کدخبر: 13670

جیران| عکس جیران| بیوگرافی جیران

حقایق باورنکردنی از زنان ناصرالدین شاه| راز وحشتناک ناصرالدین شاه برملا شد

سریال جیران یکی از پرمخاطب ترین سریال های نمایش خانگی این روزهاست که رازهای زیادی در حرمسرا و میان زنان نهفته شده است.

سریال جیران یکی از جذاب ترین کارهایی است که در این مدت داره از شبکه خانگی پخش میشه و مخاطب رو سرگرم کرده. جیران درباره حرم سرای ناصرالدین شاه می باشد که با بازی بهرام رادان است و سوگلی به نام جیران دارد با بازی پریناز ایزدیار.

اما در این بین بازیگران خانوم بسیار زیادی هستند که در این سریال ایفای نقش می کنند تا همسران شاه رو به نمایش دربیارن.

ناگفته نماند که جیران از دسته کارهایی بود که چند باری رفت تو حاشیه و حسابی سر و صدا کرد و برخی از منتقدین هم اعتقاد دارند که جیران برای پوشاندن ضعف ها و سوتی های خود و همچنین نگه داشتن مخاطب از مواردی مثل صحنه های جنسی و عاطفی استفاده کرده است.

حالا از این ها که بگذریم اگر از دنبال کنندگان جیران باشید متوجه این شده اید که برخی از خانوما یک سمت روسری خود را به عقب داده اند و برخی هم دو طرف روسریشون عقبه!

خب در ادامه دلایل جالب آن را متوجه خواهید شد.

چرا در جیران زنان روسری شان به یک طرف انداخته شده؟!

برخی معتقدند یکی از دلایل اینکه زنان در سریال جیران روسری خود را به یک طرف می انداختند برای نشان دادن گردنبند و جواهراتشان بوده است، ازین رو روسری زنان به یک طرف انداخته شده بود تا طلا و جواهراتشان بهتر دیده شود.

یک نظریه دیگر برای اینکه زنان یک طرف روسری خود را به عقب می انداختند این بود که زنان بیوه با زنان شوهر دار و دختر های مجرد تشخیص داده شوند، ازین رو زنان متاهل یک طرف روسری خود را به عقب می انداختند. و زنان بیوه هر دو طرف روسری خود را به پایین می انداخته و دختران مجرد هر دو پر روسری خود را به عقب می انداختند.

“جیران” جنسی و اروتیک شد!

چند روز پیش روزنامه فرهیختگان در یادداشتی تند از سریال «جیران» حسن فتحی به تندی انتقاد کرد. این روزنامه نوشت: نمایش روابط عاطفی، روابط عاشقانه و حتی روابط اروتیک در دَربار ناصرالدین‌شاه تبدیل به اصلی‌ترین دغدغه فتحی در «جیران» شده است.

در این سریال خبری از منطق روایی نیست و صرفا شاهد تعداد معتنابهی روابط مساله‌دار و خارج از عرف هستیم. اگر به سکانس‌ها و پلان‌هایی که در فضای مجازی هم وایرال شده‌اند، نگاه کنیم متوجه می‌شویم که بیش از دیالوگ‌ها، که نقطه قوت آثار فتحی بودند، این صحنه‌های جنسی و عاطفی هستند.

ارسال نظر: