کدخبر: 6312

مهدی قایدی | اخبار استقلال | اخبار ورزشی

اروپایی ها برای مهدی قایدی سر و دست می شکنند| مهدی قایدی به اسکاتلند می رود؟

از ساعاتی پیش خبری در اکثر خبرگزاری‌ها منتشر شده مبنی بر آنکه بنا بر ادعای سایت msn، باشگاه سلتیک اسکاتلند در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جذب بازیکن سابق استقلال و بازیکن فعلی تیم شباب الاهلی امارات است.

ماجرای علاقه باشگاه سلتیک به جذب مهدی قایدی چیست؟ از ساعاتی پیش خبری در اکثر خبرگزاری‌ها منتشر شده مبنی بر آنکه بنا بر ادعای سایت msn، باشگاه سلتیک اسکاتلند در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جذب بازیکن سابق استقلال و بازیکن فعلی تیم شباب الاهلی امارات است.

این خبر در حالی منتشر شده که مطلب سایت msn تنها نظر شخصی یک نویسنده به نام جرج مک گیبسون است که نوشته شرایط  سلتیک در ماههای اخیر تغییر پیدا کرده و این تیم در 10 بازی آخرش، 8 برد به دست آورده است.

به عقیده نویسنده مطلب، خریدهای تابستانی سلتیک هم توانسته‌اند خودشان را با فضای فوتبال اسکاتلند تطبیق دهند منتهی حالا که به نقل و انتقالات زمستانی نزدیک می‌شویم، دوباره اسامی بازیکنان مختلفی به سلتیک لینک شده که یکی از آنها مهدی قایدی وینگر تیم شباب الاهلی امارات است.

نکته قابل توجه اینکه منبع نویسنده msn برای اشاره به نام قایدی، گزارشی است که هفته گذشته در خبرگزاری تسنیم منتشر شده بود و بر اساس آن استعدادیابهای باشگاه سلتیک، عملکرد قایدی، مهدی عبدی و آرمین سهرابیان را زیر نظر گرفته‌اند.

مصدومیت ژوتا بازیکن سلتیک دلیل دیگری است که مک گیبسون نام مهدی قایدی را به این تیم لینک کرده و به نظر می‌رسد خبر علاقه سلتیک به جذب وینگر الاهلی، فقط یک گمانه‌زنی رسانه‌ای باشد.

ارسال نظر: