کدخبر: 10228

هالک ایرانی افشاگری کرد| مصاحبه جنجالی هالک در اینستاگرام

البته اگر خوردن روزی ۷ تا ‍۱۱ وعده غذایی به او وقت کار بیشتر را بدهد.

الک ایرانی ویدئویی جدید از استعداد خود در اینستاگرام منتشر کرد.زندگی خصوصی هالک ایرانی!سجاد غریبی جوانی است با فیزیک بدنی عجیب و غریب که شباهتش با هالک، قهرمان بزرگ کامیک‌های آمریکایی باعث شهرت ناگهانی‌اش در سراسر جهان شده است. هالک ایرانی جوان جنوبی که دارای مدرک کارشناسی بازرگانی است در گفت‌وگویی با همشهری درباره زندگی جدیدش بعد از شهرت حرف می‌زند. هالک ایرانی که تصاویرش در روزنامه‌های خارجی مثل دیلی‌میل، سان و... وی را تبدیل به یک چهره جهانی کرده، کار خود را در یک کار تبلیغاتی آغاز کرده است.

البته اگر خوردن روزی ۷ تا ‍۱۱ وعده غذایی به او وقت کار بیشتر را بدهد.از دیروز تصاویری از هالک ایرانی در فضای مجازی با عنوان های مختلف منتشر شده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است. هالک ایرانی اخیرا یک ویدئوی جدید از فعالیت و و ورزش خود منتشر کرده است.

 

هالک ایرانی در اینستاگرام خود خبر از فعالیت روزانه و ورزشی اش می دهد. او هم چنین برای طرفداران خود نکات ورزشی را گوشزد می کند. او به تازگی یک کلیپ جدید را در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرده است. در ادامه این کلیپ را ببینید.

مصاحبه اختصاصی با هالک ایرانی

هالک

چه ورزش‌هایی را تا به حال انجام داده‌ای؟

پاورلیفتینگ را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دادم ولی از ناحیه پا آسیب دیدم و دکتر گفت یا ورزش را برای همیشه باید کنار بگذاری یا رکوردهایت را خیلی آهسته افزایش بدهی. من هم ورزش را نمی‌توانم کنار بگذارم برای همین فشار تمریناتم را کم کردم ولی زمانی که متوجه شدم مردان آهنین فعلا پخش تلویزیونی ندارد انگیزه‌ام کم شد.

در رشته بوکس هم فعال هستی؟

بله؛ وزنم خیلی زیاد شده بود دکتر تشخیص داد اگر با همین روال پیش برود مشکلات کبد برایم پیش خواهد آمد، برای همین با توجه به علاقه‌ای که به بوکس داشتم این رشته را انتخاب کردم و حالا به صورت آماتور و حرفه‌ای این رشته را دنبال کردم.

کاهش وزن هم داشتی؟

زمانی که شروع کردم 183کیلو بودم که با ورزش 25کیلو از وزنم را کم کردم.

وزنت چقدر است؟

در حال حاضر 155کیلوگرم هستم، قدم هم 184سانتی‌متر است.

 این اندامی که داری تاثیر ورزش است یا ژنتیک بیشتر علت آن بوده است؟

از 15سالگی رشد عضلانی داشتم. 85درصد ژنتیک تاثیرگذار بوده. جالب است بگویم تا به ‌حال از هیچ استروئید و مکملی استفاده نکردم و فقط ورزش و تغذیه صحیح داشتم.

چند وعده در روز غذا می‌خوری؟

اگر در شرایط آماده‌سازی برای مسابقه نباشم 5 تا 7وعده و اگر خود را برای مسابقات آماده کنم 7 تا 11وعده غذا می‌خورم.

ارسال نظر: