کدخبر: 7312

مهدی قایدی | اخبار استقلال | اخبار ورزشی

مهدی قایدی سوگلی امارات شد | سوپرکاپ در دست قایدی

درباره قایدی نظرات خنده‌داری! وجود دارد. اینکه او بازیکن جوان و آینده‌داری است. قبل از هر چیز باید به این نکته اشاره کنیم که او به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای و همچنین خارجی به شباب الاهلی پیوسته و باید به درد تیم بخورد و نباید بی‌جهت از او دفاع کرد.

ناکامی شباب الاهلی امارات در رسیدن به عنوان قهرمانی سوپرکاپ امارات باعث بحث بین طرفداران مهدی قایدی در توئیتر شده است.

 صفحه توئیتری کره الامارات درباره مهدی قایدی نوشته است: درباره قایدی نظرات خنده‌داری! وجود دارد. اینکه او بازیکن جوان و آینده‌داری است. قبل از هر چیز باید به این نکته اشاره کنیم که او به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای و همچنین خارجی به شباب الاهلی پیوسته و باید به درد تیم بخورد و نباید بی‌جهت از او دفاع کرد. 

از دید این صفحه توئیتری، تنها بازی خوب قایدی برای شباب الاهلی، جلوی شارجه بوده و مهاجم ایرانی بعد از آن دیدار، محو شده است.

از طرف دیگر، صفحه توئیتری UAESoccer هم از فالوئرهایش پرسیده که نظرشان درباره عملکرد قایدی جلوی الجزیره چگونه بوده است. اگر چه کامنتهایی نظیر نیمار آسیا زیر این پست دیده می‌شود و آنها گفته‌اند که مشکل از سرمربی تیم است نه قایدی اما برخی طرفداران الاهلی هم شدیدا از نمایش این بازیکن انتقاد کرده و گفته‌اند این تیم به یک مهاجم بزرگ نیاز دارد.

یکی از هواداران الاهلی، قایدی را دلیل باخت تیمش در سوپرکاپ امارات معرفی کرده و گفته که این بازیکن واقعا هیچ چیز خاصی به شباب الاهلی اضافه نکرده است.

ارسال نظر: