کدخبر: 4715

رامبد جوان/ عکس رامبد جوان /بیوگرافی رامبد جوان

رامبد جوان با سوپرایز جدید در راه است!

فصل تازه «خندوانه» روز ۱۷ آبان‌ماه در شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.

رامبد جوان بازیگر و کارگردان و مجری معروف ایران است. رامبد جوان در برنامه پرطرفدار خندوانه مجری بود. رامبد جوان چندبار ازدواج کرده. نگار جواهریان همسر رامبد جوان هست. رامبد جوان از فصل جدید خندوانه خبر داد.

ازدواج رامبد جوان

رامبد جوان

​رامبد جوان در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج می کند. همسرش هم مانند او هنرمند بوده و البته سروصدای ازدواج آنها زیاد به اطرافیان نمی رسد. نکته جالب در مورد ازدواج اول رامبد جوان این است که سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور وقت ایران آنها را پای سفره عقد نشانده و برایشان خطبه را جاری می کند. در هر حال تنها چند سال بعد این ازدواج به بن بست رسیده و این دو از هم جدا می شوند. چند سال بعد و در 36 سالگی دوباره به فکر ازدواج می افتد.

اینبار همسر او سحر دولتشاهی است که ماجرای آشنایی آنها به صحنه تئاتر برمی گردد. این دو در سریال مسافران با یکدیگر هم بازی بودند. داستان آشنایی رامبد و سحر نیز از یک نمایش تئاتر کلید خورد. سحر دولتشاهی عضو گروه تئاتر پسیانی بود و آتیلا پسیانی در این آشنایی نقش پر رنگی داشته است.

زندگینامه رامبد جوان

رامبد جوان

​رامبد جوان (زادهٔ ۱ دی ۱۳۵۰ در تهران) هنرپیشه، کارگردان و مجری ایرانی است.او افزون بر حضور در فیلم‌های پرشمار سینمایی، پیشینه‌ای طولانی در همکاری با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دارد و از اوایل دههٔ ۱۳۷۰، با این رسانه به همکاری پرداخت.دیدگاه‌های سیاسی‌اش از دیدار با رهبر انقلاب اسلامی و نظراتش در مورد قاسم سلیمانی، تا دعوت مردم ایران به مقاومت در سال ۱۳۹۹، مورد توجه رسانه‌های فارسی‌زبان قرار گرفته‌است.

مسابقه‌های بزرگ هندوانه رامبد جوان

رامبد جوان

​خنداننده برتر مسابقه‌ای بود که در سال ۱۳۹۴ از خندوانه پخش شد. این مسابقه با محوریت استندآپ کمدی میان ۱۶ کمدین و به صورت حذفی، با رای مردم برگزار می‌شد.

علی‌رضا خمسه، امین حیایی، سروش صحت، سیدجواد رضویان، مهران غفوریان، رضا شفیعی‌جم، بیژن بنفشه‌خواه، سپند امیرسلیمانی، امیرمهدی ژوله، شقایق دهقان، الیکا عبدالرزاقی، امیر کربلایی‌زاده، سجاد افشاریان، علی‌رضا مسعودی، نادر سلیمانی و هومن حاجی‌عبداللهی ۱۶ کمدینی بودند که در این مسابقه شرکت کردند و در نهایت در آخرین قسمت برنامه به دلیل اتمام فصل دوم و نبودن فرصت برای اجرای فینالیست‌ها و رأی‌گیری که نیاز به ساختن چند قسمت دیگر از خندوانه بود رامبد جوان و عوامل برنامه تصمیم گرفتند که به صورت مشترک مهران غفوریان و امیرمهدی ژوله را به عنوان نفر اول خنداننده برتر معرفی کنند.

خندوانه برنامه‌ای تلویزیونی به تهیه‌کنندگی سیدعلی احمدی و جواد فرحانی و بهمن مرشد است ، کارگردانی و اجرای رامبد جوان است. ایدهٔ اجرای خندوانه یک بار در سال ۱۳۸۳ توسط رامبد جوان به شبکهٔ پنج داده شده بود، ولی به خاطر تأمین نشدن بودجه و مسائلی آن ساخت این برنامه به تعویق افتاد. در فصل دوم، خندوانه هر شب ۱۰۰ تماشاچی را از کسانی که با خندوانه تماس گرفته بودند را به‌صورت رایگان در خود جای می‌داد. برنامه خندوانه در 7 فصل ساخته شد. فصل 8 خنداوانه به زودی پخش خواهد شد.

فصل تازه «خندوانه» روز ۱۷ آبان‌ماه در شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.

پیش تولید سری هشتم این برنامه تلویزیونی پرمخاطب، با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی مربوط به کرونا، به تازگی شروع شده و قرار است این برنامه به‌زودی پخش شود. 

در فصل هشتم «خندوانه» علاوه بر آیتم‌های ثابت و پرطرفدار، آیتم‌های جدیدی طراحی شده تا تماشاگران این برنامه را سرگرم کند. 

«خندوانه» هشتم، از ساعت 23 روز 17 آبان و در چهار شب متوالی در شبکه نسیم میهمان خانه‌های شماست.

این برنامه در ساعت‌های 4 بامداد، 11 صبح و 17 عصر روز بعد، تکرار می‌شود.

«خندوانه» نیز با آمادگی و کسب سلامتی عوامل و دست‌اندرکاران پس از ابتلا به بیماری کرونا، تدارک ویژه، خود را برای حضور مجدد در شبکه نسیم آماده می‌کند و در ابتدای شروع این دوره با یادآوری حضور عزیزانی که میهمان خندوانه بودند و لبخندشان ماندگار شد و دیگر در جمع ما نیستند، از جمله زنده‌یاد فتحعلی اویسی، حمیدرضا صدر، پرویز پورحسینی، حسین عرفانی و ... پخش جدید خود را آغاز می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شبکه نسیم، «دورهمی» و «خندوانه»، همچون گذشته، ساعت ۲۳ پخش خواهند شد.

محتوای برنامه خندوانه رامبد جوان

رامبد جوان

این برنامه از تماشاگرانی تشکیل شده که با تست خنده و از میان افراد متقاضی به برنامه وارد شده‌اند و در طول برنامه لبخند به لب دارند و به آن‌ها «هیئت داورانِ خندوانه» گفته می‌شود. برنامه با مقدمهٔ رامبد جوان شروع می‌شود و پس از آن او و حضار، ترانهٔ شاد برنامه را می‌خوانند. بعد، مهمان برنامه را همراه با تشویق به داخل دعوت می‌کنند. در میان مصاحبه، گفتگویی با دوستان و همکاران وی نشان داده می‌شود. گفتگو با مهمان با شوخی و خنده همراه است. از مهمان برنامه خواسته می‌شود که پنج ثانیه به سمت دوربین لبخند بزند و مردم با فرستادن پیامک، در برنامهٔ پایانیِ هر هفته بهترین لبخند را گزینش می‌کنند. در طی برنامه، نیما شعبان‌نژاد و جناب خان (فصل‌های ۲ و ۳) نقش آفرینی می‌کنند. در فصل ۴ عروسک جناب خان از برنامه خارج شد و ۴ عروسک برادر به برنامه دعوت شدند که پس از حضور ناموفق آن‌ها از این برنامه کنار گذاشته شدند. در فصل ۵ خندوانه که با بازگشت جناب خان نیز همراه بود، برای نخستین بار برنامه در سه شب آخر هفته (روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه) روی آنتن می‌رفت و زمان برنامه مقدار قابل توجهی افزایش یافته بود. این روند در فصل ششم هم ادامه یافت.

از بخش‌های دیگر برنامه می‌توان به استندآپ کمدی، مسابقه، میان‌برنامه (مصاحبه با مردم)، انیمیشن و نماهنگ اشاره کرد. به گفته محمدرضا زائری «برنامه خندوانه یکی از بهترین الگوها در تجربه‌های رسانه ای است».

ارسال نظر: