کدخبر: 2712

دلار سقف‌ شکنی کرد؛ صرافان ارز خارجی را چند خریدند؟

افزایش قیمت دلار در دومین روز شهریور ماه تداوم یافت و تا بدان جا پیش رفت که سد مقاومتی شکست و دلار در صرافی بانکی به وارد کانال ۲۷ هزار تومان شد.

قیمت دلار وارد کانال ۲۷ هزار تومان شد. قیمت دلار در بازار امروز اعلام شد. قیمت دلار در روزهای اخیر بازار نشانه های افزایشی را جدی گرفته است. قیمت دلار تاثیر مستقیم بر بازار طلا و سکه دارد. تحولات مربوط به قیمت دلار را در ادامه این خبر بخوانید.

قیمت دلار

امروز قیمت دلار امروز در کانال ۲۷ هزار تومان پیش رفت  و در پایان معاملات نرخ هر دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی به قیمت۲۷ هزار و ۲۲۹تومان اعلام شد.نرخ خرید دلار از مردم در صرافی‌های بانکی نیز برابر با ۲۶هزار و ۶۹۰ تومان گزارش شد.

بر اساس این گزارش ، قیمت خرید هر یورو نیز در صرافی‌های بانکی ۳۲و ۱۹تومان و بهای خرید آن از مردم نیز برابر با ۳۱ هزار و۳۸۵ تومان گزارش شد.

 افزایش قیمت ارز در بازار آزاد نیز تداوم یافت و نرخ دلار از ۲۷ هزار و ۸۰۰تومان فراتر رفت. بازار ارز این روزها با افزایش پلکانی قیمت روبروست و همین امر سبب شده است سد و کف مقاومتی دلار تغیر کند. کارشناسان سد مقاومتی را ۲۸هزار تومان و کف مقاومتی را ۲۷هزار تومان می‌دانند.

 

ارسال نظر: