کدخبر: 14190

رامبد جوان/ عکس رامبد جوان /بیوگرافی رامبد جوان

رامبد جوان توهم زده | دستیار رئیس مجلس رامبد جوان را با خاک یکسان کرد

در پی پخش فیلم این قسمت از برنامه «خندوانه» در فضای مجازی، رامبد جوان مجری این برنامه در ویدئویی علت را توضیح داد.

رامبد جوان با پاک کردنن اسم وریا غفوری حاشیه ساز شد. رامبد جوان بعد از برنامه توضیحاتی به مردم داد و دستیار رئیس مجلس رامبد جوان را خطا کار معرفی کرد. رامبد جوان در برنامه پرطرفدار خندوانه مجری بود. رامبد جوان بازیگر و کارگردان و مجری معروف ایران است.

رامبد جوان ضایع شد

رامبد جوان

محمدسعید احدیان دستیار سیاسی و رسانه‌ای رییس مجلس: خندوانه را دوست دارم و رامبد را برای صداو سیما مفید می‌دانم، اما رامبد طبق توضیحات خودش، بدون اینکه کسی به او حرفی بزند خطایی را انجام داده است.دستیار سیاسی و رسانه‌ای رییس مجلس شورای اسلامی به حواشی برنامه اخیر خندوانه واکنش نشان داد. به گزارش ایسنا، پنجشنبه هفته گذشته (۲۳ تیرماه) در مسابقه قاتی بازی (اسم فامیل) از برنامه «خندوانه»، نام وریا غفوری کاپیتان سابق استقلال توسط یکی از شرکت کنندگان انتخاب و نوشته شد که در ادامه و در زمان امتیازدهی بنا بر تصمیم سازندگان این نام حذف و جایگزین دیگری برای آن انتخاب شد.

در پی پخش فیلم این قسمت از برنامه «خندوانه» در فضای مجازی، رامبد جوان مجری این برنامه در ویدئویی علت را توضیح داد و گفت: «شامگاه پنجشنبه در برنامه خندوانه اسم وریای عزیز توسط کامران تفتی نوشته شد و همان جا من به شک افتادم که اگر قرار باشد در پخش دچار اشکال شود و مجوز پخش نگیرد، امتیازدهی هایمان هم در مسابقه برهم می‌ریزد و خود مسابقه را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ بنابراین همان جا با مشورت خود شرکت کنندگان و تیم سازنده به این نتیجه رسیدیم که نام وریای عزیز را پاک کنیم و یک نام دیگر بنویسیم که حداقل مسابقه دچار اشکال نشود، وگرنه وریا و همه فوتبالیست‌ها عزیز ما هستند و ما هیچ قصد توهین و بی حرمتی به هیچکس را نداریم. همین جا از خود وریا و طرفدارانش عذر می‌خواهیم.»

شبکه نسیم نیز با انتشار اطلاعیه‌ای این رویکرد را به «سلیقه و نظر تیم تولید برنامه» مربوط دانست و توضیح داد: «در پی رویداد پخش شده در مسابقه "قاتی بازی" در برنامه "خندوانه" شب گذشته، پنجشنبه ۲۳ تیرماه، به اطلاع مخاطبان گرامی و فهیم شبکه نسیم می‌رسانیم که این شبکه هیچ گونه محدودیت و ممنوعیتی در پخش اسامی فرد خاصی نداشته و تصمیم اتخاذ شده، سلیقه و نظر تیم تولید برنامه "خندوانه" بوده و هیچ گونه ارتباطی با سیاست‌های سیما و شبکه نسیم ندارد.»

در واکنش به این موضوع محمدسعید احدیان دستیار سیاسی و رسانه‌ای رییس مجلس شورای اسلامی در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت:

«خندوانه را دوست دارم و رامبد را برای صداو سیما مفید می‌دانم، اما رامبد طبق توضیحات خودش، بدون اینکه کسی به او حرفی بزند خطایی را انجام داده است.‌ او مفصل از وریا عذرخواهی کرد در حالیکه باید اول از صداوسیما عذرخواهی می‌کرد که باعث سوء برداشت و سواستفاده شده است.»او در این توییت از هشتگ «ظلم به نظام» استفاده کرد.

زندگینامه رامبد جوان

​​رامبد جوانرامبد جوان (زادهٔ ۱ دی ۱۳۵۰ در تهران) هنرپیشه، کارگردان و مجری ایرانی است.او افزون بر حضور در فیلم‌های پرشمار سینمایی، پیشینه‌ای طولانی در همکاری با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دارد و از اوایل دههٔ ۱۳۷۰، با این رسانه به همکاری پرداخت.دیدگاه‌های سیاسی‌اش از دیدار با رهبر انقلاب اسلامی و نظراتش در مورد قاسم سلیمانی، تا دعوت مردم ایران به مقاومت در سال ۱۳۹۹، مورد توجه رسانه‌های فارسی‌زبان قرار گرفته‌است.

ازدواج رامبد جوان

رامبد جوان

رامبد جوان در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج می کند. همسرش هم مانند او هنرمند بوده و البته سروصدای ازدواج آنها زیاد به اطرافیان نمی رسد. نکته جالب در مورد ازدواج اول رامبد جوان این است که سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور وقت ایران آنها را پای سفره عقد نشانده و برایشان خطبه را جاری می کند. در هر حال تنها چند سال بعد این ازدواج به بن بست رسیده و این دو از هم جدا می شوند. چند سال بعد و در 36 سالگی دوباره به فکر ازدواج می افتد.

اینبار همسر او سحر دولتشاهی است که ماجرای آشنایی آنها به صحنه تئاتر برمی گردد. این دو در سریال مسافران با یکدیگر هم بازی بودند. داستان آشنایی رامبد و سحر نیز از یک نمایش تئاتر کلید خورد. سحر دولتشاهی عضو گروه تئاتر پسیانی بود و آتیلا پسیانی در این آشنایی نقش پر رنگی داشته است.

سفر جنجالی رامبد جوان

رامبد جوان

پس از انتشار تصاویری از جوان به همراه همسر باردارش، نگار جواهریان، در کانادا، پنداشته شد که وی با هدف زاده شدن فرزندش در خاک کانادا به این سفر رفته‌است؛ چرا که بر پایه قوانین کانادا، هر نوزادی که در خاک این کشور زاده شود، تابعیت کانادایی می‌گیرد. در ابتدا این شائبه مطرح شد که وی صرفاً برای اکران فیلم در این کشور حاضر شده اما پس از چندی این خبر تکذیب شد.

خود جوان در این باره گفت که باهدف اکران فیلم نیامده اما به هر صورت در موازات سفرش به کانادا فیلم را نیز اکران خواهد کرد. جوان در طی همایشی کوچک در کانادا پس از سؤال مجری در مورد تصمیم وی درخصوص برنامه سفرش گفت که مشغول تفریح بوده و صرفاً منتظر است فرزندش بدنیا آید و کار بخصوصی ندارد. این موضوع موجب انتقادات شدید اما متفاوت مردم و چهره‌های سرشناس مختلف شد.

​برخی معتقد بودند که حریم خصوصی افراد نباید خدشه‌دار شود و بسیاری نیز وی را شماتت کردند که چرا برخلاف تِم میهن‌گرایانه برنامه‌هایش فرزند خود را برای گرفتن تابعیت کشوری دیگر در کانادا به دنیا می‌آورد و حاضر نیست در خاک ایران منتظر تولد فرزندش باشد. برخی از کاربران اینستاگرام درخصوص یکی از پست‌های اینستاگرامی رامبد جوان در حمایت از کودکان کار وی را به‌شکلی کنایه‌آمیز بابت تولد فرزندش در خاک کانادا سرزنش کردند.

اکثریت اعتراضات اما متوجه شعارها و جملات رامبد جوان با درون‌مایه وطن‌پرستی و ملی‌گرایانه وی در برنامه‌ها و اجراهای او بود که در تضاد با قصدش از این سفر می‌باشد. رضا رفیع به طعنه در این خصوص گفت که این اقدام جوان مانند خواندن ترانه‌ای میهن‌پرستانه از سوی سالار عقیلی در مورد ایران اما از قلب کاناداست. وی همچنین افزود که حریم خصوصی برای چهره‌های سرشناس این گونه تعریف نمی‌شود

سفر وی به کانادا که رسانه‌ها آن را برای زاده شدن فرزندش در آنجا دانستند نیز حواشی فراوانی در رسانه‌های ایرانی، ایجاد کرد. در دورهٔ پایانی دههٔ ۱۳۹۰، جوان بیشتر با خندوانه شناخته می‌شد. همچنین وی سه بار ازدواج کرده‌است و یک فرزند نیز دارد که در کانادا زاده شده‌است.

ارسال نظر: