کدخبر: 17192

ترانه علیدوستی به دردسر افتاد | شکاست کیهان از ترانه علیدوستی

همین رفتارهای ریاکارانه و متناقض است که باعث شده برخی از شبه‌سلبریتی‌ها به‌جای الگو به ضدالگو تبدیل شوند.

کیهان در مطلبی عصبانیت خود از اقدام ترانه علیدوستی در برداشتن حجابش، را نشان داد. این روزنامه مدعی شد: خانم بازیگری که قبلا در سریالی با بودجه حاصل از اختلاس بازی کرده بود، اخیرا اقدام به انتشار تصویر بی‌حجاب همراه با کاغذی که روی آن شعار- به زعم خودش حمایت از آزادی و زنان- نوشته را منتشر کرده است.

هنوز فراموش نکرده‌ایم «ترانه علیدوستی» وقتی فهمید سریال شهرزاد، حاصل پول‌های اختلاس شده از صندوق ذخیره فرهنگیان است و درواقع تهیه‌کننده سریال، حق و حقوق معلم‌های زحمتکش را خرج این سریال کرده بود، نه‌تنها حاضر به پس دادن دستمزد حاصل از این پول آلوده نشد که سکوت هم پیشه کرد؛ اعتراض که هیچ، حتی حاضر به انتقاد از تهیه‌کننده و سرمایه‌گذاری که مرتکب فساد اقتصادی شدند هم نکرد.

همین رفتارهای ریاکارانه و متناقض است که باعث شده برخی از شبه‌سلبریتی‌ها به‌جای الگو به ضدالگو تبدیل شوند.

خانم بازیگر که سال‌هاست در حال تکرار یک نقش است و مدت‌هاست هیچ بازی درخشان و موفقیت‌آمیزی نداشته، این‌بار ضعیف‌‌ترین بازی خودش را در یک نمایش پیش‌پاافتاده و سطحی ایفا کرد!

نمایش اعتراض‌گونه ترانه- که گویی هنوز 15 سال دارد- تفاوتی با سکوت او در مقابل اختلاس تولیدکنندگان سریال شهرزاد ندارد؛ آن موقع سکوت کرد چون در داخل برای وی منفعت مالی به همراه داشت و این موقع تظاهر به اعتراض می‌کند چون این‌بار در خارج از کشور و جشنواره‌های ضدایرانی برای او منفعت خواهد داشت.

ارسال نظر: