدواج شان می گوید که از طریق یکی از دوستان خانوادگی با هم آشنا شدند و به واسطه آن چندین بار یکدیگر را ملاقات کرده بودند. طناز هادیان عنوان می کند او نیز مانند سیامک انصاری اصلا برای ازدواج برنامه نداشته است.

سیامک‌ انصاری

جدایی سیامک انصاری از همسرش

سیامک انصاری در سال ۱۳۹۷ بعد از چند سال زندگی مشترک با خانم طناز هادیان که دانش آموخته رشته کامپیوتر بود جدا شد و این زندگی مشترک بدونه هیچ فرزندی به جدایی ختم شد.

کاری که «پاورچین» با سیامک انصاری کرد

«پاورچین» نقطه عطفی در کارنامه سریال سازی مهران مدیری محسوب می‌ شود. هم از آن ‌جهت که یکی از موفق‌ ترین برنامه‌ های نود شبی‌ اوست و هم از آن‌ جهت که تیم بازیگرانش تا سال‌ ها در کارهای مدیری درخشیدند.

سیامک انصاری که ستاره همیشگی کارهای مدیری است، همکاری‌ اش با این کارگردان را از «پاورچین» شروع کرد و از همان جا هم بیش از پیش شناخته شد.

 

انصاری قبل از همکاری با مدیری، سال‌ها در عرصه طنز تلویزیونی فعال بود و گرچه در آثار سینمایی مثل «نسل سوخته» هم حضور داشت، اما با بازی در سریال‌های مدیری توانست خود را به عنوان یک بازیگر طنز مطرح کند و پس از آن هم سعی کرد خود را در عرصه نگه دارد، هر چند که به پای عطاران یا آقاخانی نرسید، اما می‌ توان گفت در سینما و تلویزیون حرفی برای گفتن دارد.

سیامک‌ انصاری

رابطه جنجالی سیامک انصاری با مهران مدیری

سیامک انصاری در یکی دو سال گذشته بعد از یک دهه نقش کلیدی در پروژه‌ های مهران مدیری از کنار او رفته است. جدایی خودخواسته‌ ای که از فصل‌های پایانی «دورهمی» آغاز شد و بعد از پروژه سینمایی «ساعت ۵عصر» رسما اتفاق افتاده است.

سیامک انصاری و مهران مدیری

این بازیگر درباره شایعه دعوایش با مدیری و حضور نداشتن در «دورهمی» گفت: نه دعوایی نداریم ، قرار نبود که فصل تازه «دورهمی» شروع شود و من پروژه ای را پذیرفتم و در اواسط آن سری تازه «دورهمی» کلید خورد. همچنین مهران دیگر خیلی تمایلی به ادامه شکل نمایشی سابق مجموعه نداشت.

او درباره واکنش های متفاوت مردم به همکاری نکردنش با مدیری بیان کرد: خیلی عکس‌ العمل ها عجیب است، زمانیکه من و مهران ۱۶، ۱۷ سال باهم کار می کردیم همه می گفتند چقدر باهم کار می کنند مگر کار نیست؟ حالا که شش ماه است کار مشترکی باهم نکردیم همه فکر می کنند مشکلی پیش آمده و اختلافی وجود دارد و نمی دانیم که چه کار باید بکنیم.

زندگی سیامک انصاری بازیگر سینما و تلویزیون

انصاری که به دلیل بازی در «بمب، یک عاشقانه» پیمان معادی کاندیدای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی و ششمین جشنواره فجر شده بود، درباره نقشی که در این فیلم داشت و حال و هوایش توضیح داد: تجربه خیلی جذابی بود، به خصوص آنکه مدرسه ای که در آن بازی می کردیم و به عنوان ناظم، مدیر و معلم حضور داشتیم مدرسه دوران دانش آموزی من، پیمان معادی و علیرضا عصار بود.

در آن زمان شناخت کلی از یکدیگر داشتیم زیرا که همکلاسی نبودیم اما بعدها که به عرصه هنر وارد شدیم یادمان آمد که زمانی در یک مدرسه درس خواندیم.

این بازیگر درباره اولین سال آغاز فعالیت اش به عنوان بازیگر گفت: سال ۱۳۷۲ با مجموعه ای به کارگردانی استاد صالح اعلا آیتم هایی را به همراه حمید فرخ نژاد برای اولین بار جلوی دوربین رفتیم و پس از آن با «سفر به چزابه» مرحوم ملاقلی پور وارد سینما شدم.

سیامک انصاری و مرحوم عارف لرستانی

او در پاسخ به اینکه چرا کارهای طنز را بیشتر می پذیرد، توضیح داد: من چون احساس می کنم زندگی خیلی جدی نیست، فعالیت در حوزه کمدی را خودم انتخاب کردم و فکر می کردم که روحیه ام بیشتر به فضای کمدی نزدیک است.

انصاری در پایان خاطره ای از مجموعه «قهوه تلخ» را تعریف کرد: هادی کاظمی تیپی که در «قهوه تلخ» تمرین می کرد می گفت یکی از پدربزرگ یکی از دوستانم راه که می رود صدای طوفان می آید و من باورم نمی شد. او تصمیم گرفته بود که این را در نقشش وارد کند و در یک تمرین آنقدر آن صدا را درآورد که من از شدت خنده بلند شدم و به مهران گفتم که نمی توانم بازی کنم.

زندگی سیامک انصاری بازیگر و کارگردان صفر بیست و یک

شبکه سوم سیما که بتازگی پخش سریال تاریخی- مذهبی «نجلا» را به پایان رسانده است، جدیدترین سریال خود را با عنوان فصل اول مجموعه «صفر بیست‌ و‌ یک» به کارگردانی مشترک سید‌جواد رضویان و سیامک انصاری روی آنتن خواهد برد.

سیامک‌ انصاری

سریال صفر بیست و یک

این سریال که به تهیه‌کنندگی مهدی فرجی، تصویربرداری فصل نخست آن به پایان رسیده است، این روز‌ها تیزر‌های تلویزیونی‌ اش از شبکه سوم سیما روی آنتن می‌ رود و مخاطبان سریال‌ های کمدی، بی‌صبرانه منتظرند تا ببینند نخستین دستپخت مشترک جواد رضویان و سیامک انصاری در مسند کارگردان و و بازیگر چه از آب در می‌ آید.

از آنجا که سریال «صفر بیست‌و‌یک» در فصل‌ های بعدی هم ادامه خواهد داشت و از قضا این سریال از فضایی کاملا شاد و طنز برخوردار است، بسیاری انتظار دارند حس و حال طنز‌های ۹۰ شبی شبکه سوم سیما را برای مخاطبان تداعی کند، از سوی دیگر در شرایطی که مدتی است تلویزیون سریال طنز درخور توجهی را به مخاطبانش ارائه نداده است، وجود ۲ چهره قدیمی کمدی- جواد رضویان و سیامک انصاری- توجه‌ها را به این سریال طنز جلب خواهد کرد.

سریال «صفر بیست‌و‌یک» که قرار است از پنجم آبان‌ماه روی آنتن شبکه ۳ سیما برود ابتدا «نیوجرسی» نام داشت. طبق اعلام رسمی این سریال در ۴ فصل ساخته می‌شود که بتازگی هم مراحل تولید فصل اول آن به پایان رسیده است و قرار است از امشب (پنجم آبان‌ ماه) روی آنتن شبکه سوم سیما برود.

درباره تصویربرداری سریال «صفر بیست‌ویک» به کارگردانی مشترک جواد رضویان و سیامک انصاری باید گفت تصویربرداری این سریال از ابتدای تابستان امسال با رعایت تمام پروتکل‌ های بهداشتی آغاز شده بود و بزودی با رعایت شرایط کرونایی کشور، پیش‌ تولید فصل دوم آن آغاز می‌ شود.

سیامک‌ انصاری

سیامک انصاری و جواد رضویان

سیامک انصاری، سیدجواد رضویان، سیاوش طهمورث، امیرحسین رستمی، سروش جمشیدی، رویا میرعلمی، نگار عابدی، آزیتا ترکاشوند، مریم شیرازی، افشین آقایی و پادینا کیانی (ایفاگر نقش کودک) از بازیگران این سریال هستند و مهدی فرجی که همزمان تصویربرداری فصل سوم سریال پرمخاطب «نون‌خ ۳» را به همراه سعید آقاخانی در مناطق غرب کشور پشت سر می‌ گذارد به عنوان تهیه‌ کننده فصل نخست این مجموعه، کار تولید را در شرایط سخت کرونایی پشت سر گذاشته است.

جواد رضویان و سیامک انصاری حدود دو دهه است که باهم در پروژه‌ های مختلف سینمایی و تلویزیونی همچون «در حاشیه» ۱ و۲، «شوخی کردم»، «جایزه بزرگ»، «پاورچین»، «زهرمار» همکاری داشته اند.

تیزر مجموعه تلویزیونی صفر بیست و یک به کارگردانی سیدجواد رضویان و سیامک انصاری و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی رونمایی و منتشر شد.

اولین قسمت مجموعه تلویزیونی صفر بیست و یک ۵ آبان از شبکه سوم سیما پخش می‌ شود و در آستانه پخش اولین قسمت، تیزر سریال رونمایی و منتشر شد.

داستان سریال جواد رضویان و سیامک انصاری حول دو باجناق می‌ گردد که روابط دوستانه‌ای با هم ندارند. این دو مرد که در شهرداری کار می‌کنند، برای زمین زدن همدیگر تلاش می‌ کنند و در راستای همین تلاش‌ ها اتفاقات بامزه و بانمکی را رقم می‌ زنند. شعار اصلی این سریال حول محور ضرب‌المثل مشهور «ژیان ماشین نمی‌ شه، باجناق فامیل نمی‌ شه!» می‌ گردد.

سیامک انصاری در فیلم سینمایی بمب یک عاشقانه

پیمان معادی :وقتی سیامک انصاری را به عنوان مدیر مدرسه انتخاب کردم، اولین سؤالی که وزارت ارشاد و دیگران از ما پرسیدند این بود که بازیگری که می‌ خواهد نقش مدیر را بازی کند کیست! نمی‌ دانم چرا همیشه در مورد بازیگر نقش مدیر حساس بودند! گفتم استدعا می‌کنم از همین ابتدا، این بازی کهنه نخ‌ نما شده را کنار بگذارید که لابد این مدرسه نماد ایران است و مدیر و اداره و… نماد فلان چیز هستند!! اینجا فقط یک مدرسه است که در دوره خاصی قصه فیلم در آن رخ می‌ دهد.پیانونوازی سیامک انصاری با خوانندگی روزبه بمانی

وزبه بمانی در صفحه شخصی‌اش اثری را منتشر کرده که به خوانندگی او و نوازندگی سیامک انصاری اختصاص دارد.

روزبه بمانی که چندسالی است پا به عرصه خوانندگی گذاشته «اسمت که میاد» یکی از جدیدترین آثارش را با همراهی سیامک انصاری بازیگر تلویزیون و سینما منتشر کرده است.

سیامک‌ انصاری

زندگی سیامک انصاری و گفتگویی متفاوت با وی

انصاری در ابتدای گفت‌و‌گو می‌ گوید هرگز فیلم‌ هایی که بازی کرده را نمی‌بیند و دلیل خود را چنین توضیح می‌دهد: «وقتی بازی‌ام در یک فیلم تمام می‌شود، فیلم هم برایم تمام می‌ شود. همان تجربه سر صحنه برایم کافی است.» به گفته او سر کارهای مدیری هم همه می‌ روند بازبینی پلان‌ ها و سکانس‌ ها را می‌بینند اما او این کار را هم انجام نمی دهد: «من احساس می‌کنم آن چیزی که توی ذهن خودم درست کرده ام با آن چیزی که می بینم ممکن است متفاوت باشد.

سریال در حاشیه

یعنی نیاز به تصحیح داشته باشد و معادلاتم را به هم می‌ ریزد. من چیزی را در ذهنم می سازم، یک شخصیت را طراحی می‌ کنم و طبق آن جلو می‌ روم. کم و زیاد، حس و حال و حرکات را کارگردان می‌گوید و کنترلم می‌کند اما معمولا آن چیزی که خودم می‌ سازم درست از آب درآمده. اما تصویرم ممکن است متفاوت باشد با آن چیزی که ساخته ام.»

او که به قول خودش حتی اگر در فیلم اصغر فرهادی هم بازی فیلم را نمی‌ بیند می‌ گوید در زمینه سریال ها هم همین رویه را پیش گرفته ولی به تازگی پس از چند سال دیدن «شب‌ های برره» را آغاز کرده است.

انصاری که در سینما بازیگر کم کاری است می‌ گوید خیلی دوست داشته فعالیت بیشتری در این حوزه داشته باشد اما کارهای تلویزیونی‌اش آنقدر طولانی و فشرده بوده که عملا فرصتی برای حضور در سینما پیدا نکرده است.

زندگی سیامک انصاری

او تجربه بازی در فیلم «نسل سوخته» به کارگردانی زنده یاد رسول ملاقلی پور را در کارنامه کاری‌ اش دارد، جایی که علاوه بر بازیگری دستیار کارگردان هم بوده است، اما او که بیشتر به عنوان بازیگر طنز مطرح است چطور مورد توجه رسول ملاقلی پور قرار گرفت: «من یک نقش خیلی کوتاه در فیلم «سفر به چزابه» بازی کرده بودم که آن هم به پیشنهاد و توصیه بابک برزویه بود.

او من را صدا زد و برای آن فیلم انتخاب شدم. بعد به من گفتند که بیا نقش طولانی‌ تر را در سریال «سفر به چزابه» بازی کنی. من و چند نفر دیگر همان جا، سر صحنه، انتخاب شدیم.» انصاری که در آن زمان دانشجو بوده پس از آن کار در «ماه مهربان» بهروز بقایی و «روزگار جوانی» و «هتل» بازی می‌ کند و به این ترتیب بازیگری‌ اش روی غلتک می‌ افتد.

سیامک‌ انصاری

سریال های مهران مدیری

انصاری در سال های گذشته یکی از پرکارترین بازیگران تلویزیون بوده و عمده این پر کاری هم برمی‌ گردد به همکاری هایش با مهران مدیری، او در جواب به این سوال که آیا از کار تلویزیونی خسته شده یا نه می‌گوید: «چرا دیگر. الان خیلی خسته شده ام، همه مان شده ایم، همه آن‌ هایی که در این ۱۵ سال با هم کار کرده ایم.

زندگی سیامک انصاری بازیگر شب های برره

ما حدود ۱۳۰ قسمت «پاورچین»، ۱۴۵ قسمت «نقطه‌چین»،‌ ۹۱ قسمت «شب‌ های برره»، ۱۵ قسمت «جایزه بزرگ»، ۴۵ قسمت «باغ مظفر» و ۱۴ قسمت «گنج مظفر» را کارکردیم. دو سال بعد «مرد هزار چهره» و «مرد دو هزار چهره» را کار کردیم و بعدش هم سه سال و نیم «قهوه تلخ» را ساختیم. این وسط هم کلی کار متفرقه کردیم که منتشر نشد و دپو شد.»

البته این همه بای کردن در کارهای مدیری برخی جاها هم به ضرر انصاری تمام شده که خودش در این زمینه مثال می‌آورد: «زمان شروع «قهوه تلخ» یکی از نقش‌ های خوب سریال «وضعیت سفید» به من پیشنهاد شد و من آن را از دست دادم.

نقشی هم بود که دوستش داشتم، اگر در شرایط طبیعی این دو نقش را به یک بازیگر پیشنهاد بدهند او سریال نعمت الله را انتخاب می‌ کند. اما ما برای «قهوه تلخ» زحمت کشیده بودیم و من خودم یک جورایی مجری طرح هم بودم.

زندگی سیامک انصاری بازیگر ایرانی

سریال را با یک امیدی شروع کرده بودیم و نمی‌ شد رهایش کنم. چی کار باید می‌ کردم؟ برای فیلم های سینمایی هم همین طور، مثلا قرار بود در «آرایش غلیظ» بازی کنم، نشد. وقتی شما دور باشید خود به خود پیشنهادها هم کم می‌ شوند.»

او ترجیح می دهد چندان درباره حواشی «قهوه تلخ» صحبت نکند با این حال می گوید:« در «قهوه تلخ» یک سری خطاها پیش آمد که نمی‌ شود گردن کسی انداخت، مثلا پخش سریال کار تازه ای بود. تا آن زمان هیچ سریالی با تیراژ دو میلیون نسخه در کشور پخش نشده بود.

همین الان هم سریال‌های محبوب تیراژشان حدود ششصد هزارتاست. اما آن زمان «قهوه تلخ» حدود دو میلیون نسخه پخش و خریده می‌ شد. اشتباهات محاسباتی پیش آمد برنامه ریزی ما را به هم زد. الان نمی‌ خواهم خیلی آن را باز کنم اما بدانید اگر آن سریال درست تمام می‌ شد ما دیگر از شبکه نمایش خانگی بیرون نمی‌ آمدیم. تجربه تلخ ما به محصولات بعدی هم ضربه زد.»

انصاری در بخش دیگری از این گفت و گو حضور مسعود کیمیایی را علت اصلی قبول کردن بازی در یک سکانس فیلم «جرم» می داند و از منتقدان سال های اخیر کیمیایی هم گلایه می‌ کند و می‌ گوید: «مگر چند نفر مثل آقای کیمیایی داریم که اینقدر راحت می‌ گوییم این فیلمش فلان بود یا آن فیلمش آن‌ طوری بود.

همه کارگردان ها یک سری فیلم عالی دارند، یک سری فیلم متوسط و یک سری فیلم ضعیف. عادی هم هست. اما ما راحت از روی همه چیز رد می شویم. عادت کرده ایم.»

انصاری می‌گوید دیگر تصمیم گرفته در سینما پر کارتر باشد. او معتقد است همه آن‌ هایی که در این سال ها با گروه مهران مدیری بوده اند نیاز دارند از آن جنس کار فاصله بگیرند درست مثل دوران بازپروی!

البته او می‌گوید اگر همین الان به او پیشنهاد شود در سریالی که پیمان قاسم خانی نوشته و مهران مدیری کارگردانی می‌ کند حضور داشته باشد این پیشنهاد را قبول می کند و حتی چنین پیشنهادی را از پیشنهاد یک فیلم هالیوودی هم جذاب تر می‌ داند.

ارسال نظر: