کدخبر: 6053

فرهاد مجیدی/استقلال/اخبار ورزشی

فرهاد مجیدی عاشق این بازیکن هست | تصمیم جدید مجیدی لورفت

وریا غفوری مصدوم است و سه هفته زمان می‌برد تا به شرایط بازی برگردد.

فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال امیدوار است که وریا غفوری به زودی به ترکیب تیمش برگردد. مجیدی و غفوری به تازگی در تمرین استقلال با هم دیدار داشته‌اند.

 وریا غفوری مصدوم است و سه هفته زمان می‌برد تا به شرایط بازی برگردد. او از ناحیه همسترینگ پا دچار مصدومیت شده است و تا زمانی که این آسیب‌دیدگی به پایان نرسد، قادر به همراهی استقلال نخواهد بود. پیش از دربی ۹۷ گفته می‌شد که شاید وریا به بازی با رقیب سنتی هم برسد اما حالا مشخص می‌شود که تمام این اخبار کذب است و مصدومیتی که برای آقای کاپیتان به وجود آمده، با یکی دو جلسه فیزیوتراپی برطرف نمی‌شود.

وریا روز گذشته برای ادای توضیحاتی پیرامون مصدومیتش به تمرین استقلال رفت و دقایقی با سرمربی استقلال گفت و گو کرد. در این گفت و گو مجیدی به کاپیتانش گفت که بی‌صبرانه منتظر است مصدومیتش برطرف شود و به تمرین بازگردد. غفوری هم شرحی از آنچه به او در این روزها گذشته به سرمربی استقلال گفت تا مجیدی در جریان وضعیت او قرار بگیرد.

این ملاقات از جهات دیگری هم برای استقلالی‌ها مهم بود. در روزهای اخیر بخصوص از زمانی که وریا مصاحبه مبهمی را با رسانه‌ها انجام داد، شایعاتی پیرامون اختلاف سرمربی استقلال و آقای کاپیتان به گوش می‌رسد. حتی برخی جریان‌ها نیز به این ماجرا دامن زدند اما ملاقات دیروز وریا و فرهاد نشان می‌دهد که میان سرمربی و آقای کاپیتان اختلافی وجود ندارد وگرنه وریا برای ارائه توضیحاتی درباره مصدومیتش به محل تمرین استقلال نمی‌رفت.

این ملاقات می‌تواند پایانی باشد بر تمام حاشیه‌هایی که در روزهای اخیر درباره روابط مجیدی و غفوری ساخته شده است و تا حدی افکار عمومی را با اصل ماجرا آشنا سازد. آنچه در این روزها اهمیت دارد این است که در واقع این شایعات ساختگی نیست. آنچه مهم است اینکه استقلال بتواند به خوبی از روزهایی که یکی از بهترین‌هایش را در اختیار ندارد عبور کند.

مجیدی اثرگذاری وریا در تیمش را به خوبی می‌داند و در تلاش است در روزهایی که آقای کاپیتان را در اختیار ندارد، بازیکنی را به جای او در ترکیب تیمش قرار دهد که توانایی پر کردن جای خالی این بازیکن را داشته باشد. شاید اگر موسوی حفظ می‌شد، کار مجیدی راحت‌تر بود.

ارسال نظر: